AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Co cením jsou připomínky k domácím úkolům.
Pokud máte otázky, je občas těžké z Bednárka dostat odpověď která by vám pomohla. V polovině případů mi bylo akorát řečeno, že můj kód je "zbytečně moc obecný".
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý cvičiaci. Cviká sú skôr rozšírenie prednášky. Opravuje veľmi rýchlo a spätná väzba je veľmi stručná a veľmi vám pomôže k zlepšeniu sa.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Petr Tvrdek, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super přednášející
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný přednášející. Jeho výklad je trochu moc závislý na prezentacích a jeho prezentace zase na výkladu, ale zkouška je čistě praktická, takže to tolik nevadí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý přednášející, byť výklad je trochu monotónní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Zaujímavá výuka, kde sa človek nikdy nenudí. Páčia sa mi časté príklady a porovnania s inými OOP jazykmi.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Byla to jedna z těch lepších přednášek. Má cool brýle.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Odpovídá zadání prvního úkolu:
Úkol zadán velmi podrobně, detailně a srozumitelně.
Velmi srozumitelná kostra pro domácí úkol a kvalitní přiložené testy. Nemám žádné připomínky
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrý, zajímavý a srozumitelný výklad.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Virtualizace a cloud computing [NSWI150, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Výklad byl na mě až možná příliš technický a hodně low-level (minimálně oproti dvěma kolegům). U zkoušky se poměrně detailně ptal na problematiku. Jinak vše v pořádku.
Mgr. Jiří Klepl [32-KDSS], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Petr Tvrdek, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
cvicici velmi dobře vysvětluje témata a jednotlivé věci při praktických cvičeních, laboratorní práce jsou snadno pochopitelné a dají se dělat doma. vždy vám pomůže, když napíšete na mattermost, a dá vám tipy.
Marek Sádovský, 02.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci bol v pohode, trochu tichý ale vždy ochotný vysvetliť čokolvek.
Mgr. Jiří Klepl [32-KDSS], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Odpovídá zadání třetího úkolu:
Velmi detailní zadání. Na rozdíl od předchozích bylo vyžadováno abychom se neodkláněli pokud možno vůbec od zadání, což nebylo úplně důkladně zdůrazněno. Naštěstí "dobře myšlené" odchylky od zadání nebyly hodnoceny výrazně negativně.
Mgr. František Mejzlík [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Jakub Seidl, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborný přístup, aktivní odpovědi na dotazy a zpětná vazba, nemám moc co dodat.
Maximilián Maliar, 02.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi príjemný cvičiaci ktorý vždy zrozumitelne vysvetlil všetky nové veci a potom nám ich ukázal aj v praxi.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Super přístup ke studentům. Připravenost i kvalita byla vysoká. Doporučuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Super dostupnosť všetkých materiálov použitých na cvikách. Výborná komunikácia. Férový zápočet. Feedback ku každému zadaniu. Zaujímavé príklady na cvičeniach.
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byl velmi přívětivý, jak ohledně individuálního vysvětlování nepochopené látky, tak ohledně doplňování prací, čímž umožnil studentům látku opravdu pochopit.
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúci bol na cvičeniach veľmi zhovievavý, komunikatívny a dával dôraz na dôležité veci a kvalitný kód. Veľmi oceňujem autentickosť vlastnej prezentácie dostupnej pre študentov. Pán Svoboda má perfektnú emailovú komunikáciu. Na začiatku semestra predstavil priebeh predmetu aj cvičení. Neskôr detailne vysvetlil požiadavky k zápočtovému programu a všetky deadliny v jednom emaili.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia s pánom Svobodom boli veľmi dobré, každý týždeň som na ne tešil. Bol vždy pripravený, ak mal človek s hocičím problém, mohol sa opýtať a pán Svoboda mu s ním pomohol. K cvičeniam mal pripravené slidy, na ktorých boli ukážky kódu, takže ak človek niektoré cvičenie vynechal, tak si moholl látku prejsť sám doma. Na cvičeniach slidy dopĺňal jeho výkladom, ktorý bol zrozumiteľný. Tiež pomáhal pri problémoch pri riešení domácich úloh.
Petr Hrdina, 16.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji připravenost na výuku a celkově vysokou kvalitu cvičení. Líbí se mi koncept pravidelných úkolů, člověk má zpětnou vazbu a čas zvyknout si programovat C++.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Férový a profesionální cvičící, který výborně moderuje tempo cvika. Přestože se probralo dost konceptů za cvičení, nepřipadalo mi to nijak uspěchané. U domácích úloh je jasné co se po nás chce, a zpětná vazba na vypracování byla přínostná. Oceňuji taky, že pan Svoboda latexem tvoří některý z nejkvalitnějších studijních materiálů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Svoboda is an excellent professor, one of the best in the faculty. He cares a lot about his teaching and passing the knowledge to his students, it is felt in every task and instruction throughout the semester. He will help with any need and always available for questions and feedback. I enjoyed the course even though it was difficult, and often frustrating, because it was taught with passion and care by him.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší programovací cvičení, co jsem za ty 3 roky měl. Čas na cvičeních pan Svoboda využívá tak efektivně jak to jen jde a opravdu mi přišlo, že má smysl tam chodit. Na cvičeních si člověk vyzkouší všechny potřebné koncepty a v úkolech (kterých je sice víc než u jiných cvičení, ale jsou tak akorát náročné a velmi dobře člověka připraví na zkoušku i na C++ jako takové) se už jen využívají v trochu komplikovanějším kontextu. Na případné dotazy, ať už na cvičení nebo mailem při práci na úkolech, pan Svoboda vždy ochotně, rychle a jednoduše odpoví. Zároveň narozdíl od (bohužel) většiny jiných programovacích cvičení jsou úkoly zadány do nejmenšího detailu i s tipy k implementaci a člověk je na ně ze cvičení 100% připraven a nemusí tápat v tom, co se od něj vlastně vůbec chce a jaké všechny koncepty by na to mohl využít. Za mě opravdu velký palec nahoru!
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Ročníkový projekt [NPRG045, praktická cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
S panem Svobodou se lze dobře domluvit, rychle reaguje a při konzultacích dokáže podnětně poradit.
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi milý a ochotný cvičící.
Občas nedokázal odpovědět na některý dotaz, ale to mu u jazyka tak komplexního jako c++ můžu těžko zazlívat. Zadání některých domácích úkolů formou prezentace ze cvičení mi občas přišla trochu chaotická.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující je strašně moc vstřícný a vždy se snaží najít řešení aby vyhovovalo oběma stranám. Na zprávy (ať už mail nebo Mattermost) odpovídá vždy rychle. Za mě patří mezi nejlepší cvičící programování na fakultě.
Mgr. Adam Šmelko [32-KDSS], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Adam Šmelko není nijak světoborný, ale je velice sympatický. Bavilo mě k němu chodit a rozhodně toho nelituji. Pokud jde o domácí úkoly, mohl být i trošku přísnější - někteří studenti mají pocit, že domácí úkoly jsou k ničemu a potom v půlce semestru zjistí, že vlastně C++ nechápou. Pokud jde o samotnou výuku, zpravidla byl problém stihnout celou prezentaci, pokaždé se na konci muselo pospíchat. Možná by stálo zato se míň držet prezentací a zaměřit se spíš na praktickou ukázku a příklady na procvičení.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý výklad jen možná stojí za to si pustit záznam zrychleně.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Virtualizace a cloud computing [NSWI150, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Fajn přednášející, sice toho neprobral tolik, ovšem hodiny byly zajímavé.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Návrhové vzory [NPRG024, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
I když většinu vzorů prezentovali studenti, myslím, že hodina byla vedena dobře. Komunikace bez problému. Co by bylo vhodné na začátku semestru explicitně zmínit, je nutnost splnit všechny z podmínek pro hodnocení, i když by student chtěl dostat 0 bodů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.05.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dobře vede seminář i diskuzi po jednotlivých přednáškách.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Na všech ostatních cvičeních můžete odevzdávat závěrečný projekt v létě, na tomto cvičení to není možné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Má velmi dobré a zábavné cvičení, pokud máte rádi trochu toxický humor. Na dotazy odpovídá jakoby nevrle, ale když se nenecháte odradit, tak dobře poradí a dovysvětlí.

Chce to mít trochu odolnější náturu, takže rozumím tomu, že spoustě lidem nesedne. Mě s ním cvičení velmi bavilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Perfektní styl vyučování, vtipné poznámky, dobře se poslouchá.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Neučil
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, cvičení]
David Jaromír Šebánek, 09.08.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zadání se mnou trochu cloumalo, ale dalo se pochopit. Nakonec, ne vždy budu mít luxus s dobrým zadáním úkolu od vedoucího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Odpovídá zadání druhéhoho úkolu:
Tak jak byl úkol zadán vyžadovalo trochu víc přemýšlení co se zadáním vlastně myslelo, ale komunikace přes mattermost fungovala dobře, takže se případné nejasnosti snadno vyřešili.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zavoral.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Virtualizace a cloud computing [NSWI150, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Pro mě nejzajímavější část přednášky, líbilo se mi to.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Počítačové systémy [NSWI170, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvika se skoro vůbec netýkala látky probírané na přednášce. Na první hodině nás Zavoral hodil do programování v C++ přímo po hlavě. Pokud jste do té doby viděli jen python z programování 1 měli jste opravdu hodně co dělat abyste se rychle naučili úplně jiný jazyk.
Co se domácích úkolů týče, obsah byl dobrý, kontrola tragická. Úkoly se odevzdávají do recodexu, kde se vyhodnocují nějakým obskurdním emulátorem Arduina, které se ne vždy chová jako reálný kus. Debugovat proč vám program funguje na vašem fyzickém kusu a ne na recodexu bylo peklo. Navíc jelikož Zavoral není autorem úkolů, nebyl schopný přesně specifikovat co že to vlastně ten recodex chce a zadání vypadalo spíše stylem: "Udělejte to tak, aby to sežral recodex"...
Abych přidal i něco dobrého. Feedback od Zavorala na kvalitu kódu byl za mě sice občas drsný a nekonzistentní, avšak napomáhal k čitelnosti a udržitelnosti kódu.
Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Moc fajn, všechny úkoly zkontroloval velmi rychle (asi tak do dvou dnů) a byl velmi ochotný cokoliv dovysvětlit. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super schopnost vysvětlit věci na cvičení a rychle odpovídat na dotazy online
Připomínka k předmětu, Návrhové vzory [NPRG024, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý náhled do problematiky, ještě bych na konci přednášky přidal nějaký přehled, které ze vzorů je opravdu vhodné se naučit do praxe pořádně, přeci jen některé z nich se používají častěji. Líbily se mi prezentace, prezentovat na MFF je vcelku zajímavá zkušenost. Zápočtový test nebyl těžký.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.05.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Hodnocení:
Zajímavý a zajímavě vedený předmět. Každý student je (mj.) na cca 20 minut postaven do role přednášejícího.
Pro introverty to může být trochu výstup z komfortní zóny, který je ale za mě přínosný zejména v rámci komunikace informací. V praxi se stejně komunikovat musí, tak proč si to nevyzkoušet dříve.
Každou přednášku mj. anonymně hodnotí i ostatní studenti, což u dobře připravené přednášky přináší velký počet pochval a pocit odměny.

Myslím si, že návrhové vzory se mi určitě budou v budoucnu hodit.
V přítomnu se mi hodily k rozuzlení zápočtového programu a při designu RP/BP.
Kromě znalostech o návrhových vzorech jsem se naučil i něco z prezentačních dovedností.

Prožitek ze semináře bude hodně záležet na tom, zda si všichni studenti připraví svou přednášku pořádně.

Časová náročnost:
Svou přednášku jsem připravoval 1 týden.
Na písemku jsem se učil 2-3 dny.
Implementaci jsem splnil na zápočtovém programu, kde mi použití návrhových vzorů pomohlo, takže by se dalo spekulovat, že to dává dohromady negativní (ušetřený) čas?
Za mě je poměr čas/kredity výhodný.

Shrnutí:
Předmět rozhodně doporučuji a investovaného času nelituji.
Připomínka k předmětu, Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Látka byla velmi těžká, ale dobře vysvětlená, a předmět byl dobře vedený, čímž byla i tato těžká látka poměrně dobře pochopitelná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
C++ se nějak naučíte, ale bude to bolet.
V přednáškách je všechno, chtělo by to lépe organizovat slidy a prezentaci. Byli na nás akorát hrnuty hromady C++ features bez velkých ukázek použitelnosti.
Požadavky na kód při zkoušce se zcela neshodují s těmi na cvičeními. Při cvičení je kladen velký důraz na návrh řešení, objektový model a kvalitu kódu a máte 2 týdny to nakódit. Při zkoušce naopak musíte za krátkou dobu něco nabastlit, hlavně aby to sežral recodex (stačí na dvojku).
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňujem množstvo domácich úloh, ktoré sme dostávali každý týždeň. Tak som sa rýchlo naučil základy programovania v C++. Domáce úlohy však často boli časovo náročné a vyčerpávajúce, obzvlášť v prvej polovici semestra.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
ako repetentovi sa mi nepáčilo že k výuke bolo veľmi malo informácii k splneniu všetkých požiadaviek (napr. o novom zapoctovom teste)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel jsme na cvičení rozebírali teorii, kterou jsme potkali na přednášce až později. Tím se ztrácelo dost času. Cvičení bylo celkem jednoduché, úkolů málo, celkově považuji obtížnost za adekvátní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mě naučila hodně a přijdou mi velmi dobře sestavená.
Reut Tal, 08.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
This is a course that teaches you a lot if material, one week at a time. It is one of the courses in which I leaned the most from in university. The tasks are difficult but it’s very rewarding once you get them right. The amount of credit you get for the amount work you put in is really unproportional and it’s hard to manage while taking a lot of other courses, especially because there is still a project at the end, but you do learn a lot so I would say it is worth it, if you are willing to put in a lot of effort.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Úkoly nebyly povinné, což považuji za plus - pokud jsem ale úkol udělal, tak jsem dostal dobrou zpětnou vazbu. Forma mi přišla OK, možná bych nechal trochu víc času na zápočtový test nebo povolil používání Stack Overflow (což ale asi jde proti tomu, co test zkouší)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Trochu chaotická organizace.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Ocenil bych, kdyby se na samotném cvičení více programovalo. Tedy kdyby studenti dostávali nějaké úkoly co mají naprogramovat na tom cvičení apod. Tím více myslím, že by samotné programování tvořilo alespoň 70 procent obsahu cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Chcelo by to trochu zložitejšie úlohu pre lepšiu prípravu na skúšku. Formát cvičenia bol dobrý - polo-prednáška a potom programovanie.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Málo kreditů za hodně práce. Každé cvičení nutno dodělat doma, do toho domácí úkoly, projekt, zápočet, zkouška. Pokud se někdo zadrhne/onemocní, je těžké to s ostatními předměty dohnat s ohledem na kritéria kreditů za rok. Jinak výklad zajímavý a cvičení naučí.
Připomínka k předmětu, Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je velmi zajímavý, ale zkouška je fakt fakt fakt hrůůůza - programování na čas... celý semestr se nám opakuje, jak se musí programovat pěkně, pořádně, dělat dekompozici atd. a pak se musí za tři a půl hodiny honem honem rychle naplácat nějaký program a na tom závisí splnění zkoušky. Fakt je to škoda, já osobně prostě neumím za tak krátkou dobu hodnem rychle něco nějak ošklivě splácat a kvůli tomu mám se splněním zkoušky problémy :( Bylo by lepší, kdyby to bylo trochu víc na styl zkoušky ze C# s dr. Ježkem, kde je nějaká teorie spolu s nějakými krátkými malými praktičtějšími úlohami a to podle mě mnohem lépe ukáže, zda tomu člověk rozumí, či ne. Je to opravdu škoda, protože mě jinak C++ díky tomuto předmětu opravdu zaujalo, ale kvůli té zkoušce pociťuji určitou marnost a vyhoření, že když mě to baví a jinak mi to docela jde, tak prostě podmínkou ke splnění zkoušky je něco honem rychle za pár hodin naplácat :(
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Užitečný předmět, bohužel přednášky nemají takový význam pro absolvování předmětu. Chápu, že na přednáškách se prostě programovat nenaučíme, ale i tak by na tom šlo zapracovat. Navíc přednášky a cvičení na sebe moc nenavazovaly, většinu témat jsme potkali poprvé na cvičení (což trošku plýtvá časem). Bylo by lepší témata trošku zpřeházet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Škoda že chybí záznamy. Ty by přitom bylo jednoduché pořídit, když byly přednášky v N1. Existují ale z korony.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
predmet sám o sebe v ničom neviniká je to také ponorenie sa do fungovania c++
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Predmet je pomerne náročný, no pre mňa zaujímavý. Myslím si, že by bolo dobré, aby bolo absolvovanie predmetu "Programovaní v C" doporučené ako taká "prerekvizita". Niektoré prezentácie sú pomerne chaotické, kde je naraz veľa informácií a človek sa v tom začne strácať. Možno by bolo lepšie ten obsah trochu viacej natiahnuť na viacero slidov prezentácie.
Připomínka k předmětu, Ročníkový projekt [NPRG045, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejdřív mě dost štvalo, že ta práce nemůže být teoretická, pak jsem si ale našel praktický problém, který jsem chtěl vyřešit, a vlastně jsem byl rád, že za to dostanu navíc nějaké kredity. Ale teda to oficiální nastavování deadlinů je vážně děsivé a moc nechápu, k čemu je dobré. Ať si to člověk udělá třeba celé o prázdninách, když se mu to zrovna hodí.
Připomínka k předmětu, Pokročilé programování v C++ [NPRG051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Jak asi můžu ohodnotit neexistující cvičení?
Přednášky jsou pro pochopení vyučovaných konceptů naprosto nedostačující. Předmět by měl mít regulérní cvičení s praktickýma ukázkama, ne jenom zadávání úkolů.
Domácí úkoly jsou těžké a týden je na ně málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení formálně neexistuje - jsou to jen 3 zadání domácích úkolů.
Nemám, ale pocit že by předmět skutečná cvika potřeboval. Na přednášce se člověk dozví co je potřeba a prezentace a internet k domácím úkolům bohatě stačí.

Overall jsou úkoly poměrně dost těžké, ale to nějak odpovídá tomu čím se předmět snaží být.
Připomínka k předmětu, Pokročilé programování v C++ [NPRG051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Je naprosto nepochopitelné jak je možné že předmět který má dotaci 2/2 a věnuje se tak komplikovaným konceptům tak komplikovaného jazyka jako je C++ nemá cvičení.
Učivo z přednášek si nemůžeme nijak procvičit a pochopit ho jenom z přednášek je skoro nemožné.
Jak jinak se asi máme naučit přednášené koncepty používat?
Domácí úkoly jsou náročné a je na ně jenom týden co je velmi málo času. Vzhledem k tomu že se všechno musíme naučit sami by to měli být alespoň dva týdny.
Předmět by se měl předělat tak aby měl opravdové cvičení ale vím že to se nestane.
Ve výsledku jsem si z předmetu nic neodnesl a myslím si že jeho výuka je totálně odfláknutá.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný předmět, který hodně naučí a je dobře koncipovaný.
David Jaromír Šebánek, 09.08.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Bylo fajn poslouchat osalvu jazyka C++ a i pasivně agresivní připomínky přednášejících. Taky je fajn mít poznámky na internetu, bez nutnosti vždy být na přednášce samotné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajímavý a srozumitelný předmět.
Záznamy z r.2021 existují za což je velké plus.
Zkouška je optional a spíš discouraged.
Připomínka k předmětu, Pokročilé aspekty softwarového inženýrství [NSWI026, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2023, 2. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Na cvičení se hlavně zadávaly a diskutovaly úkoly. Měly jsme za úkol vytvořit nabídku, specifikaci a následně i dodělat poskytnutou aplikaci.
Problémem byla ale moc obecná zadání. Co se od nás očekávalo jsme se dozvěděli až při hodnocení - tím že jsme za to nedostali body. Mělo tím být simulováno psaní dokumentů v praxi. Myslím, že bychom si mnohem lépe zapamatovali, jak má například taková nabídka vypadat, tím že by nám to bylo řečeno předem. A my bychom ji pak mohli sepsat celou a správně. Místo toho nám to bylo řečeno jen rychle, během několika minut až v průběhu hodnocení.

Termíny odevzdání jednotlivých částí jsme sice věděli od začátku, co přesně ale máme odevzdat, jsme se většinou dozvěděli až na cvičení týden před odevzdáním. Úkoly jsme pak museli dělat docela ve spěchu.

I přes tyhle problémy bylo cvičení na velmi dobré úrovni, obsah byl zajímavý a výsledné hodnocení bylo v pořádku.
Připomínka k předmětu, Pokročilé aspekty softwarového inženýrství [NSWI026, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2023, 2. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Přednáška do hloubky pokrývá témata související se všemy fázemi vývoje, řízením projektů, fungování firem apod. Vystřídalo se několik přednášejících, kteří přednášeli velmi srozumitelně a sdíleli své zkušenosti z praxe. Celkově mě přednášky hodně zaujaly.

Předmět má podle mě trochu matoucí název - zas tak moc pokročilý není a určitě bych ho doporučil každému, kdo chce v IT pracovat.

Zkouška pokrývá skoro všechny části, obtížností je ale úplně v pohodě.
Připomínka k předmětu, Principy distribuovaných systémů [NSWI035, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Probíraná témata jsou zajímavá. Předmět pomáhá pochopit koncepty z jiných předmětu.
Připomínka k předmětu, Virtualizace a cloud computing [NSWI150, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Předmět je připraven hezky, bavila mě víc ta high-level perspektiva, ovšem je pravda, že dozvědět se o problematice i na úrovni OS bylo dobré.

Jediné, co musím předmětu vytknout, je chaos ve slidech. Zaprvé preferuji PDF slidy, protože se dají zobrazit v prohlížeči na libovolném zařízení (narozdíl od M$ Office formátu), to je však možná osobní preference. Zadruhé nechápu míchání češtiny a angličtiny, nezřídka se stávalo to, že jeden slide byl v češtině a následující v angličtině. Třetí věcí je pak počet slidů - na webu jsou dostupné prezentace obsahující desítky neprobraných slidů, což je fajn pro zajímavé počtení, ale není z toho jasné, co jsme vlastně všechno společně prošli na hodině.
Připomínka k předmětu, Vývoj cloudových aplikací [NSWI152, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.07.2023, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Smíšené pocity, prostě "vyzkoušej si hromadu věcí za krátký čas". Chápu limitace rozvrhu, nicméně přišlo mi, že některé úlohy byly příliš triviální, načež některé vyžadovaly pro mě nepřijatelné množství času (za dané kredity).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2023, 2. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
V průběhu semestru se vystřídali zástupci 3 firem. Témata, která prezentovali, byla většinou zajímavá - Azure cloud, návrh cloud architektury pro IoT a observability. Ze všech třech částí jsme dostali domácí úkoly. Ty byly rozumně náročné a daly se zvládnout za několik hodin. Navíc přednášející byli ochotni s nimi pomoci.
Připomínka k předmětu, Bezpečnost softwarových systémů v praxi [NSWI202, přednáška]
Karel Velička, 09.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý a hodně praktický předmět. K zápočtu bylo potřeba naprogamovat Passkeys nebo OAuth2 aplikaci a zúčastnit se Kentico workshopu.
Přednášeli lidé z Kentica a CGI, vždy to prokládali ukázkou v praxi.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK