AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Denys Bulavka, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
very nice and helpful
RNDr. Martin Černý [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Martin má talent vysvětlit těžká témata velmi pochopitelně. Oceňuji přátelskou atmosféru, díky které se člověk nebojí zeptat se na cokoliv a lépe pak vše pochopí. Ještě více však oceňuji jeho švihácký outfit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé. Kolegové se na cvičení skvěle doplňují. Atmosféra cvičení byla velmi přátelská.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zápočtové úlohy pána Černého boli skvelé - neboli zložité a naviedli k veľmi pekným výsledkom.
Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Aj keď nie som úplne naklonený k matematike, Lineárna Algebra od Martina Černého a Matyáša Lorenca bol jeden z mojich obľúbených predmetov. Niektoré úlohy boli dosť náročné, ale nútili ma sa aspoň zamýšlať nad odpoveďami a vecima ktoré som mal zle. Vždy boli obaja ochotný pomôcť s hocičím čo trebalo.
Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá prezentace, přátelský ale i profesionální přístup, krásně vysvětlovaná látka a příklady. Za mě opravdu není co vytknout. S kolegou Bc. Matyášem Lorencem tvoří skvělé duo, u kterého máte chuť poslouchat a opravdu si něco ze cvičení odnést.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s panem docentem Fialou byly sice čas od času obtížná, ale zato mě skvěle připravili na zkoušku. Má naprosto férový přístup ke všem studentům a perfektně propojuje svá cvika s obsahem přednášky, čímž vytváří asi nejlépe učený přemět v prvním semestru na matfyzu. Lineární algebra pro mne byla nejtěžší oříšek prvního semestru hlavně a díky panu doc. Fialovi jsem dokázal ho překonat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení dobře opakovalo témata z přednášky, testy na začátku hocdiny mají výhodu toho že donutí člověka se na cvičení dostatečně připravit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie bolo pre mňa veľmi prínosné, presne nadväzovalo na prednášku. Prebranú látku sme vždy poctivo precvičili, pravidelné domáce úlohy boli primerane náročné. Na každom cvičení sme písali test, ktorý slúžil na zopakovanie látky z minulého cvičenia. Vďaka týmto testom a domácim úlohám bolo veľa príležitostí získať potrebné body na zápočet.
Pán docent tiež vždy na cvičení (rovnako ako na prednáške) udržal príjemnú atmosféru, ochotne dovysvetlil všetko, čo nám nebolo jasné. Tiež ochotne a rýchlo odpovedal na maily s otázkami k zadaniu domácich úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je přísný, ale spravedlivý cvičící.
Během jeho cvičení je kladen důraz na manuální numerické výpočty, což nemusí každému vyhovovat.
Během cvičení se také občas studenti naučí nějaký triky, který pomůže počítat rychleji.

Zadané domácí úkoly bývají relativně časově náročné, ale ve srovnání s jinými předměty nijak drasticky.
Oceňuji, že jsou domácí úkoly opravované velmi rychle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Za mě bezchybné cvičení s přiměřenými podmínkami na zápočet.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška způsobem převrácené výuky. Za mě dobrý způsob jak se učit. Komu zní dobře tak můžu doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší materiály na učení. Na přednášky se opravdu vyplatí chodit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prezentace a videa k přednáškám jsou kvalitně zpracovaná. Protože jsou hodně koncentrované, některá témata se často o samotě těžko zpracovávají. Je proto potřeba chodit na přednášky a aktivně využívat hojných možností pro kladení dotazů.

Ocenil bych:
- větší časovou dotaci na rozebírání odpovědí u kvízů a otázek k porozumění tématu přednášky z prezentací.
- naznačení, jak se probírané koncepty v historii objevily. Vše je sice formalizováno a dokázáno, ale většinou mi nebylo jasné, jak a proč jsme se k něčemu dostali, respektive co dovedlo dávné matematiky ke zkoumání tímto směrem, a z čeho extrapolovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán docent vytvoril na každej prednáške výbornú atmosféru, vždy ochotne zodpovedal na otázky tak, aby sme tomu všetci porozumeli a bol ochotný stráviť aj viac času pri témach, ktoré nás zaujímali nad rámec predmetu. Vždy bol na výuku pripravený (aj s dobrou náladou, čo veľmi pomohlo, keď začala byť látka trochu náročnejšia) a bolo vidno, že mu záleží na jeho študentoch.
Veľmi kvalitné boli aj materiály, ktoré sme mali dostupné - videá s prezentáciami. Všetko v nich bolo zrozumiteľne vysvetlené a keď v nich aj bol nejaký preklep, pán docent ho vždy v blízkej dobe opravil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji metodu převrácené výuky, a to hlavně díky skvělým videím, která pan Fiala připravil.
Narozdíl od záznamů přednášek u jiných předmětu jsou přiměřeně krátká, takže je možné je shlédnout rychle.
Díky tomu se z nich také dobře učí na zkoušku.
Ve videích jsou také dostatečně podrobně uvedeny důkazy vět.
Oceňuji, že není nezbytně nutné chodit na přednášku, takže si studenti mohou přispat, pokud chtějí, a v případě absence není těžké si látku doplnit.
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Převrácený způsob výuky mi velice vyhovoval. Na hromadných konzultacích bylo vždy vše skvěle zodpovězeno a dovysvětleno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je jeden z nejlepších vyučujících, které jsem kdy potkal. Jeho metoda převrácené výuky mi velice vyhovuje a jeho výklad je snadné pochopit. Materiály, které poskytuje (tedy především videa a prezentace), jsou výborně zpracované.
Adam Jahoda, 19.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je rozhodně výborný vyučující, ale co je třeba vypíchnout jsou jeho excelentní studijní materiály. Na samotné konzultace jsem přiliš nechodil, ale z jeho prezentaci jsem čerpal neustále a věřím, že se k nim budu v případě nějakých svých budoucích lingebrích pochyb vracet.

Zkouška je hodnocena férově a ač je těžká, tak se na ni dá dobře připravit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobré materiály na výuku, vše dobře vysvětleno.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, velmi přátelský, zadává kvalitní úlohy, motivuje k práci. Zápočet není zadarmo, ale ani není příliš drahý. Není vhodný na ty, kteří v algebřičce tápou (na ty bývá naštvaný). A jeho cvičení občas přinesou i nějaké překvapení ;-)
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Fiala je to nejlepší, co se mi v tomhle semestru mohlo stát. Cvičení jsou velmi interaktivní a pan Fiala má neskutečně osobní přístup. Úkoly jsou docela náročné, ale opravdu vás donutí učivo kvalitně pochopit. Dostatek bodů na zápočet jsem měl už v půlce semestru, ale úkoly jsem dělal až do konce, jen pro to souhlasné přikývnutí pana Fialy, když opravené úkoly rozdával zpátky. (A úkoly jsou zábavné)

    Na druhou stranu, panu Fialovi velmi záleží na tom, aby studenti uměli a když jednou spolužák u tabule moc neuměl, dostal solidní čočku.

    Pan Fiala je bezesporu jeden z nejlepších učitelů, které jsem měl tu čest potkat, ale není úplně pro každého (ale takových lidí je podle mě malá menšina).
  • Pane Černohorský, děkuji Vám i za tento milý komentář. Jsem rád, že se Vám i moje cvičení líbily.
    Vybavuji si tu opravdu hodně nepříjemnou situaci a přiznávám, že bych jí napříště raději předešel.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, ke zkoušce si stačilo zopakovat pár příkladů, ale jinak si zbytek člověk jednoduše zapamatoval ze cvičení.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Striktní, ale férový přístup a moc dobře organizovaná výuka. Domácí úkoly jsou navržené, aby byly splnitelné v rozumné době, a je možnost bonusových úloh. Pan Fiala vždy odpovídá na otázky a pomáhá, nemám co mu vytknout.
  • Slečno Filtsová, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám i moje cvičení líbily.
    doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Adam Balko, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pán Fiala má zaujímavý spôsob výuky. Hlavné myšlienky látky sú odprednesené formou krátkeho videa s prezentáciou. Prednáška je potom o zodpovedaní otázok, riešenia nejasností a doplnení detailov. Zakončcená je kratučkým kvízom.

    V prezentácií je vidieť úsilie látku zjednodušiť. Doplnená je diagrammi a farebným značením. Osobne by som ocenil keby text dôkazov nebol tak nahustený na seba, ľahko sa v ňom potom dá stratiť. Na prednášky sa aj tak oplatí chodiť. V prezentácií je zopár krokov, ktoré nie sú úplne očividné.

    Pán Fiala má veľmi priateľskú rétoriku, je radosť ho počúvať, a tento formát preferujem nad paralelkou pána Hladíka.
  • Pane Balko, děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila. Snažím se balancovat mezi stručností a jednoduchostí na jedné straně a podrobnostmi na straně druhé. Pokud zjistím, že je některé místo obtížnější a vyžaduje doplnění podrobností nebo ukázky, prezentaci doplním. Pokud byste měl konkrétní náměty, budu rád, když mi dáte vědět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden z nejlepších přednášejících matfyzu vůbec (alespoň na informatice). Je velmi přítelský. Zkouška je o něco náročnější (zvlášť předtermín), ale jeho netradiční styl výuky za to stojí.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky pana docenta Fialy mi budou velmi chybět. Jeho interaktivní přístup mi velmi vyhovoval a také jsem se díky němu hodně naučil. Ve srovnání se suchým výkladem, který jsem zažil na matematické analýze jsem téma nejen lépe pochopil, ale dokonce jsem ze samotného procesu učení měl větší radost. Občasná záludná otázka do publika bylo také hezké zpestření a kvíz na konec samozřejmě také nesmí chybět.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Fiala je legenda. Ma velmi osobni a lidsky pristup. Neboji se si "zaspinit ruce" a primo na prednasce se pustit do i toho nejzapeklitejsiho dotazu/dukazu (coz je diky prednaskam formou konzultace mozne). Diky tomu jsem pochopil spoustu veci, ktere by mi asi jinak unikly. Opet ocenuji skvela videa (ac technickou kvalitou horsi nez v prvnim semestru - ale to se ma pry zmenit) a moznost dvou pisemnych preterminu.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila. A ano, s novým semestrem budou prezentace po technické i obsahové stránce vylepšeny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na LA1 jsem měl pana Hladíka a nebýt toho, že jsem pana Fialu dostal v kroužkovém rozvrhu na přednášku i cvičení (a prospal jsem zápis) bych v tom asi pokračoval. Přeskok k panu Fialovi bylo nakonec to nejlepší, co se mi v tom semestru mohlo stát.

    Před "přednáškou" vždy pošle ~20 min. video, kde je vždy shrnutí učiva, které chce za daný týden probrat a na "přednášce" už pak slajdy jen pomalu prochází a zodpovídá dotazy. Když se před přednáškou na video nepodíváte, hodně nebudete tušit, ale přednášky jsou i tak must-have, pan Fiala tam obvykle jde hodně do hloubky, všechno dovysvětlí a umí z rukávu vytáhnout důkaz, protipříklad nebo lepší vysvětlení téměř čehokoliv. Pozorovat ho kouzlit na tabuli je radost.

    Taky, pan Fiala má neuvěřitelně osobní přístup. KAŽDÉHO, kdo mu chodí na přednášku zná příjmením a při každé příležitosti ho tím příjmením osloví. Já si to mega užil, protože je vidět, že se pan Fiala snaží přizpůsobit každou svou odpověď tak, aby ji tazatel dobře pochopil. Taky se naučíte znát příjmení spolužáků, což nemusí být od věci. Na druhou stranu, když přijdete pozdě nebo nedej bože usnete, dozví se to celá přednáškovka. Mně to přijde fajn součást vztahu, který si pan Fiala se studenty udržuje, někomu to může vadit.
  • Pane Černohorský, díky za milý komentář, jsem rád, že se Vám moje výuka líbila.
    Jen mi trochu přidáváte, zdaleka neznám všechna jména, a bez pomoci papírového "facebooku" bych svedl oslovit jen málokoho.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Metoda switched classroom mě opravdu baví. Pan doktor Fiala je výborný učitel, se kterým je vždy řeč a je schopen cokoliv dovysvětlil a hlavně velmi lidsky. Je poznat, že ho učení studentů, které látka zajímá (či musí zajímat :D), skutečně naplňuje. Zcela upřímně bych si přál více takových učitelů. Děkuji Vám, pane doktore :)
  • Pane Jůzo, děkuji Vám za milý komentář. A rádo se stalo - těší mě, že se Vám má výuka líbila. K tomu samozřejmě přispěla výborná atmosféra na hodinách, na které jste měli se svými spolužáky ten hlavní podíl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející byl vždy připraven vysvětlit jakýkoliv dotaz. Velice mi vyhovoval styl přednášek, kde se v podstatě jen dovysvětlovala látka z videí. Pan Fiala si vždy dal práci s tím, aby všichni v přednáškovce tématu rozuměli a vždy dodal k tématu širší přehled a spojitosti.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přístup přednášejícího mi vyhovuje, čteme si materiály dopředu a na přednášce nám odpoví na všechny otázky, je to víc interaktivní a mám z toho lepší pochopení předmětu.
  • Slečno Filtsová, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Převrácená výuka pana Fialy mi naprosto vyhovuje. Velká škoda, že není víc předmětů vedených stejným způsobem. A pozornější si všimli, že od minulého semestru na videích dokonce i změnil barvu svého outfitu, palec nahoru!
  • Pane Pelikáne, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila. Bod za postřeh :)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující látce velmi dobře rozumí, je schopen odpovídat na otázky a ve výkladech nedělá chyby. Kombinovaná forma výuky mi vyhovuje, protože máme kompaktní video materiál ze kterého se učit. Chybí mi intuitivní podklad, většina důkazů proběhne stylem "definujeme si tady těch 20 symbolů, pak spadne z nebe tento výraz a ejhle, ono se to zjednoduší".
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    I intuici se snažím předat, především na konzultacích.
    Řada argumentů stojí na důkazu nějaké identity, kdy začínáme levou stranou, poté ji upravujeme za použití předpokladů tak, abychom trefili stranu pravou.
    Někdy jde snadno uhádnout, co se kdy má použít, to když je fakt "očekávaný", ale jindy to může být těžké.
    V tomto ohledu často "stojíme na ramenou obrů", kteří prošlapali neintuitivní, přesto však stručnou nebo jedinou známou cestu k cíli.
    Duc Hung Le, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan docent Fiala je skvělý nejen jako učitel, ale také jako člověk. Líbil se mi jeho přátelský přístup k studentům.
  • Pane Le, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
    Mgr. Elif Garajová [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Christopher Bouma, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Najlepšia cvičiaca
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vynikajúca cvičiaca, bol som nadmieru spokojný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Naprosto skvělá cvičící. Každý týden domácí úkol a písemka za body k zápočtu, což vyžadovalo průběžnou přípravu, která je ale v případě lin. algebry potřebná. Zápočet tak akorát náročný.
    Mgr. Elif Garajová [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Od cvičení s paní Elif už v python nepoužívám if a else
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Elif je moc milá a její hodiny mají dobrou rovnováhu povídání a počítání.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborná cvičiaca. Na cvikách bolo vždy všetko vysvetlené, čo bolo na prednáške. Systém domácich úloh a písomiek je vynikajúci. Domáce úlohy sú adekvátne na úrovni príkladov na skúške. Písomky sú veľmi dobre spracované a zopakujú vždy, čo bolo prebrané na minulom cviku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi príjemná a ústretová vyučujúca, dobre vysvetlí (aj znova ak treba).
    prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení jsou těžké. Ale určitě je dobré na ně chodit. Moc pomohou při zkoušce. (Za mě skoro vůbec jsem se nemusela na zkoušku připravovat a dostala jsem jistou dvojku)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení s panem profesorem byly přínosné, hodně jsem si z hodin odnesl a utvrdil si aktuálně probíranou látku na přednáškách, tempo hodin přizpůsoboval studentům a zápočet byl férový. 50 % bodů za písemky a úkoly se zdá sice mírné, ale v písemkách byl vždy jen jeden příklad, na který člověk ne vždy přišel, u domácích úkolů se člověk taky často zapotil, takže to bylo nakonec akorát. Nemám co vytknout.
    prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Látka dobře vysvětlena a předvedena díky kombinaci slidů a psaní důkazů na tabuli. Oceňuji nahrávané přednášky.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky jsou de facto přeříkání skript s pár věcmi navíc a jsou nahrávané. Skripta na druhou stranu jsou podrobná a mně se z nich učilo dobře.
    U zkoušky byl profesor spravedlivý a zkouška s ním mě vlastně bavila. Doporučuji předtermín, kdy je pouze teorie.
    Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující byl na přednášku vždy dobře připraven. Tempo bylo přiměřené a vysvětlení látky dobré. Možná i proto se dalo záznamy pouštět rychlostí aspoň 1.5x. Jsou dostupná kvalitní skripta, ale osobně mi stačily slidy a záznamy z přednášky. Zkouška není triviální, opravdu prověří zda látce rozumíte a umíte ji aplikovat - písemka + možné dozkoušení pro zlepšení známky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Hladík je frajer, na přednášky jsem chodil moc rád.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Hladík je prostě borec. Na přednášky jsem se těšil.
    Jiří Kruchina, 04.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na přednášce bylo každé téma vysvětleno velmi srozumitelně, čemuž napomáhají výborná skripta. Ocenil jsem také podrobnější popsání některých důkazů, které bylo obtížnější pochopit pouze ze skript. Tématicky je podle mě látka dobře rozčleněna s postupným nabalováním nových konceptů, nabízí také vždy několik praktických příkladů využití a nahlédnutí na téma jinými pohledy.
    Aleš Manuel Papáček, 01.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super! Velmi ocenuji nahravani prednasek
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý prednášajúci. Na prednáške je všetko zrozumiteľne vysvetlené. Prezentácie sú vynikajúce a veľmi priehľadne a dobre spracované, učí sa z nich na skúšku veľmi dobre. Prednášky sú nahrávané, takže som si ich mohol pozrieť pred skúškou ešte raz.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Super přednášky a skripta, ale zkouška mi přišla oproti minulému semestru dost obtížná v tom, že mi přišlo, že byla hodnocena moc přísně, takže stačilo jednu úlohu splést, něčeho si na začátku nevšimnout, ale jinak pak mít postup dobře, ale výsledek byl špatně, takže za úlohu nebyly body, takže měl člověk hned trojku. Ale jinak to byl můj oblíbený předmět a těším se na LA 3. :)
    doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na cvičeních s panem docentem Kolmanem jsme povětšinou řešili příklady ze stránek pana Hladíka nebo nějaké nejasnosti z přednášek. Velice oceňuji jeho přístup, protože se vždy snaží, aby ty klíčové koncepty pochopil každý student. Domácí úkoly byly někdy dost časově náročné, protože obsahovali hodně podúloh. Myslím si však, že byly dobrou průpravou na zkoušku a získání zápočtu nebylo nějak těžké.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na cvičeních jsme pracovali se sbírkou příkladů prof. Hladíka, přičemž každý příklad, který jsme řešili, byl skvělě vysvětlen, případně dovysvětlen. Pan docent na vyřešené domácí úkoly (které opravoval až nebezpečně rychlým tempem) a e-maily odpovídal s velmi malou prodlevou, s komunikací nebyl vůbec žádný problém.
    doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan docent Kolman byl skvělým přednášejícím. Matematický aparát budoval mnohdy originálně po svém a dle mého názoru dost pěkně. V průběhu přednášky se vždy po nějaké době zastavil, aby se ujistil, kolik lidí z publika danému tématu rozumí. Díky tomu bylo tempo přednášky tak akorát.

    Před přednáškou pan Kolman vždy zveřejnil svoje poznámky, které by většina lidí asi považovala za nečitelné. Já píši dost podobně jako pan Kolman, takže mi to nedělalo problém a poznámek jsem dosti využíval.

    Co se týče písma, tak to dělalo mnohdy potíže i na přednáškách, myslím si však, že je to věc, která se dá odpustit. (Pokud něco nepřečtete, tak stačí zvednou ruku a zeptat se)
    Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky jsou velmi záživné, přestože to byla už moje třetí v řadě, přednášející dokázal zaujmout. Je ochoten i opakovaně vysvětlit látku a reaguje přívětivě a dotazy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý vyučující. Jeho poznámky k přednáškám jsou sice občas dost nečitelné a spoustu slov uhodnete pouze podle kontextu, ale dá se podle nich naučit. Zkouška byla dobře zorganizovaná, u (volitelné) ústní části se snažil pomoct, ale vyžadoval určitou znalost látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Bylo by dobry kdyby jeho vypisky sli v klidu precist, takhle to je jak lustit sifru. Nemyslim zle ale je to tak a nejsem jediny, pak se z toho nemuze clovek poradne ucit. Taky rychleji a vice srozumitelne vysvetlovat na prednasce. Jsme byli porad ve skluzu
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky vedené panem docentem byly klidné a přehledné. Dbal ohled na dotazy studentů, v případě potřeby zpomalil nebo něco dokázal znovu ­­– zkrátka skvělý přednášející. Občas byl přednes trošku zmatečný, ale to za mě nebyl problém. Na svůj web dával vždy ručně psané poznámky, které byly občas nerozluštitelné, ale přesto velmi cenné při studiu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    prístupový, odpovedá na kladené otázky,
    neviem po ňom úplne prečítať z tabule ale je ochotný to prečítať nahlas keď ho na to niekto vyzve, mám pocit že posledná téma nebola prebraná dostatočne do hĺbky
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Občas sa stalo, že ste sa zamotali vo svojich vlastných poznámkách. Samozrejme je to ľudské a chápem to, avšak prijala by som trochu jasnejší výklad. Osobne by mi možno pomohli konkrétnejšie príklady namiesto všeobecných, i keď si uvedomujem, že to asi nie je štandardom na prednáškach tohoto predmetu.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan docent Kolman se snažil, abychom všichni pochopili nové důkazy a definice. Když pojem/definici vysvětloval, snažil se o různé úhly pohledu a odpovídal na všechny otázky, co se namanuly (pokud se nějaké namanuly). Při nových definicích uváděl i příklady, abychom přesněji věděli, co daná definice představuje.
    Mgr. Matyáš Lorenc [32-KTIML], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Matyáš je velmi dobrý cvičící. Vše umí pochopitelně vysvětlit. Nic ho nezastaví, kromě dlouhých numerických výpočtů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělé. Kolegové se na cvičení skvěle doplňují. Atmosféra cvičení byla velmi přátelská.
    Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Aj keď nie som úplne naklonený k matematike, Lineárna Algebra od Martina Černého a Matyáša Lorenca bol jeden z mojich obľúbených predmetov. Niektoré úlohy boli dosť náročné, ale nútili ma sa aspoň zamýšlať nad odpoveďami a vecima ktoré som mal zle. Vždy boli obaja ochotný pomôcť s hocičím čo trebalo.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá prezentace, přátelský ale i profesionální přístup, krásně vysvětlovaná látka a příklady. Za mě opravdu není co vytknout. S kolegou RNDr. Martinem Černým tvoří skvělé duo, u kterého máte chuť poslouchat a opravdu si něco ze cvičení odnést.
    RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    výborné cvičení, stojí za to tam chodit. Vyučujúca na začátku dobře vysvětlí hlavné témy z přednášky, které jsou obsáhnuty v nasledujících příkladech a předvede pár příkladů jak se co počítá. Pak ostatní příklady si každý počítá samostatně a jenom se zkontrolují.
    Když třeba něco vysvetlit znova, není s tím problém, taky když třeba něco vyřešit nebo se dohodnout, vyučující je velmi ústretová a všechno se dá vyřešit tak, aby s tím všichni byli spokojeni.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Super cvičení, na kterých jsou vždy připomenuty a procvičeny hlavní koncepty z přednášky.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Perfektně připravená cvičení. Paní doktorka vždycky ví, co nám chce předat, to skvěle vysvětlí a vždy vše stihne. Možná by mohla být trochu přísnější. V testu je vždy nejsnazší příklad z možných.
    Jakub Šimek, 04.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    rozhodně doporučuji, hodiny jsou přínosné. Na začátku cvičení dává přehledné zadání na papíře. Každou hodinu je možnost získat extra body za domácí úkoly, motivuje to k přípravě doma a dost jsem se naučil jen díky tomu, že jsem se na to každý týden podíval alespoň jednou.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Nejvíce jsem na cvičící oceňovala její vstřícnost a ochotu odpovídat na dotazy. Cvičení byla vždy velmi dobře připravená a vysvětlení všech připravených příkladů mi připadala logická. Trochu rychlejší studenti se mohou zvlášť ze začátku semestru trochu nudit, připravených příkladů i s domácím úkolem bylo ale vždy dostatek. :)
    RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňujem profesionalitu vyučujúcej: pripravenosť na otázky, energickosť, motiváciu.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Janu Maxovou rozhodně doporučuji. Má lidský přístup ke studentům, ale zároveň je dokáže látku naučit a vysvětlit. Brala ohled na to, že existují studenti, kteří chodí k jinému přednášejícímu, než ke kterému bylo její cvičení myšleno.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Všechny potřebné definice ke cvičení jsou included v pracovních listech. Podmínky k dostání zápočtu jsou jednoznačně dány, vždy bylo jasno kolik bodů mám, kolik potřebuji a co musím udělat, abych je získal. Testy byly opraveny rychle, domácí ůkoly hned na místě.
    Bc. Radek Olšák [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Naozaj sa mi páčil jeho zápal do predmetu.
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Radek vysvetluje ucivo velmi dobre a priklady su aj na zamyslenie ale aj na aplikovanie vedomosti z prednasky. Vzdy sa s Radekom dalo dohodnut a bol mily, velmi napomocny.

    To ako ma pripravil na skusku neviem moc posudit pretoze po zapocte (ktory som mal velmi skoro) som priklady prestal pocitat a cele som to trosku chapal len intuitivne, no ak sme sa priznali ze sme nieco nezachytili, tak nam to vysvetlil viacerymi sposobmi a dal nam aj odporucania kde na internete hladat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Prišlo mi občas náročné naladiť sa na tvoj spôsob myslenia. Inak si veľmi cením tvoje príklady, ktoré mi aspoň trochu priblížili abstraktný svet lineárnej algebry. Nečakala by som, že prístup so slniečkami, srdiečkami či autíčkami namiesto premenných bude mať také čaro.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborná cvičení. Všechny dotazy byly srozumitelně zodpovězeny a nejasnosti vysvětleny. Zápočet za písemky nebylo nijak obtížné získat.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborne podané cviko. Pomohlo doplniť prehľad o preberanej látke. Je len škoda, že sme nestihli spočítať toľko príkladov, väčšinou 3-4 veľmi odlišné a pomerne zložité.

    Neboli vyžadované domáce úlohy, iba písomky každý druhý týždeň. Tie boli vcelku jednoduché, ale ak si študent nestihol postup riešenia osvojiť, pravdepodobne ich nestihol dokonćiť v krátkom časovom úseku.

    Prednes pána Pangráca sa mi však veľmi páčil a pomohol mi lepšie spojitosti medzi hlavnými konceptami.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vynikajúci cvičiaci, vedel odpovedať na dotazy, zápočet bol dobre získatelný (malá písomka na predošle prebraté témy, každá 2.hodina cca)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, doporučuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, obzvlášť pokud se profilujete spíš jako praktický informatik a vši tou matematikou chcete prostě jen nějak prolézt :D

    Bylo super, že ochotně suploval přednášku, když nás třeba víc než polovina nevěděla o co go (což se později v semestru stávalo stále častěji). Všechno vyložil velmi srozumitelně a získat zápočet tak bylo relativně jednoduché.
    Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    Professor Irena is an excellent professor, one of the best in the faculty. She passed the material accurately and in a way that is accessible to us. She is also considerate of her students and willing to put in extra efforts in order to meet their needs.
    Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    good teacher
    Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Professor Irena created amazing lecture notes, easy to understand and follow and very complete. Also she is very enthusiastic in her teaching and she always makes sure we are following her otherwise she patiently explains that part back. I must say I am lucky she was our professor for Algebra I and II this year. I recommend taking her classes 100%.
    Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    An alternate approach with presentations was taken by the professor this semester, however, for them it seems much more natural to use more time and explain things and run proofs on the whiteboard.
    Mgr. Lenka Ptáčková, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vše umí dobře vysvětlit, ale často dlouho trvalo, než pochopila, na co se vlastně ptám.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hodiny byly velmi chaotické a nepříjemné. Paní doktorka na připomínky (např. u přepsání) reagovala nejprve agresivně (agresivním "Co"/"Co zase", přerušováním uprostřed vysvětlení tím, že nám nerozumí apod.) a až poté případně poděkovala, vysvětlila. To, dle mého, vedlo ke ztrátě respektu vůči paní doktorce ze strany studentů. Což na oplátku problém zhoršilo. Hodiny se tak často propadaly do chaosu.
    Jednou jsme strávili asi 15 minut snažením se vysvětlit otázku, padly přitom věty jako, že je to hloupá otázka a když se to konečně podařilo, závěr byl, že se máme zeptat přednášejícího.
    Hodiny tak byly velmi chaotické, rušné a nepříjemné a špatně se v nich soustředilo.
  • Dekuji za zpetnou vazbu. U prepsani zvolavam "Co/Co zase jsem napsala spatne?" s dramatickou autoironii. Pomohl jsme mi pochopit, ze tato dramaticnost muze pusobit na nektere studenty agresivne, dekuji za upozorneni. Zadnou otazku zasadne neoznacuji za hloupou, tady muselo dojit k nejakemu nedorozumneni. Navic bych preci nestravila s "hloupou" otazkou 15 minut a neposlala bych Vas s "hloupou" otazkou za prednasejicim.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pořád maže tabuli a přepisuje. Pro ty co třeba z přednášky moc nepochopili tohle je bude jenom mást ještě víc. Pak je problém i s neustálým opravováním se. Někdy mám pocit jako kdybych poslouchal studenta, který jen tak chápe učivo.
    Mgr. Lenka Ptáčková, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Rád bych měl na LA2 jiné cvičení. Postupem semestru nás chodilo na cvičení méně a méně. Cvičící byla často na cvičení špatně připravena a čas, který mohl být dobře použit k procvičení látky byl rozprostřen všeljak. Někdy to bylo zdlouhavé a hlavně zbytečné dopočítávání něčeho. Někdy byl zadán úkol a nikdo 5 minut nevěděl, jak by to řešil. Někdy to bylo triviální opakování téhož. Cvičící neumí se třídou komunikovat.
    Abych nebyl jen kritický, tak jsem si z každého cvičení odnesl aspoň nějaké nové pochopení látky, ale když vám na cvičení připadá víc jak 50% zahozený čas, tak to o něčem svědčí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi zmatený výklad.
    Člověk si nemohl psát poznámky protože to co se na tabuli objevilo se nejspíš v následujících minutách ještě 3x změnilo a stejně bylo 50/50 špatně.

    Oprava domácích úkolů trvala dlouho a často bez feedbacku (Nakonec jsme si vydomluvili jakousi tabulku s feedbacky, ale ta stejně přestala být aktualizována)
    V zadání domácích úkolů byly někdy chyby.

    Overall nedoporučuji.
    Ing. Katarína Studeničová [32-KSVI], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn cvičenie, zápočet mi prišiel primerane náročný - domáce a krátke písomky na začiatkoch hodín. Do budúcna by som ocenil lepší systém v zadávaní DÚ, napr. OWL (namiesto zapisovania si z tabule). Výklad mi miestami prišiel trochu uponáhlaný.

    Studeničová je inak veľmi milá a ústretová cvičiaca, s radosťou spomínam napr. na tortu pre víťaza v bodoch :-)
    Markéta Velková, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dobře se s ní komunikuje, podmínky pro zápočet jsou férové a motivace zvýšená odměnou pro první tři s nejvyšším počtem bodů. Atmosféra v hodinách byla velmi uvolněná a příjemná.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Dlho neopravil domáce úkoly, neviem po ňom prečítať z tabule
    Ale dobrá atmosféra na hodinách
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení určitě může znatelně pomoci s řešením příkladů ve zkoušce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi sa mi páčil systém domácich úloh.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn cvičenie k LA, odporúčam
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na predmete mi trochu chýbalo prepojenie s praxou (alebo inými predmetmi), ktoré by sme si sami skúšali na cvičeniach. Na prednáške sme sa síce dozvedeli o aplikáciách lineárnej algebry v praxi, ale na cvičeniach sme nepočítali veľa príkladov, ktoré by priamo nesúviseli s prednesenou teóriou, alebo by nás vyslovene nútili hľadať, ako na riešenie aplikovať naše nadobudnuté znalosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení úzce navazuje na přednášky.
    Opakuje se na nich látka řešením příkladů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    i should've worked harder, good course
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi uzitocne straveny cas, na prednaske sa ide celkom rychlo a tu sa to tak utrasie. Dajte si ich idealne na zaciatok dna kedy este mozog nie je unaveny lebo tu sa oplati davat pozor a byt vyspaty.

    Neodporucam ich skipovat ma to nemile nasledky na skusku.
    Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pokročilé cvičení je hodně specifické. Získat zápočet není těžké, stačí odevzdat pár domácích úkolů, na samotné cvičení není třeba moc chodit a s samotným obsahem úkolů přiliš nesouvisí. Na cvičeních samotných se o věcech hodně přemýšlí, spousta věcí se dokazuje, jde se do většího detailu, než na přednáškách. Důležité je dodat, že se věci většinou pouze dokazují, počítání je tedy třeba se na zkoušku naučit jinde.
    Markéta Velková, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je velmi zajímavý a myslím, že jednotlivá témata na sebe dobře navazují. Cvičení bylo zpočátku o jednu hodinu před přednáškou, ke konci spíš jednu hodinu za přednáškou, nicméně jsme pokryli uspokojivě celý objem učiva.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je fajn, spíše počítací, než přemýšlecí (i když přemýšlení v něm je také dost). Vše o předmětu je skvěle dohledatelné, studijních materiálů je až až.
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden ze složitějších. Určitě potřebuje se pořádně na zkoušku připravit.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Všem doporučuji si půjčit skripta pana Milana Hladíka, je v nich vše co budete potřebovat ke zkoušce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Převrácený způsob výuky mi vyhovuje více, než ten normální. Navíc se z videí učí dobře na zkoušky
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Lineární algebra je zajímavá, nabízí nový pohled na matematiku.
    Jedná se asi o jeden z těžších předmětů prvního semestru, látky je poměrně hodně a ne vždy je na první pohled zcela intuitivní.
    Látka na sebe úzce navazuje, je důležité si doplňovat zameškanou výuku včas.
    Oceňuji velké množství dostupných materiálů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    too much stuff to study, credit is very hard to obtain
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Tento predmet sa najprv tvari byt taky nevinny mily; upravujeme rovnicky vsetko je krasne vieme to zo strednej skoly, ale stane sa to najtazsi predmet v semstri velmi rychlo.

    Su to vsetko velmi abstraktne veci ktore sa nedaju moc ani predstavit a toto modelovanie lego kociek ze ucime sa definicie dokazy... co ma sluzit ako nadstavba na nieco serioznejsie co budeme neskor robit je sice pekna myslienka ale mne osobne sa tato oblast matematiky proste nelubi.

    V porovnani s diskretkou (druha povinna matika v 1sem) to bolo asi cca radovo tazsie a radovo menej zabavne.

    Ja som strasne rushoval zapocet a mal som ho o tyzden skorej ako to bolo vobec mozne lebo som odovzdal aj kody ktorymi som si overoval spravnost prikladov a niekedy aj postupy. Zapocet som mal a potom prestal pozerat prednasky a na cvika chodil len tak symbolicky, mysliac si, ze to dobehnem ked predmet zostane v tomto duchu, problem bol, ze ja som robil len tie lahke veci a tie tazke ma v podstate uplne obisli, zistil som to az tyzden pred skuskou.

    Predtermin som neurobil (uspesnost 20%), dalsi pokus som tiez neurobil lebo som nepisal ziadne matematicke notacie. Oficialne 2nd ale v skutosnosti 3rd pokus som dal s odretymi usami na 3ku a ked sa na to spatne pozriem tak ako dohnat to cele za ~2,5tyzdna (+ do toho ine skusky a ucenie + pauzy) je celkom vykon, ale je to jednak zdraviu ohrozujuce a dvak nema to ziadne vyhody, hlavne ked ma tento predmet pokracovanie. Prosim nerobte tieto chyby.

    Na skusku treba urcite vediet dokaz na 100%, cim viac definicii tym lepsie lebo priklady z nich viac menej vyplyvaju, ale je to trochu aj o treningu lebo odvodzovat si to tam vsetko pod stresom nie je ulne sranda.

    Bez nejakeho prior knowledge by som asi odporucil naucit sa matematicku notaciu velmi dobre.
    Adam Jahoda, 19.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Lineární algebra je rozhodně jeden z nejtěžších, ne-li vůbec nejtěžší předmět v prvním ročníku, ale rozhodně je zvládnutelná a celá látka dává smysl a je dobře formulováná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Poprosil bych mene definic a dukazu co musime umet komplet nazpamnet jinak neprojdeme z predmetu. Jako jsem psal u diskretky tak je podle me dulezitejsi tomu rozumnet co se tam deje
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je fajn, spíše počítací, než přemýšlecí (i když přemýšlení v něm je také dost). Vše o předmětu je skvěle dohledatelné, studijních materiálů je až až.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Primerane optiažne učivo, usporiadane, som si schopná neskôr pozrieť presne téma ktoré boli na prednáške
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Sice to nebyl nejlehčí předmět, ale přednášky mě velice bavily a rád jsem se dozvídal i to, jak fungují různé důkazy. Je to abstraktní látka, při níž je složitější si pod pojmy "něco" představit.
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Úžasné cvičenie. Dobre dopĺňalo prednášky, bolo výborne usporiadané.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla dobře provázaná s přednáškou, předmět je stále celkem zajímavý (ačkoli s prvním semestrem se nemůže měřit). Je to jeden z nejnáročnějších předmětů vůbec (i analýza je lehčí).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Na předmětu lineární algebra 2 oceňuji hlavně Matyáše a Martina.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Nemám co vytknout, výklad byl velmi zajímavý a poutavý.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení z LA2 jsou dobře vedená, mají dobrou souvislost s přednáškami a člověk si učivo opravdu procvičí a dobře se připraví na zkoušku.
    Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Lineárna algebra II dokončuje čo začala I. Predmet aj keď čiastočne abstraktný pri niektorých časťiach, je veľmi dobre vysvetlovaný a zaujímavý. Práca s vektormi je dôležitá aj v informatike a tak tento predmet pekne spája matematiku a okrajovo informatiku.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá příprava korespondující s přednáškami. Naši cvičící (RNDr. Martin Černý a Bc. Matyáš Lorenc) zároveň byli schopni dovysvětlil jakékoliv otázky k přednášce či i nabídnout vlastní pohled. Hodnotím tedy cvičení jako výborné.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je příliš abstraktní. Buď je prakticky k ničemu, nebo nebylo dostatečně dobře vysvětleno proč ho potřebujeme. Byly ukázány demonstrace, jak lze LA použít k řešení některých ůloh, ovšem tyto úlohy samy o sobě také nejsou na první pohled praktické a často jdou řešit i jiným, intuitivnějším způsobem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    The course is easier than Algebra I if you have good basis after the first semester.
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Adam Balko, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Témy predmetu na seba nadväzujú slabšie ako v prvej časti. Využitie nie je vždy jasné. Páčilo by sa mi viac praktických príkladov. Veľký dôraz je teraz predovšetkým na komplikované dôkazy, ktoré nepomáhajú utužiť vedomosti o látke.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Oproti předchozímu semestru byla algebřička o trošku nudnější a náročnější, ale zato více prakticky orientovaná. Stále ji tedy hodnotím jako užitečný předmět
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Lineární algebra je skvělý předmět. Učení z materiálů pana docenta Fialy bylo velmi příjemné. Občas se v nich vyskytovaly drobné chyby ve výpočtech či ukázkách, ale ty pan Fiala po odhalení vždy rychle opravil. Oceňuji barevné zpracování a zajímavé historické poznámky na konec.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Těšil jsem se tuto přednášku. Zábavnější než LA1, možná jsem si na to už trochu zvykl:) Cvičení je s přednáškou dobře propojené a celkově předmět dává smysl.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet mi prisel mene zazivny a logicky vystaveny, nez LA1.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    Prefer a more in-depth approach to fewer topics rather than broad strokes in multiple, sometimes in the same lecture. Compared to Linear Algebra I much more loaded, almost to a fault.
    Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Druhý semester plynulo nadviazal na prvý a brali sme ešte krajšie veci.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    LA2 mě fakt bavila, učivo je to hodně náročný, ale sakra krásný. Důkazy jsou místy trikový (násobení správnou jedničkou a příčítání správné nuly...), ale i to se dá nakonec naučit.
    Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Moc zajímavý předmět. :)
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavý předmět, u kterého při bližším vhledu naleznete praktické využití v životě či počítačích. Ze začátku může být lehce obtížnější, ale pokud jste Lineární algebrou 1 pouze neprolezli a pamatujete si z ní alespoň základ, tak na něm zde budete jen dále stávět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zatím nejzajímavější matematická přednáška od začátku studia. Sice řekl bych nejnáročnější, ale využitelnost pro programátora je poměrně vysoká.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je příliš abstraktní. Buď je prakticky k ničemu, nebo nebylo dostatečně dobře vysvětleno proč ho potřebujeme. Byly ukázány demonstrace, jak lze LA použít k řešení některých ůloh, ovšem tyto úlohy samy o sobě také nejsou na první pohled praktické a často jdou řešit i jiným, intuitivnějším způsobem.
    Duc Hung Le, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Styl výuky mi vyhovoval. V zimním semestru jsem chodil na klasickou přednášku, takže jsem si vyzkoušel oba styly a nemůžu si stěžovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Lingebra je ble
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK