AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Monika Balázsová, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborná cvičící, skvěle připravená, problémy dobře motivuje. Zve k tabuli, ale je nápomocná a počítání působí odlehčeně. Doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící je hodná, ráda vyhoví. Cvičení nijak nevybízela k aktivitě a několikrát se stávalo, že jsem byl jediný, kdo chodil k tabuli.
Oprava domácích úkolů trvala vždy dlouho, ale s porovnáním s jinými cvičícími ještě v rámci přijatelných mezích.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující neopravuje úkoly včas, občas na výsledky čekáme i měsíc.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Co na vyučujícím nejvíce oceňujete? "Dokáže vysvětlit probíranou látku jiným pohledem a tím docílit jejího lepšího pochopení."
V čem by se naopak mohl zlepšit? "Doba opravování domácích úkolů."
doc. RNDr. Iveta Hnětynková, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické lineární algebry [NMMB203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Bohužel jsem se zúčastnil pouze části přednášek, protože se mi polovina kryla s tělocvikem, nicméně z těch, na kterých jsem byl jsem z přednášející měl příjemný pocit. Látku vysvětlovala poměrně záživnou formu.

U zkoušky byla pak v celku mírná.
doc. RNDr. Iveta Hnětynková, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, přednáška]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
doc. Hnětynková působí přátelsky, tématu rozumí a přednáší poutavě. Na dotazy odpovídá s pochopením a ráda vše vysvětlí. Vyžaduje jistou spolupraci s posluchači a působí lehce rozmrzele, když se ji jí nedostane. Ocenil bych větší ukázku ukázek konkrétních jevů a algoritmů, jako tomu bylo u doc. Kučery
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednaška byla trochu zmatená, ale vše důležité bylo vysvětleno. Ocenil bych více materiálů k výuce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zajímavý výklad. Moc cením "poznámky pod čarou" a příklady toho, kde "potkat látku ve volné přírodě". Díky za zajímavé hodiny
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášející byla velice zapálená pro věc a vysvětlovala celkem srozumitelně, její zápis na tabuli byl ale často chaotický, tedy i pochopení přednášky občas trošku vázlo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Lineárně algebraická část mne nebavila, nevím jestli je to obsahem nebo vyučujícím nevím.
Výklad byl zmatený, zápis na tabuli nepřehledný. Paní docentka nerada maže tabuli, pak se ale stává, že se snaží využít každé místo co nejvíc a zápis se stává nečitelným.
Paní Hnětynková je přátelská a často vtipkuje a přednášky jsou spíše odlehčené
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Paní docentka dovede být velmi vtipná, obzvlášť pokud si stěžuje na ranní vstávání nebo nutnost mazat tabuli, nebo také při některých odpovědích na dotazy. Její styl výkladu je pro mne osobně ale až příliš chaotický a preferuju přehlednější a uspořádanější rám. To vše by se ale spravilo pokud by existovala literatura/skripta/(něco podobného), která by přesně odpovídala přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
P. Hnětynková je velice charizmatická, takže přednášky byly vždycky zábava. Bohužel jsme se často ztráceli ve větším konextu toho co se dělo. Celou přednášku jsem "pro stromy neviděl les". Jednotlivé kapitoly do sebe vtékely a člověk nevěděl o čem je řeč a proč co děláme - chyběla struktura. Nicméně konkrétní tvrzení a důkazy byly vysvětleny fajn.

Byly by fajn elektronické poznámky nebo aspoň osnova.
doc. RNDr. Václav Kučera, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, přednáška]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
doc. Kučera je přátelský přednášející, tématu rozumí, dokáže jej propojovat a přednáší energeticky a poutavě. Problémy dobře motivuje, porovnává. Odpovídá na dotazy a sám dává otázky do publika. Oceňuji ukázku algoritmů real time na přednášce.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný styl přednášek, jasné, rozumné vysvětlení s kapkou zajímavých/vtipných faktů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášející byl příjemný a vstřícný, a to i při hodinách, i u zkoušky. Moc cením názorné příklady a tempo výkladu. Zpracované materiály ke přednášce byly dobrým studijním materiálem. A historky o slavných matematicích byly super :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášející vykládal vše pomalu a srozumitelně tak, abychom to pochopili, zároveň ukazoval poutavé motivace a aplikace na projektoru a povídal matematické historky při mazání tabule. Tím přednášku skvěle ozvláštňoval a spline jakožto pomůcku pro dělání lodí si nadšeně pamatuji doteď.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Kučera látku vysvětluje dobře. Výklad je zajímavý. Často si samotné metody implementuje sám a na příkladech ukazuje jejich efektivnost a nevýhody
Výborné jsou jeho zajímavosti ze životů různých matematiků. Hodiny jsou přátelské.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Oceňuji vtipné historky o slavných matematicích
doc. RNDr. Václav Kučera, Ph.D. [32-KNM], Fraktály a chaotická dynamika [NMNV361, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
doc. Kučera má výborný výklad založený na intuícii, ktorý prekladá rôznymi historkami a úvahami; niet čo vytknúť
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý přednášející. Je poznat, že ho fraktály baví.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické lineární algebry [NMMB203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičící byl velmi milý a ochotný. Látku nejprve stručně vysvětlil a poté nechal studenty pracovat samostatně. Problém vidím v tom, že při vysvětlování látky předpokládal, že všichni studenti byli na přednášce a pamatují si z ní všechno, co tam bylo zmíněno. Což jako jasně, je to v první řadě naše blbost, pokud jsme na přednášku nešli, nicméně ne vždy je člověk schopný tam být a pamatovat si vše.

Například při vysvětlování givensových rotací a householderových reflexí by bylo lepší nejprve stručně připomenout, co že to vlastně je a až po té začít vysvětlovat, jak se to má aplikovat a programovat v Matlabu.

Při opravování domácích byl vcelku mírný a nebyly s ním problémy. Navíc je zvládl opravit cca do týdne až dvou. Což, jak jsem slyšel od spolužáků z jiných cvičení, je několiknásobně rychleji než jeho kolegové.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící byl velmi ochotný zodpovídat individuální dotazy na cviku. Byl energický a ukazoval nám v rozumné míře správná řešení a ilustrace na projektoru a na tabuli. Na začátku jsem si připadala trošku hloupě a bála jsem se zeptat, ale pak jsem pochopila, že cvičící je vstřícný a rád odpoví.
Připomínka k předmětu, Základy numerické lineární algebry [NMMB203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičení samotná mi přišla zprvu poněkud chaotická, nicméně při detailnějším pohledu se jim dalo poměrně dobře porozumět. Materiály ke cvičení jsou dobré a kvalitní. Přijde mi však trošku škoda požadavek na vysokou povinnou účast, protože mi přijde, že při podrobnějším nastudování problému se cvičení dá dobře nahradit samostudiem. Navíc velká část úloh byla zaměřená na to, abychom si zkusili různé algoritmy pro různé vstupy, což je přesně něco, na co člověk nepotřebuje sedět v hodině.
Připomínka k předmětu, Základy numerické lineární algebry [NMMB203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Musím říct, že v průběhu semestru na mě předmět působil vcelku nezáživně a chaoticky (což je spíše případ cvik než přednášky), nicméně během učení na zkoušku mi najednou začal připadat zajímavý a začal jsem chápat, proč je v praxi potřebný.
Připomínka k předmětu, Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře koncipované cvičení, líbí se mi kombinace teoretické práce a programování. Zároveň oceňuji přístup k řešením ze cvičení i způsob získávání zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení byla spíše povrchní a byla sotva opakováním toho, co se dělalo na přednášce a samotnou látku nijak neprohlubovalo.
Práce s MatLabem zvláštní, vždy jsme dostali samotné kódy již připravené nebo jen bylo třeba je nějak doplnit, takže jsem se pořádně s Matlabem nenaučil.
Domácí úkoly byly jednoduché, vždy to byla přímá aplikace něčeho z přednášky, takže to nevyžadovalo hlubší zamyšlení a domácí úkol nic nového nenaučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Ngl trochu ztráta času. Nechte nás už prosím používat python.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Co bylo smyslem a cílem tohoto cvičení? Hlouběji procvičit numerickou matematiku, nebo naučit se pracovat s Matlabem? Dělalo se obojí, ale zároveň ani jedno se nezvládlo udělat pořádně, protože prostě to se dohromady neskloubí.
Připomínka k předmětu, Základy numerické matematiky [NMNM201, přednáška]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře koncipovaný předmět, podaný na velmi dobré úrovni. Oceňuji i motivační poslední a první přednášku, výborně přehledný web a skvěle dostupné poznámky a literaturu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přehledný, zajímavý a příjemně praktický předmět. Cením jeho strukturu a doporučuji chodit na přednášky :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Numerická matematika je zajímavý předmět. Po roce vět a důkazů se najednou učíte principy, odvození a algoritmy. Předmět jsou vlastně 2 předměty v jednom a každou polovinu učí jiný vyučující. I přes to dává syllabus smysl a témata jsou dobře uspořádaná.
Velkou nevýhodou je nedostatek učebních materiálů, a to učebnice, která se musí koupit, a zápisky z doby covidové, které jsou suboptimální.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
{část lineární algebry} Chyběl mi nějaký učební materiál, který by odpovídal přednášené látce a kterého by se mohl student držet, pokud na hodině (třeba z důvodu nemoci) chybí. Takhle je odkázán na pomoc spolužáků. A ne, fakt to není učebnice Analýza maticových výpočtů. Tu nám sice paní docentka důrazně doporučila, ale pak se podle ní moc nejelo, takže lituji těch, kdo za ní utratili 420,-Kč.
{zkouška} Na hodině jsme sice byli ujištěni, že bude na zkoušku opravdu hodně času, ale pak 60% lidí mluví o tom, že to nestíhali. Nespoléhal bych se tedy na to, že to vše vymyslím za pochodu, ono to chce tušit postup už při pohledu na otázku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Lingebra - Doporučovaná kniha byla useless pro tento kurz - když jsem se např. snažil pochopit co je Krylův prostor, učebnice mě protáhla třemi kapitolami, kde bylo vysvětlováno učivo z pokročilejších kurzů.

Analýza - skipta by byly super
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Chybí jednotná skripta předmětu.
Připomínka k předmětu, Fraktály a chaotická dynamika [NMNV361, přednáška]
Samuel Smerčiak, 17.02.2024, 4. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jeden z najzaujímavejších predmetov, poskytuje pekný úvod do fraktálov a dynamiky. Netreba očakávať podrobné dôkazy a technické tvrdenia, ide skôr o prehľadový predmet. Na druhú stranu nechýbajú obrázky a motivácia. Celkovo ide o nie zbytočne ťažký, príjemný predmet, ktorý môžem len odporučiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Príjemný predmet plný nových elegantných myšlienok a krásnych obrázkov. Skúška bola tiež veľmi priateľská. Z predmetu som si veľa odniesol. Aj keď bola prednáška v angličtine kvôli prítomnosti zahraničných študentov (a bola to moja prvá prednáška v angličtine), bola vďaka kvalitnému výkladu a dobrému tempu zvládnuteľná a pripravila ma takto na ďalšiu anglickú výuku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zajímavý oddechový předmět. Doporučuji
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK