AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Bc. Filip Fryš [32-KNM], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Filip je velmi milý a ochotný cvičící, který předmětu rozumí. Studentům pomůže s čímkoli, s čím si neví rady. Na začátku přednášky se snažil shrnout základy teorie a přidat trochu pokročilejší teorie navíc. To mi příliš nevyhovovalo, protože jsme kus času věnovali věcem, které byly ke zvládnutí předmětu často irelevantní, a ztráceli jsme tím čas na úkor příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi milý, přátelský, vstřícný přístup, všechny dodatečné otázky vždy ochotně zodpovězeny.
Jen bych dodala, že látka z tohoto předmětu pro mě byla úplně nová, nikdy jsem se s podobným typem příkladů nesetkala, ale cvičení probíhalo stylem - rychle a zběžně si projedeme základní princip a pak si pracujte sami. Jakoby se předpokládalo, že již víme, jak příklady počítat a opravdu je jdeme jen procvičit. To pro mě bylo poměrně náročné, potřebovala bych spíše nějaký vedený podrobný postup od pana cvičícího a tento typ samostatného cvičení bych přenechala domácím úkolům. Nicméně vždy nám pan Fryš posílal po cvičení jeho řešení příkladů. To jsem velmi ocenila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Kladně hodnotím osobní přístup ke všem studentům, kdy se cvičící minimálně dvakrát za cvičení během samostatné práce zeptal každého z nás, zda máme nějaké dotazy.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičící velmi dobře vysvětloval to, co jsme nevěděli. Během cvičení nás v podstatě zkoušel z látky probrané na cvičení a každý příklad na tabuli jsme počítali my studenti, takže jsme bohužel často nestihli tolik příkladů, kolik bychom mohli v pohodě stihnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přišlo mi, že cvičící chodil na hodiny zcela nepřipravený, nevěděl, jak příklady řešit, a často jsme se zasekli u toho, že jsme hledali v jeho řešení chybu i přes to, že někdo nalezl efektivnější řešení. Opravování úkolů bylo pomalejší, ale v rámci možností v pořádku. Vyvolávalo se k tabuli podle seznamu, i když to některým spolužákům přímo vadilo. Cvičícího spíše nedoporučuji.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující je věčně zmatený, nevysvětluje dobře látku, neopravuje včas úkoly.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Kotrbatý občas působí ostře a nekompromisně. Má ale kvalitní přehled o probírané látce a zaručeně vám dá kvalitní základ a uvede vás do problematiky probíraných kapitol - třeba, že vedlejším efektem bude to, že vás nechá 10x za hodinu opakovat, jak je definováno jádro matice. Skvělý přístup, kvalitní výklad.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Dušan Minárik, 07.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasný cvičiaci ktorý všetko s úsmevom vysvetlí. Jeden z dôvodov, prečo tu ešte som.
Rudolf Pardubický, 27.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Krump mi ako cvičiaci veľmi vyhovoval. Síce nevyvoláva ku tabuli (to je pre niekoho fajn, pre niekoho nie), ale aj napriek tomu s nami o príkladoch diskutoval, takže som sa necítil len ako pasívny pozorovateľ a musel som naozaj rozmýšľať. Celkovo pán doktor vytvoril na cvičeniach priateľskú atmosféru, kde sme sa mohli pýtať a objasňovať si nejasnosti. Veľmi oceňujem, že (aj napriek tomu, že nás bolo naozaj veľa) sa snažil naučiť sa naše mená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Lepšie sme asi ani nemohli dostať. Furt sme sa mohli pýtať (aj hlúpe otázky) a dostali sme odpoveď. Na domácich sa stále dalo dohodnúť a mať tu takú možnosť, je veľmi upokojujúce. Tento predmet a cviko držalo moju psychiku po kope a to fakt len vďaka cvikám a prednáškam, ktoré boli super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení s panem doktorem Krumpem jsou výborná. Pan Krump se opravdu snaží, aby studenti danou látku pochopili, pohotově a svědomitě odpovídá na dotazy, nemá problém se i déle zdržet za cenu menšího skluzu na konkrétním tématu, když ho o to požádáme, což vnímám velmi pozitivně. Připravené příklady jsou podobné těm v domácích úkolech, takže člověk lépe vidí souvislosti. Má i skvělý smysl pro humor a nemá problém pochválit za dobrý dotaz, či správnou odpověď, což zase dává studentům dobrou zpětnou vazbu, že nejspíš postupují ve studiu správným směrem.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor vie látku veľmi zrozumiteľne podať. Prednášky sú pomerne energické s štipkou humoru a nadsázky, takže pôsobia "familiarnejšie" a človek nestráca pozornosť. Pán doktor veľmi ochotne odpovie na otázky a dovysvetlí nejasnosti. Je veľmi ústretový, aj k študentom so špecifickými potrebami. Môžem hovoriť len v dobrom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrá a zkušená organizace kurzu, skvělý přednášející, který vše podrobně, trpělivě a srozumitelně vysvětlí, velmi vstřícný a férový přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející dokázal i náročnou a abstraktní látku dobře přiblížit a vysvětlit. Zde třeba vyzdvihnout, že často a rád poukazuje na konkrétní příklady, což usnadňuje celkové pochopení vykládané látky. Často mi na přednáškách chyběly diskuze kolem složitějších důkazů, které se vynechávaly (zase ale rozumím, že by se to s časovou dotací předmětu nedalo stíhat). Na přednáškách reflektoval i žádosti studentů ná zopakování některých těžko pochopitelných kapitol. Celkový dojem z přednášek byl velmi dobrý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka podle mě probíhala tak jak by měla. Hodiny byly i celkem interaktivní a témata byla podaná srozumitelně i pro prváky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zatím nejlepší vyučující, kterého jsem na škole měl. Látka je probírána a sepisována velice srozumitelně. Úplnou maličkostí je možná trochu ruch, který na přednášce často vznikne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Krump přednáší kvalitně a lidsky. Učivo i výklad má velmi pečlivě nachystané, v případě nepochopení podporuje, až motivuje studenty k tomu, aby se ptali a nemá potřebu člověka nijak shazovat za jeho neznalost - naopak udělá, co je v jeho silách, aby byl daný problém odstraněn. Pokud tohoto přednášejícího obdržíte spádově, rozhodně můžete být rádi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející byl schopen látku velmi srozumitelně předat a vysvětlit. Sice se na přednáškách neprocházely tak podrobně důkazy, ale díky tomu zase zbylo více času na podrobnější vysvětlení definic a tvrzení. Vyučující byl i otevřen dotazům a případnému dovysvětlení po přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Vynikající přednášející, vše vysvětlil jednoduše, že se nedalo ničemu nerozumět. Ve srovnání s nahrávkami přednášek pana Šmída sice vysvětlil o málo více teorie a důkazů. Ale bohužel na některé složité nezbyl čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan přednášející byl vždy na výuku skvěle připraven. Jeho schopnost srozumitelně vysvětlit složitou látku, na kterou v tomto předmětu dřív nebo později narazí snad každý, by mnozí mohli považovat za nadpřirozenou. Zápočty byly jednoduché, když si před nimi člověk spočítal příklady ze cvičení. I zkouška se dala velmi dobře zvládnout po přípravě, snad jediným problémem bylo, že na přednáškách slibované příklady typu "kouknu a vidím" rozhodně takové nebyly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Doktor Krump je parádní přednášející. Na hodiny chodil včas, měl připraveny odpovědi na většinu otázek, které mu byly položeny z kvízu den předtím, ale i během přednášky ochotně a jasně odpovídal na dotazy studentů. Kurz měl dobře zorganizovaný, jasně řekl, kdy budou zápočtové testy, co bude chtít u zkoušky. Jeho písmo na tabuli je dobře čitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor je výborný přednášející se smyslem pro humor. Přednášky byly užitečné a dobře organizované, učivo srozumitelné. Navíc je přednášející ochotný a milý. Velmi doporučuji.
Mikuláš Fiala, 31.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelný, ochotný
Rudolf Pardubický, 27.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Krump je veľmi dobrý prednášajúci. Tempo na prednáškach bolo (čo sa mňa týka) úplne primerané. Použitými príkladmi vždy objasnil aj ťažšie pochopiteľné témy a kopec dotazov zodpovedal tak, aby bolo každému všetko jasné.
Dušan Minárik, 04.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasný prednášajúci, vždy ochotný pomôcť, vysvetliť nevysvetliteľné a popritom ešte aj zvládne rozosmiať celú miestnosť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Krump je milý a vtipný vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý pedagog, který působí, jakože mu upřímně záleží na tom, jestli předmět chápeme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Krump je skvělý člověk i pedagog. Protože jsem měl to štěstí, že jsem měl pana Krumpa jak na přednášky, tak na cvičení, vše krásně navazovalo. Opravdu mu záleží na tom, abychom danou látku pochopili, nebojí se tedy pozastavit u konkrétního tématu i za cenu menšího skluzu, který se mu zase povede dohnat. Na přednáškách i na cvičeních ochotně odpovídá na všechny otázky a ptá se na zpětnou vazbu, jestli je vše jasné. Na cvičeních připraví příklady, které jsou podobné těm v domácích úkolech, takže člověk lépe vidí souvislosti. Zároveň má i skvělý smysl pro humor a občasné nenápadné poznámky sklidí i na přednáškách potlesk. Také bych rád vyzdvihl, že nešetří pochvalami za dobré dotazy, či správné odpovědi. Osobně mě to motivovalo se na hodiny lépe připravovat a zároveň mi to dávalo pozitivní zpětnou vazbu, že nejspíš postupuji správným směrem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyucujici byl na vyuku pripraven vyborne, vyklad byl velmi kvalitni, ochota odpovidat na dotazy nechybela. Dochvilny je. Ja osobne velmi ocenuju nejenom ochotu vse vysvetlit, ale aj to ze pise citelne, mluvi nahlas, je prijemny.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra II [NOFY142, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na každom cvičení sa začalo krátkym zhrnutím učiva a následne sa prešlo k precvičovaniu, čo často zlepšilo chápanie učiva.
Každé cvičenie bolo zaujímavé a prístup vyučujúceho veľmi príjemný - nikdy nebol problém prebrať otázky, vyjasniť veci a odchádzala som z nich so zlepšenou náladou.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující vytváří v hodině příjemné prostředí pro dotazy a dbá na to, abychom se ptali, když čemukoliv nerozumíme. Vysvětluje klidně a srozumitelně. Hodiny vždy výborně připravené. Vstřícnost vůči žákům je patrná.
doc. RNDr. Svatopluk Krýsl, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent je bezpohyby preborník vo svojom odbore s neuveritelnou pamäťou, ale jeho tok myšlienok je až príliš rýchly a následkom toho je výklad občas trochu zmätený. Oceňujem teoretické okienko v úvode cvičenia, občas však za cenu toho, že sa nestihnú prejsť všetky príklady
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící na mě působil rozporuplným dojmem. Na některých hodinách věnoval hodně času dovysvětlování teorie a nezbývalo tolik času na propočítání příkladů. To se někdy jevilo jako zbytečné, jindy zase jako užitečné (podle toho, kolik jsem pochopil na přednášce). Celkově si asi myslím, že to za to stálo.

Při vysvětlování postupů řešení příkladů někdy cvičící dokázal problém dobře rozebrat (odstupňovaný tvar, obecně všechny kapitoly s řešením soustav rovnic, zejména kapitolu o permutacích a determinantu), jindy zase působil zmateně (rozepsání matice pomocí součinu elementárních matic, jádro matice, kapitoly s lineárním zobrazením).

V některých kapitolách dokonce uváděl nestadrdní postupy řešení, které jsem dokázal ocenit až v průběhu zkouškového období. Nakonec třeba zmínit, že jsem se na cvičeních bavil specifickým humorem cvičícího, což považuji za příjemný bonus k výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Postupy, které jsme na hodině používali byly správné a zvládl jen s jejich pomocí většinu příkladů, ale vůbec jsem se nevyznal ve vysvětlování, které postupy doplňovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení byla velmi zmatená. Několikrát se vyučující zamotal do výkladu natolik, že jsme byli zmatenější než na začátku příkladu. Často byly používány zbytečně složité algoritmy místo těch intuitivních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení vypadala tak, že jsme dostali do dvojice příslušnou sadu a pak docent Krýsl zopakoval či vysvětlil, co je podle něj potřeba a následně podle svého plánu počítal na tabuli příklady.

Pozitiva:
- Docent Krýsl přicházel včas a připraven se svými výpočty a poznámkami.
- Na dotazy rád odpovídal a vysvětlil problematiku.
- Uměl postupy a teorii vysvětlit jinýma očima i třeba nám předal informace, které nebyly ve skriptech.
- Opravdu naučí algoritmy na operace s maticemi, což je minimálně v Lingebře I jeden z nejdůležitějších umů.

Negativa:
- Píše méně srozumitelné emaily a komentáře k domácím úkolům. V psaných textech se vyskytovaly překlepy, chyběla diakritika ale nejvíce jsem měl problém s kohezí textu. Některé věty jakoby spolu vůbec nesouvisely nebo opakoval něco, co už předtím napsal.
- Občas se mu stane, že se zamotá do vysvětlování něčeho složitějšího, například se snaží popsat složitější postup jen slovně, místo aby rychle nakreslil/napsal, co myslí. Po tom, co najde správné věty na popis, tak už jsou studenti zmatení z předchozích vět nesprávných.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Látku vysvětlil svým způsobem. Týden před zápočtem jsem měli supl, a tam jsme zjistili, že něco překomplikováváme, něco neumíme, celkově jsme ztraceni. A nebyl to jeden nebo 2 lidi, ale více. lingebru umí používat, ale neumí ji učit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Docent Krysl byl na vyuku vzdy pripraven, ocenuju ochotu vysvetlit ucivo jinak. Prestoze jsem z vykladu byla obcas trochu mimo a dala jsem prednost standardnimu zpusobu jak priklady pocitat, byli spoluzaci, jimz pomohl. Ochota odpovidat na dotazy nechybela, docent Krysl je dochvilny, vztah k nam ma dobry (pamatuje si nase jmena atd).
Bc. Lucie Kundratová [32-KNM], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Super cvičící, jejíž pravidelné konzultace mi moc pomohly ke zkoušce. Díky za ně :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělá vyučující, čas od času byl na cvičení mírný chaos, ale jinak byly hodiny zábavné a velmi přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Na cvičení chodila dobře připrvená a na hodinách vládla pohodová atmosféra, díky níž se člověk necítil blbě se zeptat, pokud nechápal nějakou úplně základní věc. Problém vidím v trošku chaotičtejším psaní na tabuli, které by se dalo zlepšit a v rychlosti opravování domácích úkolů. Čekat měsíc na vrácení domácího úkolu by u jiných předmětů asi nebyl takový problém, nicméně tady jsme měli možnost si případné chyby doopravit, což je ale komplikovanější ve cvhíli, kdy dostaneme do rukou úkol, co jsme dělali před měsícem a jen matně si pamatujeme, co v něm bylo.
doc. RNDr. Zbyněk Šír, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Bylo vysvětleno vše, co se nepochytilo na přednášce. K písemné části zkoušky jsem byl perfektně ze cvičení připraven.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Líbil se mi formát cvičení. Cvičící rozdělil příklady a nebo dal na výběr, poté buť studenti nebo vyučující předvedli řešení na tabuli
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Skvělý výklad - nejprve nástřel toho, co se bude v dané kapitole probírat, poté definice a jejich význam, věty a důkazy podány velmi srozumitelnou podobou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výklad býval chaotický. Někdy se stávalo, že nedodržoval pořadí dle skript, takže to přispívalo ještě k dalšímu zmatení.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra II [NOFY142, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení pana doktor Šmída skvěle navazuje na jeho přednášky. Možná by bylo lepší studenty v průběhu semestru více zapojovat a "nutit" do práce, byť vlastně nevím, jak to udělat. Hodnotím výborně.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Na začiatku cvičiaci prepočítal 1-2 jednoduchšie príklady, potom sme samostatne počítali tie zložitejšie. Na záver bola kontrola. Podrobné riešenia príkladov však boli zverejňované aj na webe a tak bol pre mňa osobne prínos cvičenia oproti samostatnému počítaniu doma len minimálny. Keď Tým, čo niekedy vynechajú prednášku môže prekážať absencia úvodného zhrnutia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Působení na samotném cvičení bylo poměrně v pořádku i když mi přišlo, že místy byl velmi rychlý. Přijde mi však že malá zápočtové písemky byly hodnoceny sice férově, ale hodně přísně. Velká zápočtová písemka měla několik opravných termínů, což by normálně bylo plus, avšak v případě kdy zápočtovou písemku nesplní většina ze studentů a spoustě z nich zaberou několikrát opakované zápočty většinu ze šesti týdnů zkouškového, tak mi to pro zápočet z pětikreditového předmětu přijde neodpovídající. Velké zápočtové testy samy o sobě mají sice typově podobné úlohy, avšak jejich délka a často záludné variace znamenají, že je v podstatě nemožné test napsat jako celek, jelikož všechny úlohy nejdou časově stíhat.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra II [NOFY142, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem prepracovaný učebný systém (skriptá, kvíz, upútavky, úlohy na cvičeniach, domáce úlohy), ktoré človeka donútia sa učiť priebežne.
Učivo bolo podané zrozumiteľne, avšak škoda, že niektoré oblasti sa na prednáškach spomenuli len okrajovo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kurz, byť jistě náročnější než v minulém semestru, má skvělou organizaci. Forma kvízů, domácích úkolů apod. výborně vede studenta k průběžné práci. Oceňuji také, že oproti minulému pololetní dal pan doktor možnost pracovat na domácích úlohách samostatně. Na druhou stranu skok v náročnosti oproti předchozímu semestru mi přišel možná až moc velký - konkrétně početní nároky na studenta mi přišly téměř srovnatelné s paralelním kurzem MA II pro fyziky, za který je ale udělováno téměř dvojnásobek kreditů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Odceňujem rôznorodosť materiálov ku každej kapitole: upútavka na prednášku, kvíz, prednáška, cvičenie, domáce úlohy. Tempo samotného výkladu bolo skôr rýchlejšie, hlavne pri dôkazoch bol niekedy problém stíhať. Oproti zimnému semetru bolo na prednáške viac úvodnej motivácie k daným témam ako aj ukážok praktických aplikácií, čo hodnotím pozitívne.
Veľký zápočtový test bol dosť náročný. Hlavne však vysokými dimenziami (4x4 matice a pod.) ako princípom samotných úloh, čo mi príde nelogické. Na druhej strane bolo dostatok opravných termínov. Na skúškovom teste bolo potreba získať v prvej časti až 70%, v druhej potom doplnok do celkových 50%. Myslím, že férovejšia by bola požiadavka 50% z oboch testov jednotlivo.
Samotný predmet patril k tým najzaujímavejším, avšak dobrý dojem kazil spomínaný systém hodnotenia.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NOFY151, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Látka se probírá rychle, takže se za cvičení stihne projet sousta příkladů a mně osobně to dalo dost dobrý základ na učení se na zápočty. Na druhou stranu není třeba mít strach, že se ztratíte. Cvičící umí látku/příklad vždy podat i pomaleji, pokud se na ni zeptáte.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Svělý cvičící, který i náročnou látku vždy dobře přiblížil. Díky jeho přípravě měla cvičení spád a člověk se na nich rozhodně nenudil. Občas bylo potřeba většího úsilí, aby student udržel dobrý přehled o tom, co se na tabuli děje. Rychlost, se kterou se objevovaly nové informace byla v některých pasážích závratná.

Mimořádně oceňuji ochotu cvičícího pořádat konzultační schůzky (dokonce i o prázdninách). Kdykoliv má student pocit, že něčemu nerozumí, je velmi vstřícný a ochotně vše dovysvětlí.

Celkový přístup je férový a přátelský.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ze začátku jsou tato cvičení rozhodně šok co se týče objemu informací a příšlo mi, že se na tato cvičení musí člověk dost pilně připravovat, aby se na nich zorientoval. Líbila se mi nábidka konzultací navíc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bylo vidět, že cvičící látce velmi dobře rozuměl a srozumitelně ji uměl podat. Někdy jsem měla obtíže stíhat tempo výuky, ale to bylo pochopitelné vzhledem k tomu, kolik se toho muselo na každém cvičení probrat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Šmíd je skvělým pedagogem - ochotný, nápomocný, chápavý. Sem tam přihodí nějaký vtípek. Ocěňuji, a vážím si ho.
Mikuláš Fiala, 13.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi energetický, příjemný, dává studentům možnosti se zapojit, vyzkoušet si látku u tabule, a také vylepšit si známku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pozitiva:
- Doktor Šmíd je velice zkušený pedagog.
- Na cvičení chodil vždy s předstihem a připraven.
- Sbírání bodíků na zápočet dávalo smysl. Hlavní podíl tvořily testy, ale až 25 % mohly tvořit bodíky za aktivitu, tedy počítání u tabule či odevzdávání úkolů. Když student počítal u tabule a nedařilo se mu, tak doktor Šmíd ochotně vysvětlil a nasměroval studenta ke správnému cíli. Domácí úkoly vždy opravil a napsal komentář, bodíky správně a hned zapisoval do tabulky.
- Je organizačně zdatný.
- Sofistikovaný humor.
- Cit pro to, které příklady ze sady jsou důležité pro cvičení a které ne.
- Ochota vysvětlovat i po emailu, emaily píše jasné.

Negativa:
- Na někoho může být trochu rychlý, nicméně mně tempo akorát vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na vyučujícím oceňuju jak to, že umí učivo velmi dobře vysvětlit, tak i jeho ochotu cokoliv vysvětlit třikrát, odpovídat na úplně jakýkoli dotaz, popřípadě dokonce udělat konzultaci na nějaké téma, ať už místo hodiny o níž jsme přišli kvůli školní akci, nebo kvůli testu atd. Neférovost jsem nezaznamenala. V hodinách je velmi milý, atmosféra na cvičení byla vždy pozitivní. Na výuku je vždy připraven. (Dodatečná poznámka: Měla jsem ho jako supla na přednášku a od něj jsem chápala učivo nejlépe).
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NOFY152, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení pana doktora Šmída z MA sice nejsou tak bravůrně strukturovaná jako celý jeho kurz LA, ale i tak jsou, myslím, dobrá. Náročnost je nastavana "tak akorát", kdy je možné si neúspěšné písemky nahradit domácími úkoly a od studenta se vyžaduje průběžná práce v předmětu. Jediné, co by se dalo vytknout, je, že pan doktor často působí až příliš důrazně a na studenty, kteří mají v předmětu problémy, je dost drsný. Cvicení hodnotím jako výborné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor ač působil milým dojmem, tak zrovna na analýze toho moc neprobral. Spíše jsme počítali příklady sami na tabuli s tím, že na začátku cvičený byl ukázán pouze jeden či dva ukázkové. Ocenil bych trochu více hlubšího vysvětlení. Na druhou stranu probráno bylo všechno co mělo být.
Mgr. Martin Zika [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbila se mi shrnutí probrané látky na začátku každého cvičení. Cvičící byl ochotný odpovídat vždy na dotazy. Doporučuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Zika je velmi ochotný cvičící, který poradí s jakýmkoli dotazem a navíc se s vámi zasměje. Jeho tipy a triky pomohly spoustě studentů. Myslím, že lépe připravená jsem na zápočtové testy být nemohla. Před těmi navíc pořádal hromadné konzultace, kde s námi procházel problémové příklady, za což jsem mu moc vděčná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moc fajn cvičící.
Připomínka k předmětu, Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Úlohy řešené na cvičení i DÚ mi vyhovovaly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hezky zpracované cvičení, které připraví ke zkoušce. Jen bych ocenil i vzorový postup k jednotlivým sadám příkladů, ne jen řešení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení byla dobře připravená. Obsahovala jednoduché příklady na definice i obtížné a zajímavé příklady.
Některé domácí úkoly byly skoro neupočítatelné bez nějakého softwaru, pokud člověk nepřijde na nějaký početně jednodušší způsob.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Ke cvičením bych měl velkou výtku ohledně dostupnosti řešených příkladů, která je v podstatě nulová. Pokud si člověk nepamatuje postup ze cvičení, pak je ve zkouškovém dosti ztracený a musí strávit hodně velké úsilí nad tím než postup sám znovu objeví.

Formát domácích úkolů mi přišel celkem náročný, ale ve výsledku prospěšný a užitečný.
Připomínka k předmětu, Geometrie 1 [NMAG211, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Srozumitelná přednáška, jenom škoda, že jsme v tomto semestru dělali pouze křivky a ne plochy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Geometrie byla pro mě zklamáním. Z Lingebry jsem měl vysoká očekávání. Samotné učivo by mohlo být zajímavé, ale nebyl jsem z něj nijak nadšený.
K předmětu byla dostupná skripta, která ale obsahovala věci, které nebyly na přednášce a přesto se zkoušely.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Rovnou se přiznám, že tohle pro mě byl (zatím) asi nejotravnější předmět na matfyzu. Nicméně nemyslím si, že by byla chyba na straně přednášejícího nebo cvičící. Obecně mě geometrie nikdy extra nebavila a tento předmět můj názor příliš nezměním. Nicméně, co jsem slyšel od spolužáků, tak v tomhle postoji jsem spíše ojedinělý.

Materiály k teoretické části v podobě souboru vět a definic mi přišly v pohodě, ačkoliv některé kroky v důkazech byly udělány až příliš narychlo a musel někdy ztrávit několik minut přemýšlením, proč platí druhá rovnost na třetím řádku a podobně.

Čistě drobný tip pro úpravu skript (který se vztahuje na více předmětů, nicméně tady mě pálil asi nejvíc) z mé strany by byl ten, že by se u odborných termínů mohl uvádět i jejich anglický překlad, protože pokud si chci nějakou věc podrobněji nastudovat, tak internetové materiály v češtině jsou v podstatě žádné a při hledání anglických vždycky ztratím čas tím, že se snažím najít překlad nějakého termínu, což jde většinou sice rychle, ale u některých mi to zabralo poměrně dost času.

Zkouška byla vcelku mírná a snažší než jsem očekával.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení z algebry dokonale kopírovalo osnovy přednášek, což bylo značnou výhodou. I přesto se mi ale po většinu semestru zdálo, že na cvičení žiju v trochu jiném světě než na přednášce (ve srovnání například s analýzou). Musím ocenit úroveň přípravy k zápočtovým testům (stačilo propočítat příklady ze cvičení k získání zápočtu). K nějakému hlubšímu pochopení látky probírané na přednáškách ale výrazně nepřispělo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení úzce souviselo s látkou probíranou na přednáškách, příklady kvalitním způsobem rozšiřovali teorii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji centrální organizaci, která zaručila propojenost cvičení s přednáškami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo silně provázáno s přednáškou, cvičilo se to, co se probralo, popřípadě pokud přednáška odpadla, tak cvičení byla napřed a cvičící upravil podle toho svůj výklad. Cvičení mají procvičit látku a aplikovat teorii do praxe (příkladů), což se v tomto případě povedlo velmi dobře. Cvičení mě na početní část zkoušky připravila.
Na příslušných stránkách se vždy včas objevilo zadání cvičení i jeho řešení, později pak i domácí úkol. V řešení úloh byly povětšinou bohužel jen výsledky, takže když student nevěděl, jak na nějaký příklad, tak si buď musel odvodit postup na základě výsledků či musel napsat cvičícímu.
Dušan Minárik, 07.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobre pomohlo pochopiť obsah prednášok a učiva
Mikuláš Fiala, 31.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení navazuje na výuku
Rudolf Pardubický, 27.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelé cvičenie, ktoré mi veľmi pomohlo a chodil som naňho rád. Niekedy mi ale prišlo, že je moc veľký skok v obťažnosti úloh ktoré sme robili na cvičení a domácimi úlohami, do ktorých som musel investovať pomerne veľa času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Poněkud pomalé ale doprobralo se tam, co se nestihlo na přednásce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelé cviká. Nebolo tam nič zlé. Možno by bolo dobré, keby bolo viac príkladov na precvičenie, lebo počítať pred zápočtom niečo čo už človek rátal na jednu stranu je fajn, lebo si všimne iné spôsoby, ako sa dá problém riešiť, ale niekedy to je fakt od veci. (Tá zbierka čo je v doporučenej literatúre je kus od veci :D)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cviceni bylo dobre provazano s prednaskou, bylo zajimave i podnetne i usporadane.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NOFY141, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Priebeh predmetu je štruktúrovaný tak, že vyžaduje a podporuje priebežnú prípravu, pre prváka, ktorý sa ešte oťukáva a zvyká si na zmeny veľmi dobrý systém. Domáce úlohy sa vypracovávajú v tímoch, čo má svoje výhody aj nevýhody.
čo sa záverečnej skúšky týka, skladá sa z dvoch častí: Orientačný test a teoretická časť. Orientačný test je nutné zvládnuť na 70%, aby bola skúška úspešná, čo vôbec nemusí byť jednoduché. Je to pomerne o šťastí a ako komu sadnú úlohy. Po úspešnom zvládnutí Orientačného testu zvládnuť druhú časť skúšky už nie je náročné, samozrejme aj tá vyžaduje svedomitú prípravu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z tradičně náročných matematických předmětů. Celkem překvapil relativně nestandardní sled výkladu jednotlivých témat, kdy se zpočátku navazuje na znalosti ze střední školy, aby následně na 4. přednášce byly tyto představy zbourány. Pochopil jsem, proč se to dělá, ale v průběhu semestru to na mě působilo celkem chaoticky. Mně osobně se zdálo, že se celý semestr tak nějak točíme kolem pojmu matice, lineární zobrazení a vektorový prostor, jen každou přednáškou děláme něco jiného. Všechno mi do sebe začalo zapadat až ve zkouškovém období, kdy jsem i konečně pochopil jak spolu zmiňované pojmy vlastně souvisí.

Silně musím ocenit dobrou svázanost cvičení a přednášky. Sady úloh byly pro všechny stejné (úroveň přípravy všech paralelek srovnatelná). Stejně tak s úkoly.

Kvízy probíhající v průběhu semestru byly dobrou motivací ke čtení skript dopředu, zpočátku semestru bylo mírně nepříjemné, že se vázaly k tématům dvě přednášky dopředu. Tento náskok ale v průběhu semestru zmizel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevím zda to bylo cílem, ale líbilo se mi že cvičení bylo napřed oproti přednáškám. Pak mi témata dávali mnohem větší smysl. Jednu výčitku co bych měl je to, že kvízy očekávaly témata které jsme zatím neprobírali, což znamená učení se ze script. Řekl bych, že scripta jsou až moc exaktní na naučení nového konceptu. Většinou se mi koncepty mnohem lépe učili z počítání, cvičení nebo přednášek. Hlavně protože pokud téma prezentoval člověk, tak byl schopný koncept popsat víc přirozeně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je dobře uspořádan a nikdy jsem neměl problém s tím, že bych nevěděl, na co probírané téma navazuje. Přednáška a cvičení na sebe dobře navazují. Jediným, ale docela velkým minusem jsou skripta, ve kterých se člověk může pořádně vyznat možná až po probrání tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na předmět je na oboru Fyzika snížená časová dotace; přesto je kurz kvalitně postaven a skrz přidružené akce, jako například pravidelné vyplňování kvízů ze samostatně, předem nastudované, látky, kvalitně zprostředkuje úvod do světa lineární algebry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Celá výuka byla dobře koncipovaná. Díky kvízům jsme si museli projít danou část skript před přednáškou, takže potom bylo snazší na přednášce porozumět probíraným tématům. Celkově se cvičení a přednášky dobře doplňovaly, takže jsem se v předmětu vůbec neztrácela.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Na předmětu oceňuji kvízy a domácí úkoly. Přednášky by měly být nahrané, včetně složitých důkazů, a místo nich by se mohla prezentovat řešení teoretických domácích úkolů. Našel jsem, že na ČVUT cvičí studenty ve vytváření a formulování důkazů během semestru, to mi na MFF chybí. Pak by teoretická část zkoušky nemusela být tak triviální a povrchní, aby ji člověk bez přípravy mohl udělat za 3.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pozitiva:
- Za největší pozitivum považuji koncepci a organizaci kurzu. Před přednáškou jsme museli přečíst příslušnou kapitolu ve skriptech a následně vyplnit kvíz, kde jsme se mohli přednášejícího ptát na nejasnosti. Následně proběhla přednáška a po ní jsme měli domácí úkol ve skupinách po 4 až 6 lidech. Takto jsme se lineární algebru vskutku naučili, systém nás i nutil se učit průběžně.

Negativa:
- Hlavním zdrojem informací byla skripta od doktora Šmída, který předmět přednášel v roce 2022/2023. Skripta byla hustě napsána, občas mi chybělo motivování problematiky a obrázky skoro nebyly, i když by se pro vysvětlení látky hodily. Přečtení kapitoly byla vždy menší, někdy i velká výzva pro mozek.
- Časová dotace kurzu. Kurz lineární algebry je dotován jako 2/2, tudíž 1 přednáška a 1 cvičení, ale učivo bylo příliš obsáhlé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Účivo je prezentováno srozumitelně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je dobře koncipován, ale zasloužil by si vyšší hodinovou dotaci přednášek. Na přednáškách se musí často spoléhat na samostudium ze skript, což nepovažuji za šťastné. Skripta jsou celkem dobrá, ale dle mého by si zasloužila více názornosti na úkor kondenzovanosti důkazů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Každotýdenní kvízy a domácí úkoly velmi pomáhaly udržet tempo s přednáškou.
Mikuláš Fiala, 31.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášce jsou jiné důkazy stejných tvrzení než ve skriptech, takže člověk má dvě čance to pochopit. Celkem dobrý systém, kde člověk si před přednáškou musí přečíst tu kapitolu ve skriptech a vyplnit kvíz, jen škoda, když člověk propásne kvíz, tak se nelze podívat, jaké byly otázky
Rudolf Pardubický, 27.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet je vyučovaný tak, že študentov "núti" učiť sa pomocou kvízov a domácich úloh - to oceňujem. Čo sa týka výkladu, tak ten bol veľmi kvalitný a z prednášky som vždy odchádzal s pocitom, že veciam rozumiem.
Dušan Minárik, 04.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi dobrá organizácia. Vypĺňanie kvízov pred prednáškou núti k prečítaniu skrípt, čo som počas prednášky veľmi ocenil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky skvělé, uvidíme co zkoušky. Úkolů mnoho, času na přednášce málo a látky moc. Hodila by se další dvouhodinovka a rozhodně by neškodilo mít pana doktora Krumpa více.
Skripta jsou bolest a rozhodně nedoporučuji číst dlouho. MUNI má velmi srozumitelnou alternativu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
NAJLEPŠIE PREDNÁŠKY, fakt topka. Tak dobre jasne a zreteľne vysvetlená látka. Po prečítaní skrípt, ktoré mi fakt nesadli toto bolo skvelé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kurz lineární algebry mi velmi vyhovoval. I když by se mnou každý asi nesouhlasil, upřímně mi hodně vyhovovala skripta pana doktora Šmída, ze kterých jsme se učili. Domácí úkoly, které se každý týden odevzdávají jsou sice občas časově náročné, hlavně ze začátku, než si člověk zvykne na danou strukturu, ale prakticky se na nich člověk nejvíc naučí. Lineární algebra mě také bavila proto, že je zde opravdu podstatné pochopení teorie, kterou však neustále využíváte a samotné výpočty potom nejsou ani moc dlouhé nebo náročné, což nemůžu to samé říct o analýze, kde se ta čistá teorie do té početní praxe často moc nepromítá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet je velmi zajimavy i podnetny, narocnost byla spise casova, ale nemuze byt divu vzhledem k tomu, ze se jedna o hlavni predmet. Usporadanost uz lepsi byt nemuze. Provazanost mezi prednaskou a cvicenim byla tez vyborna.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NOFY142, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Stručné zopakování tématu na začátku mi zachraňovalo zadek ve smyslu chápaní přednášek a probírané látky obecně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení jsou poměrně dobře koncipována na základě úloh, které jsou v sadě, avšak nutno dodat, že chybí ukázkové řešení, která bych ocenil. Celkově byla cvičení místy dosti repetitivní a přišlo mi že ne až tak interaktivní.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ve skiptech někdy bylo v jedné větě (myslím větu jako česky psany text, ie sentence not theorem, ne matematické tvrzení) tolik informací, že po několika takových po sobě jdoucích větách je velice obtížné se v důkazu, pozorování, atd. totálně neztratit. Bylo by fajn jednotlivé logické návaznosti nějak oddělit, kratší věty, nebo odsazení, aby se to neztratilo v dlouhém bloku hustého textu.
Bylo fajn že bylo propojeni s analýzou při skalarním soucinu. Pozdní sběr byl moc zajímavý, klidně vicero takového!
Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NOFY142, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
veľmi dobre spracované skriptá a iné materiály, učivo je veľmi zaujímavé a má uplatnenie vo veľa ďalších predmetoch a oblastiach
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK