AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jiří Klimeš, Ph.D. [32-KCHFO], Úvod do kvantové mechaniky [NOFY127, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Klimeš byl vždy velice milý, vstřícný a dokázal skvěle vysvětlit probíranou látku. Přestože jsem během semestru na delší dobu chyběl, po návratu jsem se na cvičení dokázal snadno a rychle zorientovat. Zadání doktora Klimeše byla formulována hezky srozumitelně a vždy dobře nastínila potřebný postup ve výpočtech. Vždy byl také ochotný poradit, jeho hodiny mohu jedině doporučit.
doc. RNDr. Tomáš Novotný, Ph.D. [32-KFKL], Kvantová teorie I [NOFY075, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hlavne mi prekážal mierne nepríjemný prístup prednášajúceho k študentom,
V samotnej prednáške mi často chýbali nejaké podrobnejšie komentáre vysvetľujúce jednotlivé členy v rovniciach alebo bližšie zasadenie do kontextu, občasné zmeny v notácii z prednášky na prednášku taktiež pôsobili rušivo
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý přednášející, je potřeba se ptát, aby mohl výuku přizpůsobit znalostem studentů. U zkoušky příjemný, ale klade se velký důraz na úspěšnost písemné části.
Co je pro mne nepochopitelné, je jeho averze k poskytování řešených úloh, nebo i řešení k úlohám zápočtovým. Ze své zkušenosti mohu říci, že optimální řešení různých problému se nejlépe učím právě z řešených úloh, můj názor ale bohužel doktor Novotný nesdílí. Výsledkem toho pro mne a valnou většinu mých kolegů byl náročný boj se zápočtovými úlohami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška byla strukturovaná, ale ne vše důležité pan přednášející napsal na tabuli. Mnoho důležitých věcí, které pak byly vyžadovány u zkoušky, pouze řekl pan přednášející ve velkém tempu a člověk si to horko těžko stihl zapsat do sešitu nebo to stíhal chápat.
Nelíbilo se mi, že na některé dotazy během přednášky reagoval pan přednášející velmi negativně i když to byly dotazy na věci, které nechápala většina lidí. Tyto negativní reakce na dotazy během přednášky jsem kromě tohoto učitele za celé studium fyziky nezažil.
Mgr. Vojtěch Patkóš, Ph.D. [32-KCHFO], Kvantová teorie I [NOFY075, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že pan přednášející byl otevřen dotazům během přednášky.
RNDr. Václav Profant, Ph.D. [32-FUUK], Kvantová teorie I [NOFY075, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi príjemný a ochotný cvičiaci, ktorý vie učivo zrozumiteľne vysvetliť a záleží mu, aby študenti naozaj učivu porozumeli. Oceňujem množstvo aj formát materiálov k cvičeniam.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující by mohl vracet opravená řešení domácích úkolů dřív, abychom průběžně věděli, kolik bodů nám zbývá do zápočtu. Ve všech ostatních ohledech byla výuka výborná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Tento strašidelný predmet som zvládla jednoznačne len vďaka dr. Profantovi. Na cvičeniach nám v prehľadných prezentáciách ozrejmil prakticky všetko potrebné a preopakoval učivo z prednášky. Nikto nemal stres z vyvolávania, pretože počítanie bolo ponechané na doma, s možnosťou získania bonusových bodov za správne riešenie. Narozdiel od niektorých iných cvičení sme netrávili nudné minúty pozorovaním zmäteného študenta pred tabuľou - pán doktor nám ukázal vzorové komentované riešenia, ktoré pomohli ako pri vypracovávaní domácich úloh, tak aj pri príprave na skúšku.
Celkovo do tohto predmetu vniesol obrovskú ľudskosť, pochopenie a trpezlivosť, za ktorú si nezaslúži nič iné ako 1*.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Jedná se o velmi těžký předmět, který mi v průběhu semestru naháněl hrůzu. Je toho opravdu hodně a člověk musí průběžně pracovat. Proto velmi doporučuji si vybrat paralelku s panem doktorem Profantem. Velmi milý a přátelský přístup a skvěle vedené cvičení, které dobře doplňovalo a ucelovalo přednášku. V průběhu semestru jsou zadávány dobrovolné domácí úkoly, které zaberou dost času, ale vyplatí se je dělat, protože dobře připraví na zkouškovou písemku. Velmi oceňuji, že jsme vždy měli k dispozici všechny materiály ze cvičení a že v materiálech bylo i něco navíc, aby člověk viděl i nějaké reálné aplikace teorie. Celkově mi entusiasmus a ochota pana doktora velmi pomohla projít tímto předmětem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Super cvičení, které tento předmět zachraňovalo. Bez pana cvičícího a jeho ochoty vysvětlovat věci, ve kterých máme mezery, bych tento předmět nejspíš neudělal. Pan cvičící byl otevřen dotazům během cvičení a i konzultacím mimo cvičení.
RNDr. Václav Profant, Ph.D. [32-FUUK], Kvantová teorie I [NOFY075, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Snad nejlepší rozhodnutí, které jsem za celý semestr učinil, bylo zapsat si cvičení právě s doktorem Profantem. Díky jeho připraveným materiálům a obdivuhodné ochotě pomoci studentům s čímkoliv je potřeba, se mi podařilo proplout náročnými úkoly z přednášky a nakonec i samotnou zkouškou.
RNDr. Václav Profant, Ph.D. [32-FUUK], Úvod do kvantové mechaniky [NOFY127, cvičení]
Marco Souza de Joode, 08.07.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo náročnější než by nutně muselo být - ve srovnání s ostatními paralelkami - ale bylo neobvykle srozumitelné, doplňovalo přednášku naprosto vhodně. Pan doktor se pro nás div nepřetrhnul, sepisoval řešení do nocí a dělal online schůzky pro doplnění věcí co se nestihly. Moc jsem si to užil.
Mgr. Filip Šebesta, Ph.D. [32-KCHFO], Úvod do kvantové mechaniky [NOFY127, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pokud se nemýlím, byl tento semestr pro pana Šebestu prvním, ve kterém se ujmul výuky tohoto cvičení a dle mého názoru to zvládl na výbornou. Obzvláště musím pochválit jeho zápal předat studentům vědomosti a doufejme že z něj nevyprchá ani v následujících letech. Zápočtové písemky byly sice trochu obtížnější než u paralelních skupin, ale nic přehnaně náročného.
Připomínka k předmětu, Symetrie molekul [NBCM027, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Biofyzika a chemická fyzika, navazující magisterské
Velmi zajímavý a užitečný předmět. K dispozici jsou pěkná skripta, ze kterých se dobře učí.
Připomínka k předmětu, Kvantová teorie I [NOFY075, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení se těžko stíhali probrat příklady. Pouze jsme si nastínili, jak by se to řešilo.
Připomínka k předmětu, Kvantová teorie I [NOFY075, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Příliš mnoho učiva pro jeden semestr
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Bylo dobré, že učebnice kvantové teorie od Klímy doplňovali přednášku i když mnohem lepší by bylo, kdyby pan přednášející si napsal svoje skripta přímo k přednášce, protože v učebnici byly často věci vysvětlené příliš stručně nebo podle mého názoru některé netriviální kroky odvození nebyly v učebnici vysvětleny vůbec. Buď odvození člověk pochopil na přednášce nebo ho nepochopil ani s učebnicí.
Bylo by podle mého názoru mnohem efektivnější pro pochopení látky místo zadávání příkladů za domácí úkoly, si tyto příklady na cvičení vysvětlit a spočítat dokonce. Několikrát se mi stalo, že jsem nad úkolem strávil několik hodin času, které nikam nevedly.
Nejhorší ze všeho bylo, že když už člověk úkol vyřešil a odevzdal, pan přednášející odmítl po té zveřejnit řešení úkolů. Častokrát jsem úkol neměl vyřešen celý dobře a rád bych se dozvěděl, jak se to mělo řešit správně a tím se poučit, nebo jsem úkol vyřešil příliš zdlouhavě a pak jsem se nemohl podívat na efektivnější řešení. Na jedné zkoušce pan přednášející řekl, proč tento příklad řešíte takto neefektivně? No protože jsme neměli možnost se dozvědět, jak se příklad řeší efektivně.
Připomínka k předmětu, Úvod do kvantové mechaniky [NOFY127, cvičení]
Marco Souza de Joode, 08.07.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kvantovka se mi moc líbila. Nebyl to obzvlášť náročný předmět (ve srovnání s ostatními). Doporučuji učebnici prof. Skály.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK