AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Christoph Allolio, Ph.D. [32-MUUK], Aplikovaná matematika I [NCHF071, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. ročník, Science, bakalářské
Vyucujici nam nedokazal latku vysvetlit (nekolikrat mi bylo receno at si to "vygooglim"). Behem hodin byl velice zmateny.
prof. RNDr. Josef Málek, CSc., DSc. [32-MUUK], Aplikovaná matematika I [NCHF071, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Science, bakalářské
Prof Málek is an excellent lecturer – the lectures were clear, reasonably constructed, and prof. Málek was always well prepared.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. ročník, Science, bakalářské
Vyučující byl vždy ochotný nám látku vysvětlit. Přednášel s velkým nadšením a výklad měl velice dobře připravený.
prof. RNDr. Josef Málek, CSc., DSc. [32-MUUK], Funkcionální analýza pro fyziky [NMMO302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
Prof. Malek really took the time to make sure everyone was understanding and it was very refreshing. He also was transparent when he was struggling and very persistent, if there was an error or issue he would address it with humility and curiosity. He is a great role model.
prof. Mgr. Milan Pokorný, Ph.D., DSc. [32-MUUK], Rovnice matematické fyziky [NOFY163, přednáška]
Matěj Dvořák, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Forma teoretické části zkoušky byla nešťastná. Vybírání pouze jedné otázky ze zhruba třiceti vnášela do věci značný prvek náhody, protože otázky rozhodně nebyly srovnatelně náročné. Bylo by férovější je sloučit do skupin podobně, jako to bylo v předchozím semestru, aby někdo nemohl vyletět na nepochopení malého zlomku učiva.
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prof. Pokorný je výborný přednášející. Tématu rozumí zjevně velice, na dotazy ovšem odpovídá bez výjimky. Oceňuji, že vypisuje seznam otázek ke zkoušce. U ní je prof. přímeřěné mírný - je náročný, ale férový.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Precizní výklad, na který jsem měl možnost si za poslední roky zvyknout. Není co vytknout, snad jen neznalost zpracování králíka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Přednášející perfektně vysvětloval teorii a zároveň ukazoval příklady, kde se teorie využívá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Tak ako na predošlých prednáškach z analýzy, aj tu je výklad prof. Pokorného na vysokej úrovni.
Petr Rašek, 21.01.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Pan profesor je výborný přednášející na celý pětisemestrální kurs analýzy. Naučil jsem se opravdu hodně.
doc. Mgr. Vít Průša, Ph.D. [32-MUUK], Aplikovaná matematika I [NCHF071, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Science, bakalářské
Dr. Průša was always excellently prepared and ready to answer each possible question. The exercises had a clear structure, corresponded to the lecture, and moreover broadened it. So, we (practically) went through the main concepts and also through selected associated topics.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2024, 1. Ročník, Science, bakalářské
I really appreciate the approach and passion in the subject. Also the tolerance and I can’t forget to mention the beautiful notes and the nicely cleaned blackboard
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Rovnice matematické fyziky [NOFY163, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Nadšení a energie (i kinetická z rázování před tabulí) doktora Tůmy zachraňovala atmosféru předmětu :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Nadšený vyučující, který příklady vysvětlí i s tím, na co si dávat pozor. Možná byla občas rychlost na škodu, ale to záleží na studentovi. Možná by ale stálo za to dávat více příležitostí získávat body za aktivitu, nebo příležitosti zdůrazňovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičící byl milý, nápomocný, vždy v dobré náladě. Příklady občas prokládal vtipnými komentáři. Oceňuji mírné hodnocení DÚ (někdy možná až moc mírné).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící, vše přehledně vysvětlil, na zápočet i početní část zkoušky jsem díky němu byl výborně připravený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Rychlost
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi vtipný cvičící, běhá u tabule ze strany na stranu a u toho se usmívá od ucha k uchu. Nejvíc se usmívá, když zrovna uhádl řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
perfektný cvičiaci
Petr Rašek, 21.01.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Karel Tůma je výborný cvičící na celý pětisemestrální kurs analýzy. I při polovičním počtu hodin než dříve se stihlo vše podstatné a srozumitelně. A pokud se na něco nedostalo, připravil dodatečné materiály.
Připomínka k předmětu, Aplikovaná matematika I [NCHF071, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Science, bakalářské
The exercises had a clear structure, corresponded to the lecture, and moreover broadened it. So, we (practically) went through the main concepts and also through selected associated topics.
One thing I see as a bit unfortunate is the lack of counting. I don't think there should be more time during the exercise for this, and quite certainly, homework shouldn't be "inflated" by other calculations. However, it might be worth considering the creation of a voluntary seminar on calculations (and perhaps use of Mathematica as well?).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. ročník, Science, bakalářské
Napln cviceni neodpovidala vetsinou obsahu prednasek ani zkousky.
Připomínka k předmětu, Aplikovaná matematika I [NCHF071, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Science, bakalářské
I really enjoyed this course, and it has also moved me forward a lot. From my point of view, the lectures were relatively comprehensive and well-arranged. Also, the likenings were great (what a pity I do not have a bulldozer to push Jupiter).
Another thing to appreciate is the unrelenting enthusiasm of the lecturer and the approach to the students – the possibility to go for the tutorials and the willingness to elucidate misunderstood concepts.
What I find fabulous are the study materials – comprehensive hand-written notes (sometimes even highlighted).
One thing I would consider is the ratio theoretical x computational part during the evaluation of the exam (perhaps 3:4 would be more convenient than 1:2).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. ročník, Science, bakalářské
Přednášky byly zajímavé. Témata byla dobře organizovaná a hezky na sebe navazovala.
Připomínka k předmětu, Funkcionální analýza pro fyziky [NMMO302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
Functional Analysis is an incredible subject and I think this course was a great introduction to it. Usually, this course is known to be very high-level and challenging but it was taught in a very clear and simple way.
Připomínka k předmětu, Seminář k bakalářské práci [NMMO327, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Užitečné rady k bakalářské práci, státnicím a životopisu. Jen nechápu, proč po nás chtěli, abychom si založili webovou stránku - v naší situaci je to zatím zbytečné a stejně tam většinou nemáme co napsat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Veľmi užitočný predmet, ktorý zorientuje študenta v problematike bakalárskej práce, záverečnej skúšky a súvisiacich vecí aj so širším kontextom. Oceňujem praktické úlohy ako písanie abstraktu k (zatiaľ skôr fiktívnej) bakalárskej práci alebo písanie životopisu a následné verejné hodnotenie našich výtvorov na ďalšej hodine.
Připomínka k předmětu, Rovnice matematické fyziky [NOFY163, cvičení]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oproti předchozím analýzám má tato cvičení s dotací pouhé 1h/týdně. Myslím,že to příliš nevadilo, ale řekl bych, že by ani nevadilo mít hodiny dvě - tak jako tak je ale, stejně jako snad u každé matematiky, potřeba spočítat mnoho příkladů sám.
Získat zápočet bylo jednoduché, oceňuji, že toto odráželo časovou dotaci cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení mě naučila počítat, ovšem některé příklady probrané na cvičení byly nesmírně technické a nereprezentativní toho, co nás dále čekalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Nejdůležitější principy byly srozumitelně vysvětleny na různých příkladech. Navíc byly k dispozici podrobné poznámky ke cvičení. Obojí z tohoto cvičení udělalo nejlepší cvičení v tomto semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
veľmi kvalitné cvičenia
Připomínka k předmětu, Rovnice matematické fyziky [NOFY163, přednáška]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jako každá analýza, i tato je těžká, ovšem oproti předchozím je v mnohem menším rozsahu. Bez znalostí z předchozích semestrů je (očekávatelně) velmi těžké cokoliv pochopit (zejména teorie distribucí, integrálu). Oceňuji fyzikální motivaci při odvozování jednotlivých rovnic.
K přednášce jsou k dispozici výborná skripta, během našeho běhu byly přednášky nahrávány plus jsou k dispozici záznamy ze starých.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
5. semestr, díky kterému jsem pochopil, proč jsme vlastně spoustu věcí u distribucí ve 4. semestru dělali a důstojné zakončení kurzu analýzy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Stejně jako předchozí 4 semestry skvělá přednáška. Líbila se mi návaznost na předchozí semestr - teorie disribucí, FT, Reziduová věta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Veľmi praktický predmet, človek sa naučí riešiť základné fyzikálne rovnice a nadobudne pocit, že s parciálkami to nie je také beznádejné, ako sa na prvý (druhý) pohľad môže zdať. Tiež som tu získal istotu pri páci s distribúciami a Fourierovou transformáciou, ktoré sa preberali v minulom semestri.
Jediná vec, ktorá podľa mňa nebola úplne ideálna, je výber otázok do ústnej časti skúšky, kde si študent vylosuje jednu otázku z dopredu známeho zoznamu. Otázky boli podľa mňa zamerané príliš úzko a veľmi sa líšila ich náročnosť. Napríklad otázka požadujúca formuláciu a dôkaz jednej vety (ktorej dôkaz bol dlhý a náročný) je podľa mňa oveľa ťažšia ako otázka požadujúca vysvetlenie problematiky s odvodením niečoho, alebo otázka požadujúca formuláciu a dôkaz ľahkej vety s uvedením pomocných viet a dôkazom dôsledkov. Aj keď uvedené príklady sú čo sa týka množstva učiva ekvivalentné, je pre mňa omnoho ťažšie vstrebať a pochopiť jednu ťažkú vetu s dôkazom, ako viacero ľahších logicky prepojených celkov. Preto na základe zoznamu otázok som mal pocit, že skúška bude veľa o náhode, keďže pri niektorých širších otázkach, aj keby som látku neovládal, vedel by som napísať aspoň čiastočnú odpoveď (formulovať niektoré vety a dôsledky), ale keby som dostal otázku na formuláciu a dôkaz ťažkej vety, pravdepodobne by som ju nezvládol zodpovedať ani keby som bol dobre pripravený.
Možno to je ale iba nesprávny dojem zo zoznamu otázok, keďže skúška bola celkom príjemná a mal som na nej možnosť ukázať, čo viem.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK