AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Václav Dědič, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení probíhalo hladce, podmínky pro zisk zápočtu byly jednoduché.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Dědič je felák. Velice doceňuji latexový dokument s řešenými příklady z optiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi príjemný prístup. Cviěnia boli pohodové a dostať zápočet nebolo problémom, ak si človek prepočítal príklady z cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi příjemný a vlídný vyučující. Má snahu naučit úplně všechny studenty ve třídě. Ač je výklad místy pomalejší, tak se všechno stíhá a pan profesor si dává pozor aby všichni chápali probíranou látku. Celkově se mi hodiny s ním velmi líbily.
prof. Ing. Jan Franc, DrSc. [32-FUUK], Optika [NOFY022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Moc mi nedávalo smysl hodnocení písemné části zkoušky. Více než 2/5 všech bodů z písemky bylo možné získat pouze za správné číselné výsledky. Čekal bych, že se u zkoušky bude hodnotit spíše znalost probírané látky než schopnost používat kalkulačku. Na druhou stranu oceňuji, že když člověk zvládl dobře ústní část, tak body z písemky nehrály moc velkou roli.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad na prednáške bol dosť monotónny a ťažko sa dalo sústrediť.
Na skúške bol pán profesor ohľaduplný a hodnotil hlavne pochopenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad obsahoval vše důležité ve stručné a pochopitelné formě. Jen by možná neškodilo, kdyby se pan profesor občas trochu usmál.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor je férový, odpoví na každý dotaz. Do přednášky však není moc zapálený, spíše to vypadá, že ho to moc nebaví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Učivo bolo podané zrozumiteľne a prístup k študentom bol cez semester aj na skúške veľmi dobrý.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je velice vstřícný a lidský.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Optika [NOFY022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy se zjevil a předvedl experimenty vždy, když jsem ztrácel pozornost. SKvělé zpestření výuky vždy doplnil stručným shrnutím.
doc. RNDr. Pavel Kocán, Ph.D. [32-KFPP], Elektřina a magnetismus [NOFY018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vůbec mi nevyhovoval styl cvičení, při kterém byli prakticky neustále studenti vyvoláváni k tabuli. Většina příkladů se řešila způsoby, které pro mě byly většinou nové a neintuitivní. Mnohem víc bych ocenil, kdyby cvičící ukazoval a objasňoval postup při výpočtech a studenty vyvolával třeba jen na dopočítání částí příkladů. Myslím, že by to navíc uspořilo, čas, kterého na konci semestru moc nebylo. Pozitivem byl způsob, jakým cvičící vysvětloval, ale uvítal bych, kdyby vysvětloval častěji. Zápočty byly férové a na hodinách se počítaly příklady, které směřovaly k obsahu zápočtových testů i písemné části zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2023, 2. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Jako cvičící výborný, jsou ale problémy v toku informací směrem ke studentům - Pokud máte problém získat veškeré potřebné informace před/během/po cvičení (jako já), rozhodně to nikde nedohledáte. Na e-maily sice odpovídá, jenže většinou stylem "domluvíme se na cvičení".
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Oceňuji, jak pan docent velice ochotně zodpoví na všechny dotazy a otázky a vysvětlí problematiku, na kterou se ptáme.
RNDr. Eva Kočišová, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré vysvětlování příkladů a dobré testy s následným projitím chyb
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Paní doktorka byla vstřícná. Pamatovala si jména a snažila se vše vysvětlit tak, abychom to pochopili. Tempo za mě někdy pomalé, ale takto je to nejspíš určeno centrálně.
doc. RNDr. Jan Kunc, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent nás nechal počítat samostatně na tabuli, což je velmi dobré pro procvičení látky, ale zároveň nikoho netrápil a vždy včas poradil co dál.
RNDr. Peter Matvija, Ph.D. [32-KFPP], Elektřina a magnetismus [NOFY018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Každé cvičenie bolo veľmi dobre pripravené a vždy mal pre nás pripravené aj čosi navyše (preto sa cvičenia skoro vždy pretiahli, ale z dané veci boli naozaj iba pre tých, čo mali záujem a neboli potrebné na zápočet). Prepracovaný systém na získanie zápočtu - dobrovoľné (a zaujímavé) domáce úlohy, body za aktivitu,... Veľmi príjemý prístup, každá otázka bola zodpovedaná a ozaj mu šlo o to, aby sme si odniesli čo najviac (nielen z elektromagnetizmu).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší cvičící, jakého jsem kdy měl. Když jde člověk počítat k tabuli, tak i když neví, tak mu pan doktor poradí a naučí ho to spočítat. Umí vše velmi jednoduše vysvětlit a je velmi milý a ochotný.
prof. RNDr. Ivan Ošťádal, CSc. [32-KFPP], Elektřina a magnetismus [NOFY018, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Přednášky se mi moc nelíbily. Většinou mi nebylo úplně jasné, kam výklad směřuje, místy to bylo z mého pohledu značně chaotické. Chyběl mi plán, podle kterého by bylo od začátku semestru jasné téma jednotlivých přednášek ideálně s odkazem na spolehlivý zdroj. To by mi umožnilo si dopředu látku alespoň trochu projít. Při prvním poslechu pro mě bylo těžké držet krok s přednáškou. Hlavním učebním materiálem, který z velké části odpovídá sylabu, je učebnice, ve které je až neuvěřitelně velké množství chyb. To vůbec nic neulehčovalo. Naopak mi na konci semestru pomohly záznamy přednášek z předchozích let, protože v té době už jsem se v látce trochu orientoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Príjemné a zaujímavé prednášanie, aj keď často sa na tabuli pri objavili chyby. Prístup ku študentom bol prívetivý a skúška férová.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľká zhovievavosť u skúšky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2023, 2. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Možná je to mnou, ale nepodařilo se mi z přednášek získat dostatečný přehled. U zkoušky je pan profesor velmi férový, chápe, že se po jednom semestru nedá očekávat příliš hluboká znalost...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Odceňujem pomalšie tempo vedenia prednášok, takže som nemal problém stíhať. Občas to ale spôsobovalo stratu pozornosti. Samotný výklad bol však trochu monotónny a tým aj chaotický. Bolo ťažké rozlíšiť, či sa práve odvodzujú vzorce alebo počíta príklad. Takisto to bolo pri rozlišovaní kĺúčových konceptov od doplňujúcich poznámok. Prednáška sa však dobre zhodovala so skriptami, čo pri učení dosť pomáhalo. Pôžiadavky ku skúške boli primerané a prístup pri skúšaní férový.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Na přednášce jsem výkladu pana profesora příliš nerozuměl. To se ale zlepšilo, když jsem si látku nastudoval pomocí literatury a pustil si ze záznamu přednášky z roku 2021. Celkově mi sice výklad moc nevyhovoval, ale oceňuji krom sdílených materiálů z distanční výuky ještě férovost u zkoušky.
prof. RNDr. Ondřej Santolík, Dr. [32-KFPP], Elektřina a magnetismus [NOFY018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najlepší cvičiaci, bezkonkurenčne
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Za mňa zatiaľ asi najlepší cvičiaci na matfyze. Cvičenia prebiehali v príjemnej atmosfére. Na začiatku sme vždy podrobne prepočítali príklad z dú. Nasledovalo krátke zhrnutie učiva z prednášky a potom počítanie ďalších príkladov. Všetko počítali študenti pri tabuli a dosatatočne pomalým tempom. Pánovi profesorovi naozaj záležalo na tom, aby sme učivu dobre porozumeli. Akúkoľvek nejasnosť vedel uspokojivo vysvetliť. Nevýhodou pomalšieho tempa bolo, že sme nestihli prepočítať všetky príklady zadané prednášajúcim. Do zápočtových písomiek boli vyberané príklady z prepočítanej sady.
prof. RNDr. Helena Štěpánková, CSc. [32-KFNT], Elektřina a magnetismus [NOFY018, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Paní profesorka je velmi milá, ochotná a chápající vyučující.
RNDr. Martin Veis, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící. Látku umí srozumitelně vysvětlit. Velmi oceňuji vstřícnost při hledání alternativních termínů písemek v případě nemožnosti se zůčastnit řádného termínu.
RNDr. Jakub Zázvorka, Ph.D. [32-FUUK], Proseminář z optiky [NOFY010, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi vstřícný a příjemný vyučující. Poznámky píše velmi přehledně a s ochotou odpovídá na dotazy. V podstatě si nemám co se týče výuky v prosemináři na co stěžovat. Líbily se mi také zápočtové prezentace, které byly zajímavé. Děkuji za záživný proseminář, který rozumně kombinoval rozšíření obzorů a výpočty.
Připomínka k předmětu, Proseminář z optiky [NOFY010, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavý proseminář. Řekl bych že není až na tolik rozšiřující k přednášce. Spíše přináší nové a prohlubující znalosti. Hodí se speciálně pro lidi s alespoň jistým zájmem o optiku. Je však ale rozhodně možnost probrat i přímo témata z přednášky.
Připomínka k předmětu, Proseminář z elektrodynamiky [NOFY011, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
zaujímavé témy, niekedy pomohli pri hlbšom pochopení main predmetu Elektomagnetizmu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Niekedy až príliš nudný výklad. Ocenil by som viac slovného výkladu a menej odvodzovania a písania zápiskov
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NOFY018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Často sme sa na cvičení ocitli pred prednáškou, ale nerobilo to problémy - veľa vecí bolo dokonca lepšie takto podané. Príklady, ktoré sme riešili dostatočne pripravili na zápočet aj skúšku. Veľmi zaujímavé témy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Super, podstatné informácie boli odovzdané, čo je to najhlavnejšie
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na rozdíl od cvičení z mechaniky v prvním semestru jsme se příklady opravdu naučili na cvičení počítat a dělalo se i víc typově stejných příkladů, vždy jsem si ze cvičení něco odnesl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Zatímco v sylabu stálo "Podmínkou získání zápočtu je aktivní účast na cvičení", v anketách ke cvičení, že zápočtové písemky jsou dobrá příprava na zkoušku, na první přednášce pan Ošťádal zopakoval, že pro zápočet je třeba aktivní účast na cvičení, pak na prvním cvičení nám doc. Kocán sdělil, že budeme psát dvě zápočtové písemky. Přibližně v půlce semestru se nás pak Ošťádal ptal, jak se nám dařilo při zápočtových písemkách. Byl jsem z toho úplně zmatený.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NOFY018, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenil by som lepšiu kvalitu výkladu, hlavne jeho systematickosť a usporiadanosť
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2023, 2. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Téma je velmi rozsáhlé a složité. Je těžké látku za jeden semestr opravdu pochopit. Nepomáhá ani to, že k předmětu nejsou oficiální skripta.
Připomínka k předmětu, Optika [NOFY022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo dostatečnou přípravou na zkouškovou písemku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Příklady jako ze střední školy, akorát jsme si občas odvodili vzorečky. Často jsme museli počítat číselně, což není příjemné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Všetky cviěnia šli podľa rovnakých materiálov, čo urobilo prípravu na skúškový test jednodušiu. Myslím, že boli pokryté všetky témy dostatočne a veľa z príkladov bolo názorných pre lepšie pochopenie teórie z prednášok.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Mnohdy mi přišlo že jsme vlastně počítali příklady ze střední školy. Ikdyž si jsem plně vědom že na toto téma se moc příkladů vypočítat nedá (a nebo jsou až tak složité že nám je díkybohu nedali), ocenil bych asi něco trošinku složitějšího
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení s panem Dědičem bylo velmi užitečné. Místy jsme sice jeli pomaleji, ale učivo jsme stihli a všichni tomu rozuměli.
Připomínka k předmětu, Optika [NOFY022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přišlo mi, že některé kapitoly byly až zbytečně rozsáhlé (například jsme strávili asi jednu celou přednášku počítáním různých interferencí). Probíraná látka byla také protkána velkým množstvím různých materiálových vztahů a byla zavedena spousta veličin, o kterých nejspíše většina studentů už nikdy neuslyší. Mě osobně by se více líbilo, kdyby byla přednáška o tyto informace zkrácena a získaný čas by mohl být přidán například teoretické mechanice.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Štruktúra učiva mi príde zvláštna, lebo jednotlivé témy sú samostatné kapitoly, ktoré na seba veľmi nenadväzujú. Každá kapitola je nejaký iný popis optiky a pracuje s inými predpokladmi a aproximáciami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přiliš mnoho matematiky a málo porozumnění fyzikální podstatě probíraných jevů. Pochopil jsem, jak mám jevy dokázat matematicky ale nenaučil jsem se, proč to tak doopravdy funguje.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mě moc nebavil. Vše je bráno tak nějak povrchově, což ale vzhledem k objemu učiva a celkové náročnosti látky nejspíš nejde jinak. Často jsou probírány různé jednoduché aplikace, které zavání až střední školou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Príde mi, že optika bola zatiaľ najlepšie odprednášaná "veľká" fyzika. Jednotlivé časti mali rozumnú následnosť a oceňujem, že boli k dispozícii nahrávky z minulých rokov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná to bylo i délkou a polohou v rozvrhu (odpoledne hned po přednášce z matematiky), ale měla jsem na této přednášce velké problémy udržet pozornost. Myslím, že k tomu přispělo i to, že výklad nebyl příliš dynamický. Na druhou stranu velmi kladně hodnotím existenci skript, které přednášku pokrývají v celé šíři a na zkoušku jsem se z nich docela naučila.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK