AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jiří Dvořák, Ph.D. [32-KPMS], Pravděpodobnostní a statistické problémy [NMSA170, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vše bylo podáváno zábavnou a přijatelnou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, který mě naučil se na některé příklady dívat z jiného úhlu pohledu
RNDr. Jiří Dvořák, Ph.D. [32-KPMS], Prostorová statistika [NMST543, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Vyučující vše moc hezky komentoval a vysvětloval, oceňuji velmi hezky okomentované zdrojové kódy. Projekt pro zápočet byl zadán s velkým časovým předstihem a jednotlivá témata byla opravdu zajímavá.
RNDr. Jiří Dvořák, Ph.D. [32-KPMS], Prostorové modelování [NMTP438, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.08.2023, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Pan vyučující velmi pěkně vysvětluje. Velmi jsem ocenila způsob, kterým nás nutil nad problémy se zamyslet. Moc se mi líbilo, že jsme během hodiny v celé skupině přicházeli na řešení úkolů společně.
Mgr. Ing. Pavel Kříž, Ph.D. [32-KPMS], Teorie pravděpodobnosti 2 [NMSA405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Líbilo se mi, že jsme úlohy na cvičení dělali postupně krok za krokem a poměrně detailně, díky tomu jsem lépe pochopil i některé věci z minulých let.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. Ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Výborný cvičící, opravdu nemám co vytknout. Obzvlášť oceňuji, že i když odpověď řekne zbrkle někdo ze studentů, pan Kříž ji vždy pro zbytek důkladně vysvětlí.
doc. RNDr. Zbyněk Pawlas, Ph.D. [32-KPMS], Teorie pravděpodobnosti 2 [NMSA405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Výklad bol zrozumiteľný (s možnosťou pýtať sa). Na prednášky sa oplatilo chodiť, bola tam značná pridaná hodnota oproti skriptám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. Ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Pan Pawlas předmětu očividně perfektně rozumí, je ochotný odpovídat, vždy příjemný na studenty (i u zkoušky!). Občas jsem sice měl problém udržet pozornost, výklad v angličtině byl na mě občas mírně chaotický, ale díky jeho přesně odpovídajícím skriptům to nebyl problém. U zkoušky se přesně drží témat, na konci dá vždy dokázat nějakou jednoduchou vlastnost související s druhou částí otázky. Je férový.
doc. RNDr. Zbyněk Pawlas, Ph.D. [32-KPMS], Prostorová statistika [NMST543, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Přednášející vše velmi hezky vysvětloval a ačkoli by se mohlo zdát, že přednášená látka nebyla nijak záživná, tak hodiny příjemně utíkaly a veškeré komentáře navíc byly velmi užitečné. Oceňuji také velkou vstřícnost při domlouvání termínu zkoušky.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující vždy vše výborně vysvětlil a dokázal navést k samostatnému uvažování nad problémy.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Velmi oceňuji lidský přístup vyučujícího k výuce i studentům. Ochotně vždy odpovídal na dotazy, kterých nebylo (nejen z mé strany) málo.
Dr. Jan Swart [32-KPMS], Pravděpodobnostní seminář 2 [NMTP521, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Vyučující byl velmi ochotný se vším pomoci a vysvětlit, když jsem se zasekla na nějakém příkladu, vždy mi milé rád pomohl a poradil. Také při jednotlivých přednáškách byl velmi milý a vstřícný a při nějakých nesrovnalostech vše dovysvětlit.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnostní a statistické problémy [NMSA170, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Kurz se postupně, ale přiměřeně posouvá. Umožňuje vytvořit nenáročně dobré základy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Velice zajímavý předmět, který člověka zaujme. A dva kredity čistě za účast jsou fajn věc.
Připomínka k předmětu, Teorie pravděpodobnosti 2 [NMSA405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. Ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Pro někoho jako mě, kdo nemá moc rád čistě teoretické předměty, nebyla teorie pravděpodobnosti nejoblíbenějším předmětem. Cvičení ale bylo vedeno vždy srozumitelně, vše bylo vždy perfektně vysvětleno a naučilo mě pracovat s definicemi a dokazovat různé vlastnosti.
Připomínka k předmětu, Teorie pravděpodobnosti 2 [NMSA405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. Ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Přestože teoretické předměty nejsou můj šálek kávy, u předmětu jsem si vážil skript které šly přesně s přednáškou (i když byly občas v důkazech méně podrobné - detailnější vysvětlení bych v nějakých částech ocenil, ale to už je detail). Také se mi líbilo, že cvičení přispívalo k pochopení látky z přednášek a pomohlo osahat si důkazové techniky. Přednáška na TP1 navazuje dobře. Látky bylo na jedno-přednáškový předmět akorát, náročnost zkoušky odpovídající.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Cvičení dokonale navazuje na přednášku, látka se mezi přednáškou a cvičením propojuje (např. jsme si na cvičení zkusili některá matematická odvození sami provést, což velmi pomohlo při učení se na zkoušku. Na cvičeních bylo k dispozici vždy zadání příkladů tak, abychom mohli pracovat samostatně. Vyučující vždy jednotlivě konzultoval řešení tak, aby každý mohl pracovat svým vlastním tempem.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Přednáška je vedena velmi srozumitelným způsobem. Zároveň jsou studentům (např. v případě nemoci) k dispozici podrobná skripta, která svým obsahem kopírují (v některých částech přesahují) obsah přednášky. Velmi oceňuji, že většina probírané teorie je uvedena motivačními úlohami. To velmi usnadňuje následné pochopení probírané látky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK