AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D. [32-KDM], Mathematica pro začátečníky [NMIN203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent Slavík je velmi nadšený do látky a ochotný odpovědět na jakýkoliv dotaz či připomínku, a tak ani nevadí, že je předmět vyučován pouze dálkově. Cvičení mají spíše strukturu přednášek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan docent velmi rychle reaguje na zprávy, jeho hodnocení je spravedlivé a požadavky na studenty jsou přiměřené. Jde vidět, že ho výuka baví. Maximální spokojenost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2023, 2. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Velmi milý, pomůže s jakýmkoliv problémem, na e-mail odpovídá dříve, než ho vůbec odešlete :) v jakýkoliv den, v kteroukoliv denní/noční dobu. Pochybuji, že pan docent vůbec někdy spí.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D. [32-KDM], Kombinatorika [NMTM208, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Perfektně zpracovaná skripta, která dokáží doopravdy pomoct. Umí mluvit tak akorát nahlas, pomáhá a věnuje se i pomalejším. Přednášky jsou vedeny zábavně a s úsměvem, což zvedá náladu i ve třídě.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D. [32-KDM], Diferenciální geometrie [NMTM301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent Slavík byl vždy na hodiny dobře připraven a vše vysvětloval velmi srozumitelně. U zkoušky kladl důraz na porozumění dané problematice, což je podle mě správně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbí se mi jasná struktura přednášky, vše je přehledné a vysvětleno, případně dovysvětleno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborné. Občas houpavý hlas.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent Slavík zvládá s lehkostí vše vysvětlovat velmi přehledně a srozumitelně. Jeho výklad se poslouchá sám.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D. [32-KDM], Seminář z kombinatoriky a teorie grafů [NMUM365, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tady nevím koho hodnotit :).
Mgr. Radek Žlebčík, Ph.D. [32-UCJF], Programování pro deskriptivní geometrii I [NMTD103, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující komunikoval, snaží se řešit problémy studentů s předmětem.
Připomínka k předmětu, Mathematica pro začátečníky [NMIN203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý, didakticky výborný a velmi přínosný předmět. Program Wolfram Mathematica nelze jinak než chválit. Myslím si, že je potřeba ho mít prezenčně už kvůli látce a dotazům. Kdyby byl distančně asi by mě to nebavilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět prochází základy použití jazyka Mathematica, a to formou řešení zajímavých úloh.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Absolvovala jsem předmět v letním semestru, takže z online materiálů, a jsem naprosto spokojena. Práci si člověk může rozložit jak potřebuje. Úkoly, které se odevzdávají z každé lekce, nejsou estrémně náročné, ale bez práce to tedy také není.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2023, 2. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
V distanční podobě byla hojnost výukových materiálů, cvičení zajistí, že se dovednosti do hlavy opravdu dostanou.
Připomínka k předmětu, Programování pro deskriptivní geometrii I [NMTD103, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Možná je to pouze tím, že nemám žádné základy z programování, ale nejsem schopná udělat jediné cvičení. Ke každému příkladu nejsou potřeba jen znalosti programování, často se v příkladech vykazují známky jiných studijních zaměření, která vůbec nesouvisí s tím, co studuji a jako zdroj je nám dána wikipedie (přímo v zadání jsou odkazy na wiki, což je dosti nespolehlivý zdroj). Zároveň se občas vyskytne návaznost na předchozí úkol, ke kterému nedostanete správné řešení, takže pokud jste ho měli špatně tak máte lehce smůlu.
Připomínka k předmětu, Kombinatorika [NMTM208, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět byl zajímavý, prohlubující znalosti kombinatoriky a rekreační matematiky. Určitě využiju sám ve výuce. Zkouška je přiměřená vůči kreditům. Klidně bych udělal tento předmět větší se cvičením, zápočtem a věnujícím se i dalším kombinatorickým kulišárnám.
Připomínka k předmětu, Diferenciální geometrie [NMTM301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška a cvičení nedodržovaly striktní rozvrh, ale prolínaly se, jak bylo zrovna potřeba, což mi dává dobrý smysl a oceňuji to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Sice neexistuje prakticky, ale je formou další přednášky.
Připomínka k předmětu, Diferenciální geometrie [NMTM301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět byl velmi zajímavý, oceňuji časté propojování s fyzikou a kartografií, díky kterému bylo lehčí si probíranou látku představit a propojit s něčím, co už znám. Také velmi oceňuji grafické znázorňování probíraných křivek a ploch pomocí programu Mathematica, což je přeci jen přehlednější než nákresy na tabuli, zvláště u komplikovanějších křivek nebo ploch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Téma je zajímavé a celkem náročné, na hodiny jsem se celkem těšila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mě bavil, pojednává a základech křivek a jejich vlastností v 2D a 3D. Má pár zajímavých uplatnění a historických předků. Kdo se bojí integrování, nechť si epsilon dostatečně velké zopakuje. Důkazy jsou vcelku přímočaré, nic hlubokého a zkouška patří k rozumným.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi zajímavý předmět studia křivek a ploch. Předmět je i přes strašidelnější název krásně pochopitelný díky možnosti si vše hezky představit a kreslit. Přednáška a cvičení se dost často prolínají.
Připomínka k předmětu, Seminář z kombinatoriky a teorie grafů [NMUM365, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zvlaštní formát, ale dobrý. Témata občas zajímavá, občas nudná. Celkově, ale fajn předmět.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK