AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jan Kocum, Ph.D. [31-330], Hydrologie a hydrogeologie [MG451P27, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 2. Ročník, Geologie, bakalářské
Velmi příjemné vystupování, cokoliv jsme nepochopili bylo velmi pěkně vysvětleno.
RNDr. Jan Kocum, Ph.D. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Cvičení nesmírně trpělo po stránce organizace. Termíny cvičení se neustále přesouvaly, což vytvářelo úžasný zmatek. Poctivému návštěvníkovi se za semestr třikrát (mělo probíhat šestkrát) stalo, že přišel a cvičení se nekonalo. Proto si myslím, že požadovat účast jako podmínku pro udělení zápočtu není dobré. A to i s ohledem na jejich náplň - jedno cvičení se skládalo pouze z odevzdání práce, na dalším se probírala stejná látka jako na přednášce (ve skutečnosti pan doktor vystačil s jednou prezentací o 15-20 stránkách na dvě přednášky a jedno cvičení), takže účast na nich byla naprosto zbytečná. Na vypracování seminárních prací bylo nejprve spousta času, ale všechny případné problémy se nakonec musely řešit ve velmi krátkém čase - to bylo velmi nepříjemné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Pár nápadů, připomínek:
1) Vadilo mi přesouvání termínů, odpadávání a způsob, jakým nám byla odpadnutí (ne)oznamována. Navrhuju systém "zamčené dveře" a "lísteček na dveře" nahradit hromadným mailem přes SIS, tak jak to dělají ostatní vyučující :-).
2) Cvičení bych "zhutnila" - přidala procvičovanou látku nebo zkrátila např. na jednodenní seminář např. dopoledne blok hydrometrie, odpoledne blok hydrografie, zadání úkolů a esejů. Vybrání esejů a úkolů bych načasovala buď na přednášku nebo někam na smluvené místo, protože je zbytečné kvůli tomu pořádat cvičení (kam se musí každý dostavit), na kterém se jinak nic neprobere.
3) Metody měření průtoků jsme slyšeli dvakrát od Vás a jednou od p. Langhammera na 1. přednášce.
4) Možná bych si ráda zkusila něco s GISama (ArcHydro?), modely záplav, šíření znečištění?
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK