AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Miroslav Hock, Ph.D. [31-152], Praktikum z fyziologie živočichů a člověka [MB150C26B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.04.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tato část mi přišla asi nejpřínosnější a nejzábavnější. Líbilo se mi, že jsme na začátku interaktivně probrali akční potenciál, a musím podotknout, že výklad byl jasný, srozumitelný a kantor vše perfektně vysvětlil. Zaujaly mě také psycho testy, kde si člověk mohl vyzkoušet, jak je na tom s pamětí. Kantor byl velmi vstřícný a vtipný:).
RNDr. Daniela Horníková, Ph.D. [31-152], Praktikum z fyziologie živočichů a člověka [MB150C26B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento den praktika byl myslím nejhorší. Rozhodně se nedalo mluvit o nějakém vlídném přístupu. Nevěděla jsem pořádně, co jsme dělali, ale bála jsem se zeptat a nebo jsem k tomu neměla ani příležitost. Nelíbilo se mi, že slečna Maláčová na poměrně velkou část praktika někam odešla a tak jsme ani neměli příležitost se na něco zeptat nebo se poradit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Trochu úcty ke studentům by neuškodilo. Pravděpodobně jste z nás tedy byla unavená, ale předem dávat najevo že předpokládáte že jsme neschopní břídilové opravdu není nutné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.04.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Na začátku se mi líbilo, že jsme stručně, ale jasně probrali vylučovací soustavu a ujasnili si některé věci. Vyučující byla velmi milá a ochotná.
doc. RNDr. Bohumír Štefl, CSc. [31-151], Fyziologie živočichů a člověka (pro učitelské kombinace) [MB150P37, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška byla naprosto zmatená a rozhodně mi poznámky z přednášek při učení na zkoušku moc nepomohly. Zkouška byla fraška.
doc. RNDr. Stanislav Vybíral, CSc. [31-152], Praktikum z fyziologie živočichů a člověka [MB150C26B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.09.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Předně se omlouvám, že celé toto hodnocení píši pouze k doc. Vybíralovi, ale vyučujících a témat je příliš mnoho a přitom se prolínají, tudíž myslím, že i pro potenciálního čtenáře, který by si tento předmět rád zapsal, bude toto jednodušší.
V kostce - rozhodně doporučuji všem, kteří si zapisují Fyziologii živočichů, je to výborný doplněk přednášky a samo o sobě nabízí praktikum rovněž mnoho zajímavého.
K vlastní činnosti bych měl snad pouze jedinou připomínku - práce s programem na simulaci stahu žabího svalu je vhodná, bylo by skutečně zbytečné a nehumánní kvůli každé skupině zabíjet Xenopa. Na druhou stranu, myslím, že by stálo za to, pro každý turnus, použít alespoň jeden reálný demonstrační preparát, aby všichni viděli, jaké je to "ve skutečnosti", a poté už sami samozřejmě pracovali s počítači.
Druhou připomínku bych měl k vyučujícím. Doc. Vybíral, dr. Žurmanová, dr. Švandová i Mirek Hock byli veskrze sympatičtí, ochotní a fundovaní lidé, kteří si nás získali. Bohužel se nedá to samé říct o mgr. Maláčové. Poznal jsem za dva roky na fakultě už vcelku dost doktorandů (ať už na praktikách, cvičeních či přednáškách), ovšem žádný z nich nedával studentům tak silně najevo, že je doktorand, zatímco my pouzí studenti bakaláře. Nevím proč, když např. doc. Vybíral či dr. Žurmanová, kteří by si daleko spíše mohli právem dovolit, nic takového najevo nedávali. Přístup mgr. Maláčové byl ale obecně veskrze negativní. Např. když přišel ráno doc. Vybíral, bylo hned jasné, že pokud o to stojíme, má zájem předat nám své znalosti a zkušenosti a ?otevřít nám dveře? k poznávání fyziologie. A my jsme o to samozřejmě velmi stáli. Byli jsme si vědomi toho, že má i jiné své povinnosti a toto je pro něho časová zátěž. Totéž věděl on o nás a vycházel nám velmi vstříc (např. když někdo potřeboval psát test, či měl někde povinnou účast) a navíc nám dal jasně najevo, že stojí o to prožít s námi sice náročný, ale příjemný den. Dokázal ve vhodných chvílích sám výuku poněkud odlehčit, nebránil se vzájemné (nezřídka i humorné) konverzaci se studenty. A celým svým přístupem si nás samozřejmě získal a práce probíhala po celý den ve výborné atmosféře dobré nálady i vysokého pracovního nasazení, což bylo přínosné a příjemné jak pro nás tak (pevně věřím) i pro něho. Subjektivně se domnívám, že také informace z tohoto dne si nejlépe pamatuji J Ale vážně ? myslím, že doc. Vybíral je výtečný pedagog a dokáže si získat respekt studentů jako vědec i jako člověk.
S mgr. Maláčovou jsme se ale dočkali spíše přístupu ?jaká banda mě to zas dneska otravuje?. Samozřejmě nevím, co si myslela, nerad bych jí křivdil, ale takto to působilo. A pod takovým způsobem vedení se pracuje samozřejmě o poznání hůře. Chápu, že mgr. Maláčová se mohla i oprávněně rozzlobit (např. když jedna z kolegyní přišla pozdě a nedokázala se ani omluvit), nicméně nemusela by to přenášet na celý kolektiv. Ostatně, tvářila se naštvaně už od prvních minut praktika. Po zbytek jeho trvání se chovala povýšeně, neochotně, bez zájmu, měla tendence nás zesměšňovat, naopak na jakékoli snahy o odlehčení (v hovorech pouze mezi studenty) či nedejbože smích reagovala podrážděně a zda stála o to, abychom si z její výuky něco odnesli, mohu pouze hádat. Nechci hodnotit mgr. Maláčovou jako člověka, ale jako pedagog by od studia spíše odrazovala, než k němu někoho přivedla. A ačkoli si jsem vědom toho, že nemám žádné oprávnění do tohoto mluvit, domnívám se, že mgr. Maláčová by měla sama zvážit, zda chce pracovat se studenty a pokračovat ve vedení tohoto praktika.
Nicméně to nemění nic na tom, že toto praktikum považuji za velmi přínosné a vřele ho všem doporučuji !
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nejlepší část tohoto praktika, doc. Vybíral na tom má bezpochyby zásluhu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.04.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
V tomto dni byla škoda, že si každý nemohl zkusit zátěžový test. Respektive každý, kdo chtěl. Možná by to bylo zajímavé srovnání. Jinak se mi to líbilo. Vyučující byl velmi milý a ochotný.
doc. RNDr. Jitka Žurmanová, Ph.D. [31-152], Praktikum z fyziologie živočichů a člověka [MB150C26B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Chápu, že mi paní Žurmanová zapomněla zapsat zápočet do SISu - to se stává, ale nechápu, že nereagovala na můj email a že jsem kvůli tomu za ní tedy musela jet do Prahy a kdybych tam nejela nebo by se mi ji nepodařilo zastihnout asi bych zápočet vůbec zapsanej neměla. :-(
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.04.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Líbilo se mi měření tlaku a tepů při zátěži a jaké z toho pak plynuly výsledky. Vyučijící byla velmi příjemná a ochotná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Všechny části praktika byly nějakým způsobem přínosné ke zvládnutí teoretických znalostí, kromě psychických testů, které považuji spíše za ztrátu času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.07.2009, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Měla bych připomínku k celkové organizaci praktika. Praktikum je ohodnoceno dvěma kredity, což je podle mého názoru málo na to, že se jedná o čtyři dny, s protokoly s jednotlivých dnů je třeba oběhat 4 různé lidi (vlastně 3- s panem Vybíralem se odevzdává na místě) a nakonec ještě test v zápočtovém týdnu. Je to velmi časově náročné, srovnatelné s tříkreditovou přednáškou, navrhovala bych zvýšení kreditového ohodnocení. Vím, že existuje argument, že protokoly jsme mohli každý z dnů odevzdat na místě, ale musím říct, že toto nám pokud se nepletu nebylo zdůrazněno a ani by to vzhledem k časové náročnosti vypracování protokolů nebylo možné, leda že bychom chtěli přednášejícího držet v laboratoři do večera, což považuji za ztrátu Jeho času. S testem souhlasím, zvlášť když, jak se ukázalo, odhalil, že mnozí z nás látku opravdu neuměli..
  • Mila kolegyne,
    pripominka ke kreditum je na miste a budu se snazit ji resit. Odevzdani protokolu bylo dosud mozne obojim zpusobem a upozornim sve kolegy, aby moznost odevzdani v temze dni zduraznily.
    S pozdravem
    Jitka Zurmanova

    Jitka Žurmanová, Ph.D.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK