AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Fér, Ph.D. [31-120], Molekulární markery v systematice a populační biologii rostlin [MB120C44, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Sice je to můj šéf, ale ta cvika byla fakt super! :-)))
Mgr. Tomáš Fér, Ph.D. [31-120], Botanika cévnatých rostlin (pro odbornou biologii) [MB120P20, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tomáši, díky!
Mgr. Tomáš Fér, Ph.D. [31-120], Využití molekulárních markerů v systematice a pop. biol. rostlin [MB120P44, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Začíná to na až příliš velkých primitivnostech typu stavby DNA a chybí mi tam teorie ke tvorbě stromečků. Jinak je to skvělé. Teda pokud je člověk postžen příslušným oborem! :-)))))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Opravdu jedna z nejprinosnejsich prednasek, jake jsem kdy absolvovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2009, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášku Tomáše Féra rozhodně hodnotím jako velice užitečnou a podávající krásně ucelenýž přehled o molekulárních metodách. Navíc člověk má možnost naučit se rozumět i tomu, jak se o molekulárních metodách píše v článcích a také pozná jejich limitace.
Praktická část se následně absolvuje na 2 týdenních praktikách, která absolvuji až nyní, takže nemohu v tuto chvíli posoudit, avšak dle dosavadních referencí si myslím, že jsou pravděěpodobně ještě užitečnější než přednáška sama (avšak není rozumné je absolvovat bez odchození přednášky).
Také formu zkoušky považuji za velmi rozumnou, neboť spočívá ve výběru, prezentaci a zhodnocení 3 článků využívajících probírané metody (tj. isozymy, AFLP, RFLP,RAPD, skevenování a mikrosatelity).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.03.2010, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Na přednáškách se mi velice líbilo, že jsme si do příští přednášky měli přečíst 2 články (kupodivu mě to přimělo ke čtení více, než kdyby byl článek jen jeden). Pomohlo mi to k tomu, abych se nad článkem v angličtině dokázala více zamyslet a vybrat z něj jen to nejdůležitější. Jen je trochu škoda, že se metody (alespoň hrubá znalost každé metody) nezkoušely. K osvojení si znalostí asi spíš slouží příslušná praktika (takže doporučuji zapsat si je k přednášce).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK