AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jan Fott, CSc. [31-162], Algologický kurs [MB160C11, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.12.2006, 5. Ročník, Biologie, magisterské
výborné praktikum. tentokrát v praze. osvědčený způsob, kdy každý sám mikroskopuje a kreslí si obrázky je asi nejlepší k zapamatování si probíraných druhů řas a sinic.
prof. RNDr. Zuzana Münzbergová, Ph.D. [31-120], Terénní cvičení z ekologie [MB162T02, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
ahoj,nebudu tu nic vyplnovat..Ctěla jsem jen říct,že to terénní cvičení bylo supr.Konečně jsme si vyzkoušeli,jak vlastně vědci praciüjí a jaké to obsahuje klady i zápory.A ukázali jste nám toho ještě mnohem víc,než jen jeden obor.Jen jedna věc-bylo to hrozně časově náročné.Neměla jsem snad žádné volno a i spánku bylo málo,ale stálo to za to.děkuji Hanka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tohle cvičení bylo opravdu super. Sice jsem byla úplně odepsaná, ale to bylo z vedra. Kdo má zájem o používané postupy, tak zjistil, jak se co dělá. A kdo tam jel jen kvůli kreditům, tak taky něco udělal. Byla to docela samostatná práce. Doporučuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Píšu třikrát totéž - terénní ekologie není o jednotlivých vyučujících. Dobří byli všichni, nejen ti uvedení ve výběru. Důležité je, že dokázali vytvořit příjemnou atmosféru, vést nás k samostatnosti a zároveň nám z používaných metod a postupů do hlavinek něco natlouci. A to se cení. Nehodnotím tedy profesory, hodnotím kurz jako celek - a ten se rozhodně povedl.
doc. RNDr. Linda Nedbalová, Ph.D. [31-162], Algologický kurs [MB160C11, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.12.2006, 5. Ročník, Biologie, magisterské
výborné praktikum. tentokrát v praze. osvědčený způsob, kdy každý sám mikroskopuje a kreslí si obrázky je asi nejlepší k zapamatování si probíraných druhů řas a sinic.
doc. RNDr. Linda Nedbalová, Ph.D. [31-162], Ekologie sinic a řas [MB160P11, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.02.2012, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Nejlepší předmět mého zimního semestru :-)
doc. RNDr. Linda Nedbalová, Ph.D. [31-162], Terénní cvičení z ekologie [MB162T02, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Píšu třikrát totéž - terénní ekologie není o jednotlivých vyučujících. Dobří byli všichni, nejen ti uvedení ve výběru. Důležité je, že dokázali vytvořit příjemnou atmosféru, vést nás k samostatnosti a zároveň nám z používaných metod a postupů do hlavinek něco natlouci. A to se cení. Nehodnotím tedy profesory, hodnotím kurz jako celek - a ten se rozhodně povedl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.09.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Velice krásné praktikum. Úžasná ochota.
prof. RNDr. Jiří Neustupa, Ph.D. [31-120], Ekologie sinic a řas [MB160P11, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.02.2012, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Nejlepší předmět mého zimního semestru :-)
RNDr. Ondřej Sedláček, Ph.D. [31-162], Terénní cvičení z ekologie [MB162T02, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborná organizace kurzu, jen bych doporučila pro příští rok alespoň o den prodloužit. Zabrání se tak možná nepříjemným nocím stráveným u počítače až do brzkého rána. Jinak opravdu zážitek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Píšu třikrát totéž - terénní ekologie není o jednotlivých vyučujících. Dobří byli všichni, nejen ti uvedení ve výběru. Důležité je, že dokázali vytvořit příjemnou atmosféru, vést nás k samostatnosti a zároveň nám z používaných metod a postupů do hlavinek něco natlouci. A to se cení. Nehodnotím tedy profesory, hodnotím kurz jako celek - a ten se rozhodně povedl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Celkový dojem z kurzu je dost pozitivní. Zajímavá práce v terénu, dobrý přístup kantorů, pěkné místo a výborné kuchařky:-) Vřele doporučuji!
---, Terénní cvičení z ekologie [MB162T02, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.11.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborný nápad! Jenom bych studentům umožnil vybrat si téma, které si doopravdy chtějí vyzkoušet. Nebál bych se toho, aby se studenti mohli přihlásit k určitým tématům již předem, aby se na to dalo reagovat povoláním posil z určitých oblastí. Letos se značně podcenil zájem o ornitologii.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK