AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Tomáš Obšil, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2009, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Praktika byly jedny z nejorganizovanějších na škole, předem dané podmínky a požadavky...
Mgr. Jana Šteflová, Ph.D. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie [MC260C01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Nemam co vytknout.Ackoliv se jedna o tezky a neoblibeny predmet, celkova oraganizace je zvladnuta vyborne. 2 hodiny cviceni by melo byt automaticky povinne.
prof. RNDr. Miroslav Štěpánek, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2005, 3. Ročník, Biochemie, magisterské
Spolu se svym kolegou byli ke svym studentum velmi vstricni a tolerantni. Oproti dalsim spoluzakum, kteri meli jine pedagogy, nasi skupinu praktikum bavilo a nebylo pro nas nocni murou.
prof. RNDr. Miroslav Štěpánek, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2010, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
U některých úloh se skoro každá ze skupin dopouštěla stejných chyb.Stálo by za to, na tyto chyby už od začátku upozornit, případně, aby se varování objevilo v návodech.
prof. RNDr. Eva Tesařová, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2013, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Pravidla praktika jsou jasně a spravedlivě daná; pokud člověk dodrží všechny pokyny a doporučení jak při samotné práci v laboratoři tak při pozdějším vypracovávání protokolu, praktikem projde bez větších problémů. Vyučující (prof. Tesařová, dr. Svobodová a dr. Riesová) se vším dokáží poradit.

Úlohy pokrývají široké spektrum oblastí fyzikální chemie s důrazem na elektrochemii; já osobně bych navíc zařadil úlohu zjišťující nějakou elementární "fázovou" konstantu např. bod tání/varu, index lomu a pod.
RNDr. Kateřina Ušelová, Ph.D. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie (pro UCH, KATA) [MC260C01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2007, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
cvičení z fyzikální chemie je dle mého názoru jedno z nejpřínosnějších
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Nemam co vytknout.Ackoliv se jedna o tezky a neoblibeny predmet, celkova oraganizace je zvladnuta vyborne. 2 hodiny cviceni by melo byt automaticky povinne.
RNDr. Kateřina Ušelová, Ph.D. [31-260], Fyzikální chemie I (b) [MC260P01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Mé hodnocení je stejné jako u přednášky z fyzikály.

Cvičení je nezbytné, spočítat příklady sám je asi nemožné (aspoň pro biochemiky). O to více mě mrzí, že rozsah cvičení je pouze JEDNA hodina týdně. To rozhodně nestačí - nutnost jsou dvě. Jinak to vypadá tak, že v hodině se pouze nastíní postup příkladu, který se pak počítá doma, ovšem většině studentů se dojít k výsledku stejně nepodaří.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2008, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Cvičení bylo s p. Ušelovou fajn. V podstatě nevím, co bych mohla vytknout, jenom můžu chválit. Je to těžký předmět a cvičení rozhodně přispělo k jeho zvládnutí, řekla bych, že je přínosnější než přednáška (tím nechci říct, že ta je špatná, to vůbec).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Nemám co dodat, takhle by to mělo vypadat všude!
RNDr. Kateřina Ušelová, Ph.D. [31-260], Fyzikální chemie II (b) [MC260P02M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Cvičení, bez kterého by byla zkouška absolutně nesplnitelná. Příklady jsou obtížné, je nutné předvést, jakým způsobem je počítat. Mé hodnocení tohoto cvičení je jako u ostatních Fyzikálních chemií - vynikající a velmi přínosné. Dávám 1*...

(až na tu jednu hodinu týdně - to je málo!)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Cvičením vedeným doktorkou Ušelovou není co vytknout.
RNDr. Jiří Zedník, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2009, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Bohužel jsme s Dr. Zedníkem měli komunikační problémy, co se týče porozumění daného problému. Měla jsem pocit, že Dr. Zedník studenty spíše mátl a občas i špatně poradil. Nejsem si úplně jistá, že by tak činil účelně, cíleně (nebo jak to říct...) :-(
Ale i tak děkuji za věnovaný čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2010, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
U některých úloh se skoro každá ze skupin dopouštěla stejných chyb.Stálo by za to, na tyto chyby už od začátku upozornit, případně, aby se varování objevilo v návodech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2012, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Dvojice pánů Zedník-Matějíček vytvořila dobrou atmosféru v praktiku, ochotně zodpovídali dotazy, náročnější úseky úloh s námi prošli, popř. poradili. Člověk tam rád chodil, nemusel se stresovat, a to vše při zachování důslednosti a nároků úloh i testů.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie [MC260C01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Nemam co vytknout.Ackoliv se jedna o tezky a neoblibeny predmet, celkova oraganizace je zvladnuta vyborne. 2 hodiny cviceni by melo byt automaticky povinne.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie [MC260C02M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2013, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie s doc. Zuskovou je naprosto precizně připravená, nejvíce oceňuji Stručné poznámky, které slouží jak osnova výuky.
Kéž by měli všichni vyučující svůj předmět tak dobře zorganizovaný :)
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2005, 3. Ročník, Organická chemie, magisterské
Nekdy to byla otrava, ale jinak vselku dobre
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Praktika jsou vcelku zajimava. Clovek prakticky pouzije to co se behem minulych dvou semestru naucil (coz se zase tak casto nestava).
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2009, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Dle mého názoru jsou tato praktika zábavná a užitečná. Člověk si věci ujasní a upřesní. Je mi jen líto, že hodnocení protokolů nebylo vůči ostatním skupinám (které neměly Dr. Zuskovou) spravedlivé. Vím o množství případů, ve kterých byl lidem vrácen protokol Dr. Zuskovou za určitou chybu (= 0 bodů/ protokol), ale stejná chyba byla uznána v jiných praktikách (rozuměno s jinými vyučujícími), popř. studenti měli u jiných vyučujících často možnost opravit si chybu na místě, ale bod dostali.
Dále mě mrzí věty jako:"Já bych vám to uznal, ale Dr. Zusková by vám to asi neuznala, tak vám to asi (raději) neuznám..."
Chtěla bych jen spravedlivé a rovnocenné hodnocení protokolů pro všechny skupiny.
Jinak Dr. Zuskové děkuji, opravdu se mi praktika líbily a úlohy byly vhodně vybrány (i kryoskopie :-D).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2010, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Praktikum se neslo v duchu předchozích přednášek z Fyzikální chemie (b) I a II, na které úzce tematicky navazuje. Paní doktorka měla vše pečlivě připravené (návody k úlohám, potřebné přístroje, pomůcky a roztoky). Požadovala preciznost i od studentů. Zároveň ale mohla předpokládat, že studenti, kteří nebyli schopni pečlivé přípravy a alespoň základního logického myšlení, neprošli přes zkoušky z fyzikální chemie. I přes pověst "školního strašáka" byla vždy ochotná studentům pomoci. Zásady zpracovávání dat prosazované v tomto praktiku byly víc než pečlivě procvičeny, což uvítali i hodnotitelé protokolů z jiných předmětů. Přestože byla příprava na jednotlivé úkoly i na testy časově velice náročná, požadavky byly vždy přesně formulovány a v průběhu se neměnily. Paní doktorka Zusková dokazuje, že je možné skloubit odborné znalosti i pedagogické nadání, což pro mnohé přednášejících na PřF není samozřejmostí.
Mně osobně tento způsob práce v praktiku vyhovoval.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Fyzikální chemie I (b) [MC260P01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Zkrátka báječné hodiny, které k něčemu byly :-) Donutily mě se zamyslet a hodně počítat a nejen ve škole. :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.02.2009, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Musím říci, že úroveň cvičení pod vedením doktorky Zuskové byla naprosto profesionální.Skvěle vysvětlená látka, dobré uspořádní, ...
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Fyzikální chemie I (b) [MC260P01M, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.10.2005, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
přednáška měla hlavu a patu, jasně koncipovaná, s jasným sílem a rozsahem ... řekl bych, že zkoušku doktorka docela hrotila
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Přednášky a cvičení z fyzikální chemie byl určitě jeden z nejkvalitnějších předmětů, které jsem na fakultě poznal.
Doporučená literatura je sice Moore a Atkins, kterých v knihovně moc není, ovšem všechny přednášky (kostra přednášek) byly dávány na internet v pdf a právě jejich znalost byla pro zkoušku rozhodující (+vlastní poznámky).
Přednášky neodpadávaly (byly nahrazovány), byly velmi dobře připravené (jasné, věcné a přitom dosti podrobné). Ihned na začátku roku byly jasně vymezeny jak podmínky, tak i průběh zkoušky a zápočtu.
Jak paní Zusková, tak i paní Ušelová se nám snažily vycházet vstříc (různá doučování, nahrazování přednášek apod.)
Jediná chyba: jedna hodina cvičení je pro fyzikálu žalostně málo - minimálně dvě. Tady rozhodně platí, že "čím víc, tím líp".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.12.2007, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Předmět je pro mě zajímavý, velmi si cením studijní literatury a díky za ní. Mrzí mě však, že je předmět veden za neskutečně stresujících podmínek, což platí i pro "fyzikálu dvojku" a především pro navazující praktikum...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Tento předmět bych hodnotila jako zatím nejlepší. Nejvíc mě zatím zaujal. Přednášky zbytečně neodpadávaly a když se někdy stalo, vždycky byly nahrazeny. Na začátku byly jasně stanoveny podmínky, literatura dostupna na webu. Takhle by to mělo vypadat všude!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.03.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Přísná, ale spravedlivá a u zkoušky neobyčejně milá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Rozhodně se nejedná o lehkou zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Ano, takhle kdyby vypadala většina přednášek...Tak bychom toho mnohem více uměli a více se nadřeli. Člověk od začátku ví, co se po něm při zkoušce požaduje. Paní docentka byla moc ochotná na konzultacích před zkouškami. Snaží se neustále zlepšovat svojí přednášku. Prostě jedna z nejlepších přednášejících co znám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Chtěla jsem Vás povýšit, paní doktorko.Pardón.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie je úžasný předmět. Paní doktorka Zusková je přísná, ale většinou spravedlivá. Je skvělé, že studenti mají možnost při svém studiu použít i pečlivě vypracované materiály paní doktorky Zuskové (což není na fakultě až tak obvyklé). Někdy je těžké překonat pocit beznaděje, který ve vás paní doktorka Zusková vzbudí po vašem dlouhodobém a usilovném studiu, když se vracíte zničení na kolej, ale všechno má svůj řád a pořádek a každý se musí vyjadřovat přesně. Je to jasné a logické, protože z nepřesností vznikají zavádějící závěry. Naprosto to chápu a respektuju... jen v tom občas plavu... bohužel :-) Ze střední školy jsem vycházela s tím, že fyzikální chemie mě baví a že alespoň jejím základům rozumím. Na vysoké škole jsem zjistila, že mi toho ještě spoustu chybí k porozumění jen základů fyzikální chemie, ale stále mě tento chemický obor baví a to ještě víc :-) Hodnotím tedy tuto přednášku za velmi kvalitní. Děkuji paní doktorce Zuskové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Jedna z mala vyucujicich co ma vse zvladnute na výbornou.
Není co vytknout, ostatní by si s paní Dr. měli vzit priklad:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Vynikající přednášky, látka byla dobře a pochopitelně podána.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2010, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Bez přednášek by se předmět asi zvládal obtížně, s poznámkami to ale nebyl problém. Oceňuji jasně nastavená pravidla a férový přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2011, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Na těchto přednáškách (a následně zkoušce) jsem přišla na to, že ačkoli je fyzikální chemie všeobecně strašák, se správným vyučujícím, který dbá na pochopení problematiky a ne na memorování vzorců, může být přínosná a zároveň příjemná..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, Biochemie, bakalářské
Kvůli tomuto člověku jsme byl 6x vyhozen od zkoušky a tak na konci třeťáku se 147 kredity musím ukončit studium, jelikož mi chybí 5 kreditů z Fyzikální chemie I (b), 5 kreditů z Fyzikální chemie II (b) a 5 kreditů z laboratorních praktik z Fyzikální chemie. Bohužel si nemohu dovolit platit 27 500,- za semestr, abych dohnal tyto nesmyslné (a to jsem ještě slušný) předměty, které nejsou ani důležité, ať si každý tvrdí co chce, kdy chce. Jen doufám, že už na paní ''docentku'' nikdy nenarazím. Mimochodem, studuji biochemii a tu mám už kompletně splněnou, takže musím říci, že Karlově univerzitě už zůstalo opravdu jen jméno, to je asi všechno.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Fyzikální chemie II (b) [MC260P02M, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2006, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Stejně jako fyzikální chemie I dost kvalitní přednáška - škoda jen, že podobně jako u fyzikální chemie I nebyly k mání na netu stručné skripta, takže často bylo hodně zapisování - přenášení přednášek na papír a na zastavení se a přemýšlení nebylo moc prostoru(RNDr Zusková sice často vybízela k tomu, aby se studenti ptali když něčemu nerozumí, ale to skoro asi studenti vnímají spíš jako vtípek - kdyby se ptali všichni, kteří něčemu nerozumí, byla by celá přednáška zabrána dotazy ).
opravdu jedny z nejpřínosnějších přednášek, na které jsem chodil...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Patří k nejlepším pedagogům:))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Stejné hodnocení jako ve Fyzikální chemii I (b): obtížný předmět, vysoká úroveň výkladu, vynikající struktura přednášky, vše naplánovano (snad asi i na minuty). Po přednášce jsem měl pocit, že fyzikální chemii a jejim principům (v rámci svých možností) opravdu rozumím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2007, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Fyzikální chemie II. byla pro mě mnohem míň zajímavá než I. Nejdůležitější je, aby to člověku zapálilo u zkoušky, jinak fyzikála není nijak neobvyklá zkouška. Opakuji, že jsem velmi vděčná za studijní literaturu, za vstřícnou komunikaci ohledně zkoušení a za konzultaci k příkladům. Žel jsem nezaznamenala, že by se na mých znalostech něco změnilo tím, že jsem chodila na přednášky (narozdíl od I, na které jsem nechodila), snad jen vztah k fyzikále, protože jsem tak častěji slyšela, co se stane, když fyzikálu neudělám. V extrémním případě bych to vyjádřila asi tak, jako když pacientovi před operací opakovaně povídáte o tom, co se stane, když operace nedopadne dobře... a informaci omíláte a připomínáte... Kdyby mi za to nestály jiné předměty, tak bych radši celé studium oželela, protože mi trvalo dlouho, než jsem se dostala ze stavu pocitu "k ničemosti" do stavu "náhledu na situaci".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie je jeden z předmětů. který mě díky výborné přednášející baví. Má to vše svůj systém a řád. Jsou na začátku jasně stanoveny podmínky a pak už to vše funguje na prosto spravedlivě, tohle fér jednání se jen tak nevidí :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Kdyby takové byly všechny přednášky... myslím, že všechno fungovalo nejlip jak mohlo, zvláště oceňuji spravedlivost, pro všechny stejné podmínky získání zkoušky i zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie II, stejně jako Fyz. chem. I, se rozhodně nedá označit jako lehký předmět, ale to nic nemění na faktu, že přednášky doktorky Zuskové by mohly sloužit jako vzor.
Vše vždy perfektně připraveno, materiály dostupné na internetu, pravidla zápočtu i zkoušky jasně a rozumně nastavena hned na začátku bez jakýchkoliv pozdějších změn. Paní doktorka je navíc velice milá a ochotná případné nejasnosti vysvětlit během konzultací. Prostě vše, jak by mělo být.
V krátkosti řečeno, jedna z nejlepších přednášek, jakou jsme zatím měli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2009, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Výborná přednáška, díky. Studenti v následujících letech by určitě ocenili, kdyby se povedlo doplnit poslední kapitoly reakční kinetiky do poznámek k přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2009, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Zatím nejlepší předmět, takhle by to mělo vypadat všude!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, Biochemie, bakalářské
Viz fyzikální chemie I (B) - Kvůli tomuto člověku jseM byl 6x vyhozen od zkoušky a tak na konci třeťáku se 147 kredity musím ukončit studium, jelikož mi chybí 5 kreditů z Fyzikální chemie I (b), 5 kreditů z Fyzikální chemie II (b) a 5 kreditů z laboratorních praktik z Fyzikální chemie. Bohužel si nemohu dovolit platit 27 500,- za semestr, abych dohnal tyto nesmyslné (a to jsem ještě slušný) předměty, které nejsou ani důležité, ať si každý tvrdí co chce, kdy chce. Jen doufám, že už na paní ''docentku'' nikdy nenarazím. Mimochodem, studuji biochemii a tu mám už kompletně splněnou, takže musím říci, že Karlově univerzitě už zůstalo opravdu jen jméno, to je asi všechno.
---, Praktikum z fyzikální chemie (pro UCH) [MC260C45M, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2008, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Píšu, jak jsem slíbila. Praktikum bylo fajnové, úlohy jsou většinou zábavné. Jen po studiu na VŠ nenávidím psaní protokolů a už vůbec ne psaní za účelem uspokojit opravujícího - nepsala jsem je pro sebe, ale proto, abych měla bod, žel, ale jinak to nešlo :-( ... ale podle mě by se to přece jen dalo zpříjemnit a pro studenty učitelského studia zefektivnit (tak, aby třeba učitel občas něco vysvětloval a uměl něco předvést ostatním, i by nás to víc bavilo, takhle si kadej dělá to svý, prstem jezdí v návodu a není schopnej nic zpaměti vysvětlit...). Každopádně díky moc týmu paní doc. Tesařové za vedení, myslím, že jsme se měli pod těmito křídly v rámci možností moc moc dobře.
---, Fyzikální chemie I (b) [MC260P01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2008, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Rozšířit hodinovou dotaci.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK