Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mám úplně stejný názor jako Ivana Fadrhonsová, snad bych jenom dodala, že na cvičení jsem pochopila i to, co jsem na přednáškách pokládala za nepochopitelné ;o)
RNDr. Miroslav Kvasnica, Ph.D. [31-270], Organická chemie [MC270P61B, cvičení]
Toto cvičení bylo pro mne velkým přínosem. Během hodin jsem si díky dostatečnému procvičování a několika testům osvojila látku natolik, že jsem se na zkoušku nemusela téměř vůbec učit. A navíc jsem si organiku díky těmto cvičením oblíbila.
doc. Ing. Stanislav Smrček, CSc. [31-270], Praktikum z jaderné chemie [MC270C49, laboratorní práce]
Úlohy v praktikách se mi docela líbily, rozhodně jsem se něco naučil. Výstup dat by však mohl být rovnou v digitální formě. Opisovat čísla z displaye na papír a z papíru do počítače je práce pro cvičené orangutany. Zářijový termín zápočtového testu jsem se dozvěděl z nástěnky vlastně úplně čirou náhodou v předvečer testu, proto by možná stálo za úvahu vypisovat termíny zápočtových testů i v SIS.
Praktikum z jaderky je celkem nudné, člověk spíše jen sedí a mačkná knoflik a točí kolečkem, na konci pak musí vyhodnotit výsledky a sepsat protokoly, což už tak jednoduché není.
Nedá se říct, že by praktikum bylo nějak extra přínosné, ale člověk aspoň poznal jak se pracuje s radioaktivitou. Je fajn, že ani vyučující jej nebrali extra vážně a průběh praktika byl "volnější"
Byl to zážitek, legrace... Jen mě mrzí, že jsme s mou kolegyní nedělaly úlohu RIA. Jsou to skvělé zkušenosti a třeba se to jednou bude hodit, kdo ví :-)
Pokud by to bylo možné, bylo by vhodné do praktika nakoupit novější a hlavně funkčnější přístroje, aby více odpovídaly těm přístrojům, které se dnes používají ve výzkumu.
doc. Ing. Stanislav Smrček, CSc. [31-270], Jaderná chemie [MC270P45, cvičení]
Cvičení s jakýmsi magistrem Vlkem bylo to nejhorší, co mě na této škole potkalo (a nejspíš i potká).
Že fakulta nemá nikoho, kdo by cvičení vedl, a musí si tak půjčovat lidi z ČVUTu, to bych pochopila. Že nám ale fakulta nacpe někoho, kdo neumí pořádně česky, kdo opravuje zápočty podle toho, jak se mu studenti (a hlavně studentky) líbí, a kdo neví, co je to přirozený logaritmus a jak se s ním zachází, k tomu prostě nemám slov.
Cvičení pod taktovkou fakulty ČVUT měla spíše zvláštní průběh a celkově bylo zbytečné se jich účastnit, lépe strávit půl dne počítáním základních příkladů..
doc. Ing. Stanislav Smrček, CSc. [31-270], Jaderná chemie [MC270P58, přednáška]
Celkově je kvalita přednášky nízká. Vyučující pouze čte ze svých, dle mého názoru nepříliš kvalitně připravených prezentací. Navíc mu často není rozumět.
doc. Ing. Stanislav Smrček, CSc. [31-270], Organická chemie [MC270P61A, přednáška]
Pan Vlk vedl cvičení společně s Jánem Kozemplem, i když vůbec nebylo jasné, k čemu tam byli oba dva. Cvičení probíhala tak, že jeden četl z prezentace a druhý seděl v rohu místnosti.
---, Praktikum z jaderné chemie [MC270C64, laboratorní práce]
V praktiku se řeší několik úloh, jejichž řešení je určitě názornější než jen jejich popsání na přednášce. Leč nemění to nic na tom, že se jedná jen o i několikahodinové mačkání tlačítek na přístroji. Nicméně, abych praktiku nekřivdila, jinak to dost pravděpodobně nejde :)