AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Václav Hořejší, CSc. [31-151], Imunologie [MB150P14B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 4. Ročník, Biochemie, magisterské
Vynikajici prednaska, jedna z nejlepsich a nejzajimavesich behem celeho studia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2006, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
jeden z mála dobře udělaných testů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Dobra prednaska, ale trochu by som vytkol horsiu strukturovanost. A tiez absenciu akehosi celkoveho zhrnutia, ktore by ukazalo ako funguje imunitny system ako celok nie len jeho jednotlive casti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.12.2006, 5. Ročník, Biochemie, magisterské
Styl, jakým zkouší pan profesor, považuji za nejdokonalejší, s jakým jsem se zatím během 4 let studia na této fakultě setkal.
Uvítal bych, kdyby kniha Základy imunologie byla součástí případné online knihovny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Zajímavá přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Prof. Hořejší má velmi osobitý projev a precizně připravené přednášky včetně PPT prezentací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Oceňuji zejména pěkné, jasné prezentace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.11.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Zajimava prednaska, ktera dostatecne poskytne zakladni informace o imunologii. Castecne mi nevyhovovala zkouska slozena ze dvou casti tj. vyber ze zverejnenych otazek a nekolik otazek predem neznamych.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Dle mého názoru počet kreditů neodpovídá obtížnosti této přednášky, otázky poskytované na internetu nejen, že již nejsou stejné, ale ani "podobné" jako ty v testu - předtím to možná nízkému počtu kreditů odpovídalo. Některé z otázek bych nedokázala odpovědět, ani kdybych měla doporučenou knihu otevřenou před sebou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2008, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Pan profesor je podle mého názoru jeden z nejlepších přednášejících. Je dosti náročný, ale umí opravdu vzbudit zájem. Myslím si, že většinu studentů uričtě zaujal a hlavně donutil studenta dostatečně nastudovat materiály ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
S tím nepoměrným kreditováním souhlasím! Chápu, že nám pan profesor přednášel jen jednou týdně...a to se podle mě při kreditování bere v úvahu...ale imunologii za 3 kredity? Hmmm...
S Martinou souhlasím ve všem. A mám ten dojem že kolega Štundl, byl zrovna na tom jediném termínu, kdy pan profesor dal všechny otázky z těch intrnetových! Můj zkouškový test byl masakr!:o( Měla jsem dianostikovat imunologické choroby, vědět, co který interleukin , inetrferin a všechny ty "serepetičky" dělají a které jiné "serepetičky" je ovlivňují... Protože když vám někdo dá otázku: "Co se stane, když nefunguje IL-7?", musíte mít opravdu hodně přehled, abyste vyplodili vůbec něco!
A co se týče přednesu pana profesora...no... Nechci ho urazit, ale jsem ráda, že už nic jiného kromě Imunologie neučí. Měl pěkně, vlastní rukou napsanou knížku, to jo! Četla se opravdu dobře, ale přednášky... Nemůžu moc soudit, jelikož jsem se na nich tolikrát neukázala, ale ty, kterýc jsem se zúčastnila, byly dle mého osobního názoru nezajímavé! Je to i tím, že jsem toho před tím o imunologii přípiš nevěděla a ztrácela jsem se... Ne, že by danou látku neuměl pan profesor vysvětlit, to umí a brilantně, dokonce i polopatisticky jak se říká, jeomže jsem celou dobu měla pocit, že "čte" tu svou učebnici. Nebyla jsem na všech přednáškách, ale když jsem ji pak četla, přišlo, že už jsem to přesně v téhle formulaci už jednou a právě na přednášsce z imunologie slyšela...
No co už... Já s tím tak spokojená nbyla, někdo možná ano! Neberu mu to!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2008, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nesouhlasím s Terezou Kunickou, bohužel imunologie je už taková věda, že zkratky jako IL-7 je v ní potřeba znát, aby se v ní dalo orientovat. To že je zkouška obtížná je podle mě dobře, zároveň si myslím že je obtížná tak akorát, to znamená, že kdo si literaturu přečte, věnuje jí dostatečnou pozornost a když něco nechápe, snaží se to dohledat, měl by zkoušku zvládnout bez problému. O tom by studium na vysoké škole mělo být, ne o tom, že si řeknu, že je to za 3 kredity, tak by to mělo bejt zadarmo.
S přednáškami tak trochu souhlasím, nebyly moc záživné, ale třeba to je tím že nejsem imunolog. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2010, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Měla by existovat imunologie, přednášená více hodin v týdnu a za více kreditů. Je to neuvěřitelný kvantum informací a i tak je to málo. Na přednášce se odpřednáší jen desetina toho, co se nakonec požaduje u zkoužky. Nebo by se mohla přednáška jmenovat základy imunologie a zkoužka uzpůsobit tomu, co se stíhá probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.05.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nedokázala jsem udržet pozornost na přednášku, ale to hlavně proto, že byla v pondělí večer (většinou už za tmy).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Prednaska je spis takovy prulet ucivem a vyvolava dojem ze zkouska je jednoducha, coz rozhodne neni. Mozna by si predmet zaskouzil o jeden kredit navic. Bodovani testu je fer, pan profesor je navic ochotny v pripade ze vam znamka tesne utece prezkousovat ustne. Ucivo je zcela pokryto dobre dostupnou ucebnici. Prednes je vynikajici.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2011, 1. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, navazující magisterské
Velmi zajimavy, ale taktez velmi obtizny predmet, a to i presto, ze vyucijici dopredu poskytne otazky, co se objevi ve vice ci mene zmenene podobe v testu. Prezetace rozsahle a bez slovniho vykladu tezko pochopitelne. Kniha "Zaklady imunologie" velmi dobre a zajimave zpracovana - ke zkousce plne dostacujici. Pro nebiology si myslim velmi narocny predmet s obrovskym mnozstvi dat a zkratek k zapamatovani, cemuz rozhodne neodpovida kreditove ohodnoceni.
prof. RNDr. Václav Hořejší, CSc. [31-151], Molekulární imunologie [MB150P15, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2006, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Prednasky jsou na vynikajici urovni. Co mne ovsem ponekud zklamalo, je zpusob zkouseni. Soucasny system je takovy, ze studenti maji k dispozici seznam cca 220 otazek (ktere se u pisemky objevuji), z nichz nektere jsou (pro studenta 4. rocniku) az "urazlive" jednoduche (Např. Vyjmenujte alespon 3 hydrofobni aminokyseliny.), podstatna cast dalsich je takova, ze vycerpavajici odpovedi je nekolika pismenovy (a ciselny) nazev urciteho proteinu (Napr. Ktere molekuly pusobi jako kofaktory faktoru I? Odpoved: CR1, MCP, C4BP, faktor H). Z vlastni zkusenosti mohu rict, ze student ve zkouskovem casto jde cestou nejmensiho odporu (prestoze ho dana latka zajima) a takto postavena zkouska ho svadi k tomu naucit se proste tyto proteinove zkratky nazpamet pouze jako odpoved na danou otazku (bez dalsich souvislosti).
Chapu, ze pan profesor se snazil zkousku usnadnit, chapu take, ze pri jeho vytizenosti a poctu studentu je tezke zkouset ustne, ale myslim, ze ponekud obecneji a sireji polozene otazky by lepe proverily znalosti studenta a zaroven by jej vice motivovaly k osvojeni latky.
Obdobne to plati i u zakladni prednasky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Rozhodne dobra prednaska a velmi zaujimava. Skoda len, ze koli roznym sviatkom a konferenciam vyucujuceho bola odprednasana iba nieco viac ako polovica prednasok.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK