AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Bohuslav Gaš, CSc. [31-260], Fyzikální chemie I (a) [MC260P01N, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2010, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Přednáška velice pomohla k pochopení probírané látky, byla jasná a zcela srozumitelná. Látka byla obohacena o "fyzikální" příhody ze života.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Na vyučujícím je znát, že s vyučovaným předmětem není delší dobu v kontaktu. Často odvozuje rovnice tak, že je opisuje ze svých zápisků, výklad tak ztrácí souvislost. Nicméně celková kvalita kurzu není špatná.
Mgr. Richard Chudoba [31-260], Fyzikální chemie I (a) [MC260P01N, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Fyzikální chemie, jakož to strašák mezi všemi chemiemi, byl vyučován i cvičen tak, aby studenti změnili svůj přísný a odmítavý pohled na tento předmět. Na cvičení jsme počítali velice zajímavé příklady z běžného života, kde bych fyzikální chemii dříve hledala jen těžko.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2011, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Už od střední školy mě fyzikální chemie nebavila. Nyní se asi můj vztah k tomuto oboru chemii nezměnil, ovšem poznal jsem díky cvičení, že jde o mnohem více, než jsem si původně myslel. Čekal jsem otrocké počítání příkladů na práci, změnu objemu, entropii, tepoty tání... to ale nepřišlo. Otázky a příklady odpovídali přdnáškám,zároveň však byly velice zajímavé, originální a často ze života. Nejvíce bych chtěl poděkovat za témata týkající se biochemie (a s nimi spojené příklady). Závěrem můžu fyzikální chemii I(a) se cvičícím Ritchiem jenom doporučit - ikdyž jsou příklady počítané na cvičení obtížnější než na předmětu fyzikální chemie I(b),tak je toto cvičení mnohem "zábavnější" a ptoto i získat zápočet a něco si z tohoto předmětu odnést je mnohem snažší. Děkuji, že se mi alespoň trochu zlepšil vztah k fyzikální chemii.
Matouš Krömer, 25.02.2012, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Cvičení donutí k aktivní účasti, materiály jsou poměrně dobře připraveny, příklady jsou ze života, i když by k nim mohl být vypracován klíč správného řešení. Zápočtové testy jsou oproti zkouškové písemce mírně řečeno brutální, ale aspoň donutí člověka se na to podívat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Chtěl bych pochválit vyučujícího za připravené materiály (výpočetní úlohy) ke cvičení, za formu cvičení (studentům jsou rozděleny úlohy po dvojicích – trojicích, které po vypracování prezentují u tabule), za formu testů (studenti mohou mít u sebe jakékoliv materiály) a také za iniciativu ve snaze vysvětlit problémy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK