AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Územní rozvoj [MZ340P06U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Zatím nejlepší přednáška kterou jsem měla možnost navštěvovat. Vše bylo srozumitelné, výborně organizované. I když se přednášející střídali, učivo na sebe navazovalo a bylo podáváno v zajímavé formě s praktickými příklady. Děkuji.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Jedna z nejzajímavějších přednášek, kterou jsme během studia absolvovala. Škoda, že k tomuto předmětu není ještě cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní přednáška. Na jiných se chce třeba i spát, zde nikoliv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Oba vyučující byli brilantní
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Kvalitní přednáška, velmi oceňuji poskytnutí základu přednášeného textu předem v elektronické podobě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Výborný projev, znalosti. Vysoké požadavky, ale zcela oprávněné.
Konečně někdo, kdo má velkou budoucnost a hodně toho předá studentům. Nechápu, proč je stále ještě na TÉTO škole...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Chtěl bych poděkovat za velmi pěkné přednášky. Asi nejlepší se kterými jsem se v průběhu mého studia setkal...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Regionální rozvoj a regionální politika

Jiří Blažek přednáší první polovinu tohoto kurzu, prezentace posílá vždy mailem, technicky má přednášku zvládnutou. Začíná vždy přesně, nemá rád opozdilce, proto doporučuji chodit včas a nenarušovat přednášku. Na prezentacích je přesto dobře patrná hluboká nejistota pedagoga z hlediska odborného i pedagogického. Pokud má kvalitní výsledky, neměl by touto nejistotou trpět. Věřím a moc mu přeji, aby nalezl vnitřní integritu, která by ho posunula kupředu a řádově vylepšila jeho přednášky.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2007, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
doc. Blazek si, zpusobem, kterym pred posluchaci vystupuje, dokaze ziskat naprosty respekt. Na jeho prednaskach je klid a kazdy dava pozor nejen kvuli obtizne latce. Prednasky jsou logicky cleneny a dostupne v elektronicke podobe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní a zajímavé přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2009, 1. Ročník, Geografie, bakalářské
Příliš mnoho zkratek, které nejsou vysvětleny
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Teorie regionálního rozvoje [MZ340P12, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět mi byl uznán, proto nehodnotím.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Teorie regionálního vývoje [MZ340P12, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2005, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
nesouhlasím s vypisovaním termínu zkousek na poslední chvili...napr, 3 dny pred zkouskou
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2008, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Velice poutavý předmět zejména v podání p. Blažka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět mi byl uznán, proto nehodnotím.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Lokální a regionální rozvoj I [MZ340P19A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Prezentace byly přínosné a k tématu.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Lokální a regionální rozvoj I [MZ340P19A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Oceňuji poskytnutí studijních materiálů předem a v elektronické podobě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.02.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Jeden z mála předmětů, kde si skutečně dokáži představit, že znalosti budu moci uplatnit v praxi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Skvělý předmět, zejména oceňuji příklady a aplikaci látky do PRAXE!
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Lokální a regionální rozvoj II [MZ340P19B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Vytvoření strategického plánu je výborné z hlediska praxe a také velmi zábavné.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Lokální a regionální rozvoj II [MZ340P19B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2005, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Vážený pane docente,
teoriemi se na katedře zabýváme velmi usilovně a dlouze. Jsou nesporně důležité, zajímavé a nezbytné, ale prosil bych o trošku praxe.
Aplikovaná geografie je výborný počin, ale proč nepřidat další? (možná proto, že už máte přednášek a diplomantů až na půdu – u Vás je to pravda) Třeba předmět "SWOT, studie proveditelnosti a cost-benefit analýza". Obsahem tohoto předmětu by mohla být společná příprava těchto jednotlivých analýz. Celý semestr by byl rozdělen na tři části podle jednotlivých studií. První hodina bloku by rozebrala danou analýzu z hlediska teorie a historie. Vybral by se úkol a společně zkoušelo, co je nejlepší použít pro zpracování uvedených analýz. Bylo by možné použít povinných osnov jednotlivých analýz (kromě SWOT) podle jednoho vybraného OP nebo JPD. Vše by se dalo doplnit Vašimi zkušenostmi, jaká data byla použita na dokázání reálnosti konkrétních projektů. Ve škole pracujeme s počtem obyvatel, hustotou zalidnění, indexem EAO, indexem stáří. Ale v praxi se používají i jiná data, někdy pro nás zcela neznámá (cena pozemků, willigness to pay analýza apod.). A SWOT? Ten ve třetím a čtvrtém ročníku již každý děláme rádoby briskně a precizně. Za pět minut ji máme hotovou, ale opravdu podrobně a do hloubky je vysvětlena až ve čtvrťáku. To je trošku zvláštní. Jen pan profesor Hampl všem lehce naznačí, že první je poloha pak dlouho nic a pak zbytek...
Chodil jsem na aplikovanou geografii a byla výžně výborná. Ale přece jen dokud jsem v práci nedokončil kompletaci žádosti do SROPu, tak jsem pořád nevěděl, jaké místo v žádosti zabírá feasibiltka, jakou povinné a nepovinné přílohy apod. Ale je samozřejmé, že tohle všechno naučit nemůžete. Praxe je praxe a tu nám škola nenahradí.
Za Váš přístup k nám a k výuce děkuji, Laďa Čermák
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Rozsah látky za dva semestry byl opravdu veliký, celkově tato zkouška byla náročná, ale tématika předmětu je velice užitečná a zábavná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět Lokální a regionální rozvoj považuji za jeden z nejlépe vedených a nejpřínosnějších předmětů. Byla jsem spokojena i s přístupem pana doc.Blažka.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Aplikovaná geografie [MZ340P452, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 5. Ročník, Regionální geografie, magisterské
Aplikovaná geografie vhodně navazuje na přednášku Lokální a regionální rozvoj II. Umožní Vám lépe se zorientovat v problematice strukturálních fondů a formou vytváření fiktivního projektu financovaného z ESF také pochopit základní logiku, pravidla a praktické aspekty vytváření projektů. Přednášky doc. Blažky se týkají zpracování jednotlivých fází přípravy projektu a jsou doplněny kratšími přednáškami externích odborníků z praxe. Jsou zváni lidé ze všech oborů týkajících se SF - odborný konzultant, vedoucí odboru regionálního rozvoje krajského úřadu aj. Díky praktickému zaměření je tato přednáška ideální pro studenty 5. ročníku.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Územní rozvoj [MZ340P06U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvělá přednáška. Nemá chybu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Zatím nejlepší přednáška kterou jsem měla možnost navštěvovat. Vše bylo srozumitelné, výborně organizované. I když se přednášející střídali, učivo na sebe navazovalo a bylo podáváno v zajímavé formě s praktickými příklady. Děkuji.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Jedna z nejzajímavějších přednášek, kterou jsme během studia absolvovala. Škoda, že k tomuto předmětu není ještě cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Oba vyučující byli brilantní
-jen bych řekl že byly ohromné rozdíly v přísnosti hodnocení studentů(ústní forma zkoušky)u těchto dvou pedagogů
(Blažek -mírný, Perlín -přísný)
na konci zkoušky u pana Perlína jsem měl velice dobrý pocit a trochu mě rozladilo když z toho byla jen 3ka(a to možná jen taktak)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Kvalitní přednáška, velmi oceňuji poskytnutí základu přednášeného textu předem v elektronické podobě. Praktické příklady usnadňují pochopení učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zajímavé, ale někdy podané formou "formulačne". Někdy by bylo dobré uvést příklad,na kterém by se daný problém ukázal. + Podat to také jako takové vyprávění o problému,aby do toho člověk nějak vniknul. Jinak nemohu vyučujím upřít snahu:)Velké + jim dávám za velké množství termínů!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Přednášky k věci od člověka, ke kterému má člověk velký respekt,
a hodnocení za 3 při zkoušce mi udělalo velkou radost.
Smekám před Vámi!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Přednášky byly zajímavé, ale bohužel mě už tak nebavilo téma jako u doktora Blažka. Ale děkuji za zajímavý předmět...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Přednášky Radima Perlína jsou srozumitelné, přehledné, vtipné a mají strhující spád. Projev je velice energický a nelze prakticky usnout. Vyučující má velkou přirozenou autoritu, přitom se chová mile a vstřícně. Má smysl pro humor a umí navázat vztah a kontakt s posluchači. Prezentace jsou skvěle zpracovány, navíc je posílá mailem ihned po přednášce. Zkouška je ústní, buďto u něj, nebo u jeho kolegy Blažka. Pokud uděláte zkoušku na první termín, přijdete o možnost porovnat přísnost obou pedagogů. Možná proto tuto zkoušku mnozí opakují. Neměl jsem při zkoušení pocit, že by byl Radim Perlín zvlášt přísný, drobné chyby v detailech pro něj nejsou rozhodující, i při zkoušce udržuje uvolněnou a bezstresovou atmosféru a pokud student věcně, správně a přesvědčivě vyloží položenou otázku a zodpoví případné doplňující dotazy, pak ho výborné hodnocení nemine.

Komplexní hodnocení: výborně.

Citáty:

Postavit barák je skvělá škola státní správy, potřebujete asi 50 razítek.

Pokračujeme močálem černým kolem bílých skal. (když jsme načali kraje)

Na poli nemůžete pěstovat rodinné domky, jak by si to mnozí přáli. (o zákoně na ochranu zemědělského půdního fondu)

Sejdou li se 3, získají 4 názory na to, jak zajistit ochranu a rozvoj území.

Obce také mohou zakládat různé akciové společnosti, to jsou známé Sady, lesy, pralesy a.s.

Kraje mají cennou pravomoc, navrhovat zákony. To třeba takový spolek chovatelů drobného zvířectva nemůže.

Neznám nic nebezpečnějšího než rozzuřené demonstrující matky, když chce zastupitelstvo zrušit školu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
nehodnotim zkousku, nebot me zkousel docent Blazek
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní a zajímavé přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2009, 1. Ročník, Geografie, bakalářské
Příliš mnoho zkratek, které nejsou vysvětleny
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2012, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Skvělý předmět i vyučující, rozhodně jeden z nejvíce kvalitních předmětů, který jsem navštěvoval.
Jediná výtka by snad byla, že v nynějším roce u zkoušky se u některých otázek zbytečně slovíčkařilo.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK