AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Daniela Horníková, Ph.D. [31-152], Praktikum z fyziologie živočichů a člověka [MB150C26B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento den praktika byl myslím nejhorší. Rozhodně se nedalo mluvit o nějakém vlídném přístupu. Nevěděla jsem pořádně, co jsme dělali, ale bála jsem se zeptat a nebo jsem k tomu neměla ani příležitost. Nelíbilo se mi, že slečna Maláčová na poměrně velkou část praktika někam odešla a tak jsme ani neměli příležitost se na něco zeptat nebo se poradit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Trochu úcty ke studentům by neuškodilo. Pravděpodobně jste z nás tedy byla unavená, ale předem dávat najevo že předpokládáte že jsme neschopní břídilové opravdu není nutné.
doc. RNDr. Růžena Novotná, CSc. [31-152], Fyziologie člověka [MB150P60, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
zkouska byla opravdu moc povedena moc dobre se mi povidalo
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2006, 1. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
O člověka se zajímám a biologii člověka jsem měla na gymnáziu, proto jsem ocenila spíše přednášky od profesora Vybírala, který předpokládal, že kdo danou látku nezná, doplní si znalosti z učebnice pro gymnázia. Namísto opakování pro mě již známých základů, rozšiřoval naše znalosti o různé zajímavosti, přehledy, srovnání atd. Přednášky paní profesorky Novotné ocenili práve ti, kteří biologii na střední škole neměli.
prof. Mgr. Pavel Stopka, Ph.D. [31-170], Ekofyziologie živočichů a člověka [MB150P81, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2006, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Možná by mohlo být na přednášce víc o mimosavčích skupinách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
velice dobrá přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2011, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly velice zajímavé, zábavné a i pro mě srozumitelné, i když jsem neabsolvoval žádnou jinou přednášku z fyziologie živočichů. Zkouška u docenta Stopky byla velmi příjemná, takové povídání, takže mohu v klidu doporučit.
doc. RNDr. Bohumír Štefl, CSc. [31-151], Kurz práce se zvířaty [MB150C21, kurz]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Je přínosné dozvědět se něco o legislativě práce s laboratorními zvířaty a určitě zajímavé nahlédnout do školních chovů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.02.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Dobrý den,
měli byste asi předmět zkoušet a ne dávat zápočet jen za účast,spoustu lidí jen přišlo,zapsalo se a odešlo,či tam sice bylo,ale nedávalo vůbec pozor..
doc. RNDr. Stanislav Vybíral, CSc. [31-152], Kurz práce se zvířaty [MB150C21, bloková cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2009, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly poměrně dost nezáživné, ale chápu že probíraná látka (zákony a tp.) je nudná už sama o sobě, takže se s tím nedá moc dělat. Cvičení v chovech mě naopak přišlo velmi zajímavé a užitečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
prvni prednaska byla nabita fakty a nejruznejsimi cisly, coz bylo trochu nudne, ale dalsi prednasky ohledne puvodu laboratornich zvirat, pravni ochrany a posleze i fyziologie zvirat uz byly mnohem zajimavejsi, zaverecna prace v chovech byla skvela, zjistili jsme co vsechno je kolem zvirat za praci a kolik nejruznejsich zvirat vlastne na fakulte je, opravdu velice zajimave a podnetne
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.07.2009, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Kurz včetně chovů byl velmi zajímavý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Zábavné, poučné, zajímavé....co více dodat :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2010, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Kurz byl dobre organizovan, vyber temat na prednaskach byl zajimavy a rovnez exkurze po "domaci" zvirene byla peknym zakoncenim celeho kurzu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení si údajně dávají za jeden z cílů přimět budoucí "pitvátory" vážit si života myší a nezabíjet víc organismů, než je nezbytně nutné. Tento cíl rozhodně splnila, navíc je zajímavé vidět "zákulisí" fakulty, tedy fungování chovů.
doc. RNDr. Stanislav Vybíral, CSc. [31-152], Kurz práce se zvířaty [MB150C21, kurz]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
tohle bylo dobre cviko.sice ta teoreticka cast byla nudna,taky koho by bavilo poslouchat vyhlasku, ale ta prakticka byla dobra-zistila jsem, ze se s zviratky asi pracovat nebudu...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Nábor dobrobvolníků k vykydání chovů laboratorních zvířat:-) ba ne, dozvíte se něco o druzích laboratorních zvířat, jak a kde je chovat, o legislativě a nakonec si půjdete vyzkoušet do chovů jaké to je, o všechny ty laboratorní potvůrky se vlastnoručně postarat. Nic jsme nepitvali, nikomu jsme neublížili...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Komentar celkove ke kurzu prace se zviraty. Vzhledem k tomu, ze k laboratornim zviratum se dostane drive ci pozdeji snad kazdy absolovent PrF UK, ocekavala bych daleko detailnejsi pristup, hlavne v prakticke casti kurzu. Je mi jasne, ze pri takovem poctu studentu je to obtizne, ani nelze suplovat nejake oficialni skoleni pro praci s laboratornimi zviraty, ale tento kurz mi prisel obsahove naprosto nedostatecny (tedy hlavne ta prakticka cast, teoreticka byla vcelku dobra).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Je přínosné dozvědět se něco o legislativě práce s laboratorními zvířaty a určitě zajímavé nahlédnout do školních chovů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Kurz byl velice přínosný, jsem ráda, že jsem se ho mohla zúčastnit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.11.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Navsteva "zverince" je dobra a prijemna zkusenost.
doc. RNDr. Stanislav Vybíral, CSc. [31-152], Kurz práce se zvířaty [MB150C21, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Moc se mi líbila práce v chovech. Člověk vidí, kolik práce za tím vší stojí a více si pak váží zvířátek, ale i pracovníků, kteří se o ně starají. Moc mě zaujali gekoni a gekončíci a pak žáby albíni:).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2008, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Super! Cvičení jsou moc zajímavá, závavná a určitě i přínosná i pro toho, kdo s laboratorními zvířaty nikdy pracovat nebude. V neposlední řadě člověk pozná další zákoutí na naší fakultě ;-). Co se týče přednášek... mně nevyhovoval čas, a tak jsem byla nervózní z toho, že mám být ještě jinde. Raději bych přišla třeba v úterý nebo ve středu později odpoledne...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Skvělé, poučné a užitečné přednášky, pěkná práce se zvířátky =) Vřele doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Kurz práce se zvířaty je jeden z velice zajímavých předmětu a myslím si, že by klidně mohl být zaveden ne jako turnusový, ale týdenní...:o) Osobně bych se o tomhle tématu ráda dozvěděla víc... Jenomže když vám někdo celé dopoledne něco ustí do hlavy, často už po dvou hodinách mozek vypíná a člověk si z toho neodnese tolik, kolik by třeba i chtěl!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Praktická část předmětu byla zábavná a přínosná, teoretická už méně. Bohužel probíraná látka na přednáškách není příliš záživná, ačkoliv vyučující se snaží ji studentům zpříjemnit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.12.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Milý způsob, jak získat pár kreditů. Uvodní přednáška poskytne info, které se asi jinak nedozvíme - práva zvířat, nosrmy, opatření, hygiena, k některým problémům typu velkochovy jsme všichni raděj slepí.. Vlastní kurz = pomoc v chovu bez problémů.
doc. RNDr. Stanislav Vybíral, CSc. [31-152], Praktikum z fyziologie živočichů a člověka [MB150C26B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Psaní protokolů v ruce bylo dosti náročné, ale nakonec se vše podařilo. Jedinou výhradu mám k spektrofotometru, který je stařičký a měří co chce (jeden potkan, jedno potkaní čůrání a rozdílných výsledků tolik, kolik bylo pracovních skupin) - kupte prosím nový! Z praktik jsem si krom výpočtů odnesla i křečka, což je velevýznamné plus :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.09.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Předně se omlouvám, že celé toto hodnocení píši pouze k doc. Vybíralovi, ale vyučujících a témat je příliš mnoho a přitom se prolínají, tudíž myslím, že i pro potenciálního čtenáře, který by si tento předmět rád zapsal, bude toto jednodušší.
V kostce - rozhodně doporučuji všem, kteří si zapisují Fyziologii živočichů, je to výborný doplněk přednášky a samo o sobě nabízí praktikum rovněž mnoho zajímavého.
K vlastní činnosti bych měl snad pouze jedinou připomínku - práce s programem na simulaci stahu žabího svalu je vhodná, bylo by skutečně zbytečné a nehumánní kvůli každé skupině zabíjet Xenopa. Na druhou stranu, myslím, že by stálo za to, pro každý turnus, použít alespoň jeden reálný demonstrační preparát, aby všichni viděli, jaké je to "ve skutečnosti", a poté už sami samozřejmě pracovali s počítači.
Druhou připomínku bych měl k vyučujícím. Doc. Vybíral, dr. Žurmanová, dr. Švandová i Mirek Hock byli veskrze sympatičtí, ochotní a fundovaní lidé, kteří si nás získali. Bohužel se nedá to samé říct o mgr. Maláčové. Poznal jsem za dva roky na fakultě už vcelku dost doktorandů (ať už na praktikách, cvičeních či přednáškách), ovšem žádný z nich nedával studentům tak silně najevo, že je doktorand, zatímco my pouzí studenti bakaláře. Nevím proč, když např. doc. Vybíral či dr. Žurmanová, kteří by si daleko spíše mohli právem dovolit, nic takového najevo nedávali. Přístup mgr. Maláčové byl ale obecně veskrze negativní. Např. když přišel ráno doc. Vybíral, bylo hned jasné, že pokud o to stojíme, má zájem předat nám své znalosti a zkušenosti a ?otevřít nám dveře? k poznávání fyziologie. A my jsme o to samozřejmě velmi stáli. Byli jsme si vědomi toho, že má i jiné své povinnosti a toto je pro něho časová zátěž. Totéž věděl on o nás a vycházel nám velmi vstříc (např. když někdo potřeboval psát test, či měl někde povinnou účast) a navíc nám dal jasně najevo, že stojí o to prožít s námi sice náročný, ale příjemný den. Dokázal ve vhodných chvílích sám výuku poněkud odlehčit, nebránil se vzájemné (nezřídka i humorné) konverzaci se studenty. A celým svým přístupem si nás samozřejmě získal a práce probíhala po celý den ve výborné atmosféře dobré nálady i vysokého pracovního nasazení, což bylo přínosné a příjemné jak pro nás tak (pevně věřím) i pro něho. Subjektivně se domnívám, že také informace z tohoto dne si nejlépe pamatuji J Ale vážně ? myslím, že doc. Vybíral je výtečný pedagog a dokáže si získat respekt studentů jako vědec i jako člověk.
S mgr. Maláčovou jsme se ale dočkali spíše přístupu ?jaká banda mě to zas dneska otravuje?. Samozřejmě nevím, co si myslela, nerad bych jí křivdil, ale takto to působilo. A pod takovým způsobem vedení se pracuje samozřejmě o poznání hůře. Chápu, že mgr. Maláčová se mohla i oprávněně rozzlobit (např. když jedna z kolegyní přišla pozdě a nedokázala se ani omluvit), nicméně nemusela by to přenášet na celý kolektiv. Ostatně, tvářila se naštvaně už od prvních minut praktika. Po zbytek jeho trvání se chovala povýšeně, neochotně, bez zájmu, měla tendence nás zesměšňovat, naopak na jakékoli snahy o odlehčení (v hovorech pouze mezi studenty) či nedejbože smích reagovala podrážděně a zda stála o to, abychom si z její výuky něco odnesli, mohu pouze hádat. Nechci hodnotit mgr. Maláčovou jako člověka, ale jako pedagog by od studia spíše odrazovala, než k němu někoho přivedla. A ačkoli si jsem vědom toho, že nemám žádné oprávnění do tohoto mluvit, domnívám se, že mgr. Maláčová by měla sama zvážit, zda chce pracovat se studenty a pokračovat ve vedení tohoto praktika.
Nicméně to nemění nic na tom, že toto praktikum považuji za velmi přínosné a vřele ho všem doporučuji !
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nejlepší část tohoto praktika, doc. Vybíral na tom má bezpochyby zásluhu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.04.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
V tomto dni byla škoda, že si každý nemohl zkusit zátěžový test. Respektive každý, kdo chtěl. Možná by to bylo zajímavé srovnání. Jinak se mi to líbilo. Vyučující byl velmi milý a ochotný.
doc. RNDr. Stanislav Vybíral, CSc. [31-152], Fyziologie člověka [MB150P60, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2013, 1. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Musím se přiznat, že jsem na přednáškách často nevěděla o co kráčí... Kolikrát se zaběhlo do takových podrobností, které se mi zdály nepodstatné - to ale ukáže až zkouška. A taky mi příliš nevyhovovalo střídání vyučujících. Ovšem praktika byla moc fajn, je dobré některé věci vidět v reálu, člověk si je lépe zapamatuje a spoustu věcí si i odvodí
doc. RNDr. Stanislav Vybíral, CSc. [31-152], Ekofyziologie živočichů a člověka [MB150P81, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2006, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Možná je příliš mnoho prostoru přednášky věnováno (v porovnání s jinými adaptacemi) adaptacím na teplotu a zřetel je výrazně posunut směrem k savcům a člověku. Některé probírané fyzikální základy se nevztahují zcela zřejmě k probíraným fyziologickým dějům - ačkoliv tam určitě souvislost je, není vždycky úplně jasné, jak spolu tyto jednotlivé tématické celky souvisí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2011, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly velice zajímavé a i pro mě srozumitelné, i když jsem neabsolvoval žádnou jinou přednášku z fyziologie živočichů. Docent Vybíral je navíc velmi milý a snaží se vše vysvětlit a poskytnout potřebné materiály (skripta).
doc. RNDr. Jitka Žurmanová, Ph.D. [31-152], Praktikum z fyziologie živočichů a člověka [MB150C26B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Chápu, že mi paní Žurmanová zapomněla zapsat zápočet do SISu - to se stává, ale nechápu, že nereagovala na můj email a že jsem kvůli tomu za ní tedy musela jet do Prahy a kdybych tam nejela nebo by se mi ji nepodařilo zastihnout asi bych zápočet vůbec zapsanej neměla. :-(
---, Kurz práce se zvířaty [MB150C21, kurz]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.07.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Velmi zajimavy kurz,at uz cast teoreticka i prakticka,lec mnoho studentu dalo najevo svuj nezajem.Proc si to proboha zapisujete,kdyz vas problematika vubec nezajima, nebo to bylo jen tim,ze jste chteli jet v patek odpoledne domu ?!?
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK