AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Petr Sklenář, Ph.D. [31-120], Terestrické ekosystémy [MB120P05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Exkurse jsou moc hezké!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Exkurze do okolí Prahy byly přínosné. Ikdyž byli čistě botanické a to je rozhodně škoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Jů! Výlety jsou fajn, tím více komentované. Hrabanovská černava se mi moc líbila, Libický luh je krásný vždy :-) Ale příště vemte i zoologa, protože ekosystémy jsou ekosystémy i s faunou a botanici mají vlastních exkurzí dost!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Omlouvám se, nepovedlo se mi nikde najít Štefiho, tak komentář napíši k Petrovi Sklenářovi jako přednášejícímu.
Vybrané lokality byly jednak moc pěkné, jsou určitě místa, na které je dobré aspoň jednou jít na exkurzi, protože to jsou opravdu jedny z nejtypičtějších ukázek. Je vidět, že už to jsou lokality zaběhnuté výklad krásně doplňuje přednášku. Btw jen malá odbočka - někdo si po zkoušce stěžoval, že otázka jmenujte 3 stepní trávy nebyla fér, ale s účastí na exkurzi v Radotínském údolí to myslím není problém - je dobré, že to není jenom obecné povídání.
Jenom bych se ještě připojil k četným připomínkám - vemte s sebou prosím nějakého zoologa. Jinak díky moc za odvahu a trpělivost podnikat exkurzi pro čtyřicet, padesát, někdy i více lidí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
prijemne celodenni exkurze!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Nění to těžké zvládnout a hezky se to poslouchá (vůbec jsem si nedělal zápisky z hodin - poslech je daleko příjemnější a spolu s prezentacemi dostačující). Exkurse jsou super. Kdyby kvůli ničemu, tak kvůli nim!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Exkurze byly skvělé, člověk si užije i po neodborné stránce (například brození v lužním lese)... Jsou povinné dvě ze tří, dají se ovšem nahradit exkurzemi ČBS či exkurzemi z vodních ekosystémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výlety byly spíše zaměřeny na botaniku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.11.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Exkurze byli velmi příjemnou částí předmětu. Musím pochválit výběr lokalit, vstřícnost pedagogů a účast entomologů, jež dala exkurzím další rozměr. Chudáci ti studenti, jež je tam v minulých letech neměli. Pokud bych mohl známkovat jako ve škole, tak je to za 1*. Jen tak dál.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.12.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
pěkné výlety, chytíte si pár hmyzáků. určíte nějakou tu květenu... Je třeba chodit do přírody.
doc. RNDr. Petr Sklenář, Ph.D. [31-120], Terestrické ekosystémy [MB120P05, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Prosím přidejte víc informací o zvířatech, jsou to ekosystémy a ne botanický pohled na biomy Země!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím, že téma přednášky je velmi zajímavé a kdo si ji zapisuje ze zájmu, určitě si přijde na své. Oceňuju fotky, které jsme viděli i skripta, která jsou jasná a přehledná. S přednesem je to trochu horší, ale jak jsem zmínila výše, ti, které biomy zajímají si přijdou na své. Ti, které zajímá botanika se zase senzačně vyžijí na exkurzích.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Na této přednášce se nepodílí jenom Petr Sklenář, ale také i doc. Stopka, doc. Vilímová a prof. Kovář. Myslím, že v některých situacích, je tento vyšší počet přednášejících trochu na škodu. Často jsem měl pocit, že jednotlivé přednášky, i ty obecnější, nejsou navzájem příliš provázané. Navrhoval bych eliminovat přednášky o ekologii rostlin a ekologii živočichů, protože na ně existují oddělené předměty a naopak bych rád lobboval za rozšíření přednášek ve směru vlivu člověka na ekosystémy nebo třeba nějaký stručný nástin, v jedné přednášce, vývoje globálního ekosystému od kambria. Terestrické ekosystémy jsou sice hodně o biomech, ale přesto by možná někdy neuškodilo trochu víc konkrétních adaptací zvířat. Jinak, co se týče výkonu Petra Sklenáře, tak někdy se moc rozpovídá a pak se to nestíhá, jednou se mi stalo, že mluvil až moc monotónně, ale jinak je fajn, možná by to chtělo v té narvané Krajinovce mluvit trochu víc nahlas, vzadu je občas hůř slyšet. Btw naprosto originální smysl pro humor ;-).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Mně se přednášky líbily, ač přednášející mluví dosti potichým, a mnohdy monotónním hlasem. Na zkoušku stačí prezentace, které jsou na netu, případně Jeník a jeho Ekosystémy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky, až na výjimku, byly koncipovány spíš z botanického hlediska. Chtělo by to více zoologie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.12.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Velmi dobře udělané prezentace. I ten, kdo nechodil na přednášku se z nich může naučit na jedničku:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Pravda, Petr Sklenář není zrovna rodilý přednášející, ale snaží se. Výlety fakticky stojí za to. A zkouška je jehká a zvládnutelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.11.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Musím bohužel konstatovat, že Petr Sklenář je nejlepším uspávačem hadů mezi učiteli, kterého jsem za 2 a půl roku na fakultě poznal. S jeho "hlasovým dostřelem" cca 3m je prakticky nemožné od 3 řady dál dozadu udržet i při maximální koncentraci pozornost.
Dále musím konstatovat, že přednášky "hostujících přednášejících? nemají podle mého názoru s předmětem příliš společného a pokud ano, tak trpí tím, že přednáší právě někdo jiný. Jedinou výjimkou byla přednáška docenta Stopky o ekofyziologii živočichů, jíž si získal minimálně jednoho posluchače svého kurzu navíc. Paní docentka Vilímová nám za hodinu a půl času stačila říct, že hmyzu je hodně, že hmyz žije všude (s výjimkou hladiny oceánů, kde je jen jeden rod bruslařek) a že žere všechno. Ze dvou přednášek pana děkana Kováře a přednášky o Středozemní vegetaci by se dala pohodlně udělat jedna poutavá přednáška.
S vysokým počtem přednášejících jsou spojené i problémy s jejich ?docházkou? (dvě odpadlé přednášky budiž toho důkazem), což předmětu také nepřidává.
Závěrem ještě poznámka ke kreditovému ohodnocení předmětu, jež je příliš vysoké. 5 kreditů je prostě moc, především v porovnání s předmětem Vodní ekosystémy, jež má přesně shodný rozsah (2 hodiny přednášek a 2 celodenní exkurze) a přitom je ohodnocen pouze čtyřmi kredity.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.12.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Zajímavé přednášky z více okruhů, hezky podané. Dobře zpracované a dostupné prezentace. Zkouška bez problémů
doc. RNDr. Petr Sklenář, Ph.D. [31-120], Kurs zimní ekologie [MB120T09, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2010, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Děkuji za velmi pěkné terénní cvičení.
---, Terestrické ekosystémy [MB120P05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Exkurze mi pomohly naucit se mnoho cevnatych rostlin, opravdu uzitecne, vrele doporucuji na exkurze chodit!!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK