AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Biologie buňky [MB150P31, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.09.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Vážně zábava.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.09.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Na přednášky jsem zpočátku chodila, ale vždy velmi brzy usnula nebo aspoň přestala vnímat... Modul Buněčná a molekulární bilogie bych zrušila:).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2005, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Ohodnoceni znalosti v testech vetsinou znalostem neodpovida
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Jan Černý by ke studiu buněčné biologie přemluvil i matfyzáky...Jeho přednášky hezky běží a jsou srozumitelné. Hodinám pana Půty bych vytkla jistou neusrozumitelnost (prostě neumí vysvětlovat), ale celkově je přednáška jedna z nejlepších.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Prednaska bola velmi poucna, zabavna a zaroven dala cloveku nove myslenie (oproti stredoskolskemu) a pohlad na stavbu a procesy prebiehajuce v bunke.
Honza Cerny naozaj dobre a putavo prednasa.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
jedna z nejlepších přednášek prvního semestru, sice ne nejjednodušší ale výborná
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborná přednáška - obsahově zajímavá a skvěle odpřednášená.Obohacená i o současné poznatky, což v mnohých předmětech chybí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Doc. Černy patri mezi nejlepe prednasejici na cele fakulte. Jeho pristup k studentum je obdivuhodny. Dokaze zaujmout posluchace, coz je zapricineno jeho obrovskym nadsenim pro danou problematiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Opravdu vyborne ve vsech smerech. Nemam co dodat - takhle by mela vypadat kazda prednaska.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Jan Černý je osobnost, která způsobí, že budete chtít chodit na všechny přednášky, které má, jen kvůli němu a ne tomu předmětu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi uceleny a zajimavy vyklad. Studijni materialy byly na velmi dobre urovni a byly dodany vcas pred zkouskou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška byla zajímavou šou, ale místy bylo obtížné se zorientovat a uvědomit si, co si z přednášky odnést, co se učit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.08.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jeden z nejlepších přednášejících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Honza Černý má od Boha dar přednášet. Každá přednáška je takovou malou šou, ale co je důležité, šou, která je velmi srozumitelná a která dokáže lidi nadchnout - kolik jinak technicky dobrých přednášejících na této fakultě to nedokáže. Možná je někdy škoda, že šou až moc převáží na úkor sdělované látky - často jsem se setkal s názorem, krásně se to poslouchá, člověk má pocit, že tomu rozumí, ale nejdou z toho udělat kloudné poznámky a hůř se na to učí. Na druhou stranu ale myslím, že hodnotnost, jednoznačně převažuje. Už jsem v poznámce ke Genetice navrhoval rozšíření hodinové dotace Biologie buňky - Honza Černý by si určitě více prostoru zasloužil, i když by to bylo při jeho pracovním vytížení technologicky obtížné. V některých prezentacích by to možná chtělo přidat trochu více textu, aby byly samonosné. Díky za krásnou přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednáška byla velmi zajímavá,i když musím říct,že jsem se místy ztrácela a nevěděla,co si psát...je to ale pedagog,který umí zaujmout na 100% a je vidět,že ho i přednášení baví,i když tento předmět jistě už přednáší po hodněkráté:-) Přednášky určitě stojí za to!!!To samé platí i u histologie..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jeden z nejlepších lidí na fakultě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Vyučující je naprosto super, dokáže úžasně motivovat a probíraná látka s ním je hrozně zajímavá :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Prima přednes zajímavých věcí. Co k tomu dodat. Naučit se to dá, stačí přečíst Albertse (českého) a projet si CD s přednáškami - a nezmatkovat. To, že si z toho my zelení za měsíc nic nepamatujeme, je už naše chyba...:o)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím si, že pan Černý dokázal svým výkonem strhnout i studenty, kteří nejsou zrovna příznivci molekulární biologie, včetně mě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Myslim ze nikto by nedokazal prvakov tak nadchnut pre vedu ako prave doc.Cerny, jeho prednasky boli vzdy zaujimave a zabavne. Vedeli sme vopred co cakat od skusky a nic ine tam naozaj nebolo. Vynikajuca prednaska na zaciatok studia, je to taky putavy prehlad toho co sa bude v nasledujucich semestroch preberat podrobnejsie, alebo na co sa bude navazovat v roznych predmetoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Doc. Honza Černý má velký dar, totiž přenést své nadšení pro probíranou problematiku skrze přednášku na posluchače. Přednáší srozumitelně, vtipně, zajímavě. Jedinou drobnou připomínku bych měl k tomu, že právě kvůli různým zajímavostem a odbočkám se zdá celkový výklad trochu nesystematický. To ale doc. Černý plně vynahradí svou osobností.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Povídá moc hezky a příjemně... že má člověk skoro chuť mu odpustit tu neblahou skutečnost, že není poznat o čem povídá :0) Ukazoval nám spoustu úžasných videí, třeba jak bakterie s nějakým proteinem způsobujícím polymeraci cytoskeletu běhá po buňce... všechna ta videa by sama o sobě byla moc zajímavá, ale chyběl mi nějaký kontext. Z přednášky nebylo poznat, co těmi četnými příklady vlastně dokumentuje. Ono se moc hezky kouká na neutrofila, který honí Salmonellu, ale co si z toho máme odnést? Ale musím uznat, že i to, že "hezky povídá" je důležité... ono se to pak z toho Albertse líp učí. Ale kdybych neměla Albertse, byla bych ztracená, zápisky z přednášky se dělat nedaly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Perfektní přednášky, které dokáží zaujmout každého a zápálit jej pro danou problematiku. Oceňuji jeho přístup ke studentům i snahu vždy všem vyjít vstříc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Velice oceňuji nadšení a zřetelnost projevu...jen ty floskule: "o tom", "o něčem"...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
moc pěkná přednáška, ale tolik zajímavostí najednou, že skrz ně člověk nevidí tu výkladovou osu hlavních a podstatných informací. z toho si prostě nejde nic psát. a z "nic" a albertse se pak špatně učí. ale musím přiznat, že se to nedělo vždy. jen většinou. třeba buněčné spoje byly geniální. tato forma výuky by jistě praktikovat šla, kupříkladu doporučit přečtení té a té kapitoly na určité datum a pak k ní vyložit jen ty nadstavbové informace. toť můj skromný názor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Užil jsem si to,chodil jsem tam rád. Jenom číst celého Albertse se mi nechtělo a Kubišta rozšířený o poznámky z hodin taky zabere;)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky s panem Černým jsou jedny z nejlepších přednášek, jeho zapálení do oboru je úžasné. Jen se někdy nechá trochu unést a stíhat ho není jednoduché, ale zase řekne hodně zajímavých věcí. Taky nápad s nepovinným seminářem je fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
výborné!!!!!!!!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Jsem studentka 2.rocniku biochemie a velmi me zarazi, ze se tento predmet pro nas obor nestlal povinným. Predmet jsem mela zapsany dobrovolne a muzu Vas ubezpecit, ze mi velmi rozsiril vedomosti v oblasti biologie bunky, ktere jsou zajiste velmi dulezite a vyuziji jich v nasledujicim studiu biochemie. Je pravda,ze katedra biochemie zajistila vyuku biologickych predmetu, ale ani zdaleka nepodaly tolik dulezitych a ucelenych informci jako prednaska z Biologie bunky, kterou porada Katedra fyziol. živočichů a vývojové biologie. Opravdu si myslim, ze mym spoluzakum, budou nektere zakladni informace chybet, obzvlaste tem, kteri absolvovali chemicke stredni skoly, kde se na biologii velky duraz neklade.
Nevim, jestli pisu tyto radky na spravne misto, ale velmi rada bych touto pripominkou oslovila katedru biochemie, aby zvazila moznost propojeni predmetu s biologickou sekci. Urcite by to byl velky prinos nejen pro studenty...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.04.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Já si myslím, že přednášky docenta Černého postrádají hlavu a patu. Je velmi zajímavé poslouchat všechny ty zajímavosti, ale chyběla mi osnova přednášky, stále se skáče od jednoho tématu k druhému, člověk se v tom těžko orientuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška by si zasluhovala větší počet hodin, byla by pak více uspořádaná a méně uspěchaná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přdnášky pro mě byly zábavné a poučné, jen bylo občas težší se zorientovat v tom co si psát a co je pouze zajímavost. vlastní poznámky mi pak zpětně začaly dávat smysl až po přečtení Albertse.
Přednášení s takovým nadšením se u málokoho vidí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborná přednáška, hlavně Biologie buňky je bible přírodovědy, takže vřele doporučuji. Jan Černý je navíc prototypem pedagoga a vědce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Výklad krásný, zajímavý a poutavý, ale není jednoduché zapsat si z něj kloudné poznámky, což se vzhledem k tomu, že prezentace jsou téměř výhradně obrázkové, jeví jako problém, protože při samotném učení není snadné vyčíst všechno pouze z obrázků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Moderní pojetí výuky i vědeké disciplíny samotné, nejnovější poznatky, osobní přístup, zaujetí pro předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Některé přednášky byly opravdu povedené, supr mi přišlo třeba pouštění videí, člověk si to pak mnohem líp zapamatuje a je to příjemné zpestření. jen víc takových přednášek!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
tato přednáška byla naprosto vynikající, rozhodně zatím nejzajímavější z těch, co jsem měla, rozhodně bych ji všem vřele doporučila
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Bilogie Buňky je naprosto super předmět, kde se člověk dozví opravdu zajímavé a hodnotné informace, proberou se zde i novinky ze světa vědy a podporuje se zde komunikace. Hodnotím velice kladně, materiály jsou krásně napsané, jen trvá pár dnů a týdnů pochopit a zvládnout obsah. Velice motivující a příjemný přednes, ovšem někdy na úkor hlavy a paty přednášky....ale neměnila bych ho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Občas jsem se trochu motala v pořadí přednášek (rozdělení Půta - Černý), někdy jsem postrádala návaznost. To se však dá s Albertsem v ruce snadno vyřešit :-)Jinak skvělá přednáška, moc mě bavila a poskytla dobrou základnu, na kterou mohu stavět v dalších předmětech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jedna z vůbec nejchytlavějších přednášek vůbec, především pochopitelně a názorně odvykládaná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nerozumím poslední otázce: bylo obtížné pro vyučujícího, aby zvládl vše včas a srozumitelně probrat, nebo pro studenta, aby probíranou látku zvládl pochopit? Proto radši nehodnotím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednáška byla rozhodně zábavná a je škoda, že v hodnocení u "vyučující je schopen vzbudit zájem..." není možné zaškrtnout "souhlasím více než rozhodně".
Ale na druhou stranu jsem vždycky odcházela s pocitem, že se mi to sice líbilo a že se říkalo spousta věcí... ale co vlastně byla v té hromadě příkladů a zajímavostí hlavní zpráva? Asi... asi že buněčná biologie je zajímavá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento předmět je kvalitní. Snad jen výtka ke koncepci. Jde o to, že pro porozumění té buňce je potřebná četba celé příslušné učebnice, např. Albertse (to je však v rámci dotace přednášky nemožné odpřednášet). Jediný semestr na buňku je málo. V důsledku tohoto je přednáška pak spíše výklad vybráných buňěčných dějů, spíše než uceleného mechanismu fungování buňky. Opakuji..myslím, že to není způsobeno vyučujícími, ale dotací a koncepcí předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Rozhodně zajímavý a poutavý výklad. Jen si člověk musel vybrat,jestli si kazit oči psaním zápisků skoro ve tmě nebo si nepsat nic...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.03.2010, 1. Ročník, Biochemie, navazující magisterské
Tato přednáška je jedna z nejkvalitnějších na které jsem chodila. Rozhodně výborné jsou videa a obrázky a vše je řečeno velmi zajímavě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborný profesor. Skvělě vysvětlí látku. Říkal nám i zajímavosti a nové objevy. Dokázal vzbudit zájem o látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Černý na mě dělá dojem, že oblíbenost u studentů je pro něj důležitější než látka, kterou přednáší. Během přednášky často přeskakuje od tématu k tématu, někdy je těžké sledovat jeho linii a hlavně odlišit důležité informace od zajímavostí navíc. Jeho vtípky, historky o kamarádech z Harvardu a hlavně dětská přirovnání (model automatická pračka atp.) jsou možná zábavné, ale z mého pohledu jsou úplně zbytečné a přednášku spíš ruší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Sice je tady už podobných příspěvků spousta, ale musím se přidat... doc. Černý přistupuje ke každému tématu s obrovským nadšením, které dokáže přenést i na studenty. Skvělá přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.11.2014, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Výborný výklad! Díky panu docentovi mě předmět zaujal, díky němu mám pocit, že stojí za to si přečíst i něco navíc. Má neskutečně nakažlivý enthusiasmus :)
RNDr. Lenka Libusová, Ph.D. [31-151], Biologie buňky [MB150P31, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborné přednášky! Všechno bylo srozumitelně vysvětleno a bylo i jasné, co jsou ta fakta, která je třeba znát ke zkoušce. Témata probraná s paní Libusovou už jsem se skoro nemusela před zkouškou učit, protože jsem si je zapamatovala z hodin (a to o zbytku Buňky rozhodně neplatilo).
doc. RNDr. František Půta, CSc. [31-151], Kurz práce s radioizotopy [MB150C14, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2005, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Toto praktikum je fajn, jako uvod do problematiky dobre.I dobra atmosfera a zadny stres.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.12.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Zajímavý kurz.
doc. RNDr. František Půta, CSc. [31-151], Kurz práce s radioizotopy [MB150C14, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.03.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tato praktika se mi moc líbila. Byla dobře organizovaná, bavili mě úlohy, vyzkoušela jsem si nové metody a rozšířila si obzory ohledně práce v laboratoři a s izotopy. Rozhodně je doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi přínosná cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
thumbs up
doc. RNDr. František Půta, CSc. [31-151], Biologie buňky [MB150P31, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Dobry a kvalitny prednes no pretoze stoji v tieni Honzu Cerneho tak jeho prednasky tak nevyniknu. Mozno by to chcelo viac nadsenia pocas prednasania.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Občas se zamotá, občas usnete, ale později zjistíte, že to může být ještě horší..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Oceňuji ochotu zopakovat (i vícekrát) probírané učivo, pokud dají studenti důrazně najevo, že nepochopili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
František Půta trochu doplácí na srovnání s Honzou Černým, asi kdyby přednášel sám, tak bych jej hodnotil o něco lépe. Rozdíl je velmi markantní po živém výkladu Honzy Černého, přednáška působí o něco kostrbatěji. Na druhou stranu jeho výklad je, podle mne, o něco lépe uspořádaný. Škoda, že někdy trochu vyskočí z kolejí a začne horečnatě listovat slidy. Přesto mé hodnocení s odstupem času (a vyslechnutými přednáškami typu Základy molekulární biologie) je stále lepší. Určitě se mi také líbí férovost a objektivita.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky byly sice trochu nudnější,avšak zase,myslím,lépe strukturované a musím říct,že byl kladen hlavně důraz na porozumění dané problematice,kontakt přednášející-posluchač...myslím,že člověk věděl lépe,co si odnést,zapsat a později se naučit...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Má na starosti poněkud méně zábavnou část Bio buňky, takže není tak oblíben jako Jan Černý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
"Zajímavý přednes" na který je nutno si zvyknout :o) Ale dá se v něm objevit jeho kouzlo. Střídání pedagogů při přednáškách bylo alespoň pro mě oživujícím prvkem s nábojem jistého očekávání "co bude dnes".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky dr. Půty se někdy zdají ve srovnání s doc. Černým trochu suché a nezajímavé, ale troufám si říct, že zdání klame. Přednášky dr. Půty jsou dobře organizované a výklad jasný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím, že přednáškám by moc pomohlo, kdyby přednášející nedával tolik najevo, jak ho obtěžuje, že nám musí vykládat. Působil strašně otráveně a bylo to dost nakažlivé. Nevím, jestli byl otrávený z nás nebo ze svého oboru... nebo jestli to byl jen takový dojem, ale měl by se snažit tenhle dojem nebudit. Můj dojem z přednášky samotné byl dost povrchní, protože v zájmu zachování kladného vztahu k Biologii buňky jsem na jeho přednášky po dvou pokusech přestala chodit, ale od několika nezávislých zdrojů (které byly trpělivější a na přednášky chodili) jsem slyšela, že jeho přednášky jsou výrazně srozumitelnější, než pana Černého... takže by vážně asi stačilo jen tvářit se trochu příjemněji a přednáška by byla super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi dobré přednášky, které měly vždy hlavu a patu. Jasný, přehledný, ne příliš rychlý výklad s pěknými prezentacemi. Někdy ale bohužel dr. Půta působil poněkud unaveně. Velmi jsem ocenila snahu dohodnout se studenty, vyjít jim vstříc a poradit pokud je třeba. Také chválím snahu o spravedlivost a objektivitu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.01.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Největší zmatek vnáší do přednášky proklikávaní prezentací tam a zpět (v rámci hledání něčeho o čem se právě mluví).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
už jsem to napsala k panu Kotvaldovi, pan docent Půta je druhý přednášející, kterému by prospělo školení o přednesu. u něj by bylo vhodné rozšířit kurz i o mluvu na mikrofon.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pan Půta má trochu smůlu, že přednáší s panem Černým. Ve srovnání s ním přednášky nejsou tak zajímavé, ale možná to bude i podle mě méně zajímavými přednášenými tématy (energetika,...). Přednášky jsou ale pořád na vysoké úrovni! Prezentace jsou dobré, učilo se z nich lépe než z prezentací pana Černého, protože jsou opoznámkované. I tady mi bylo líto přeskakovaných a jistě zajímavých částí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.04.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
O přednesu pana Půty se zde již nebudu rozepisovat, protože v podstatě vše shrnula Petra Jirásková (slabý přednes se značným množstvím různě (ne)souvisejících odboček, potichý přednes...). Já bych zde radši uvedl věc, která mi vadí více. Dost dobře nedovedu pochopit, proč na náhraní termín zkoušky z BioBun je tak omezen počet lidí (když těhto lidí je o dost více). Taky mi není zcela jasné, proč se na tuto zkoušku přihlašuje přes dl.cuni.cz a ne přes SIS, jak je u ostatních obvyklé (asi to musí být něco extra...). Existuje zde totiž také možnost, že někteří lidé nejsou vůbec na dl.cuni.cz zaregistrováni... Já osobně jsem zkoušku dělal na poprvé (tekže mě toto zapisování nemusí již trápit), ale co tak slyším okolo sebe, názory ostatních lidí jsou dosti podobné (jenže já už to mám za sebou, takže to mohu s klidem napsat)...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Vysvětluje věci takovou oklikou že i ty nejjednodušš se mu podaří zamotat a učinit naprosto nepochopitelnými. Přednáška o buněčné signalizaci byla zbytečně zahlceny detaily které prváci težko můžou pobrat a ani u zkoušky pak toto není vyžadováno, často to vedlo ke ztrátě pozornosit studentů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborná přednáška. Ačkoli někteří tvrdí, že Františkovi Půtovi nerozumí, mám dojem že je to spíše nepozorností nebo natvrdlostí oněch lidí. Při řádném sledování se dá všechno v pohodě pochopit. Navíc vše zopakuje a pole pro dotazy je taky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
na požádání vysvětlí látku znovu, i když někdy s ironickou poznámkou, komunikuje se studenty, vyžaduje zpětnou vazbu, což hodnotím kladně
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
ocenuji zajem pedagoga zda bylo latce porozumeno,ochota vysvetlit danou problematiku i vic krat,snaha podat vyklad co nejzrozumitelneji,hledani nejtrefnejsich slovnich spojeni na dotazy a k problematice co se mohlo jevit nekterym studentum jako neschopnost podat putave a zretelne latku,no ne kazdy je rozeny recnik... a prave proto si myslim ze je treba vyzvednout snahu dr.Puty a jeho sebareflexiu na poznamky k jeho prednaskam a viditelne zlepseni prednasek v prubehu semestru,oba pedagogove maji sve prednosti,osobne se mi lip ucilo z prednasek dr.Puty- meli hlavu a patu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky Františka Půty mají vysokou odbornou kvalitu. Při svém výkladu vychází z toho, že přednáší pro studenty vysoké školy a podle toho je nastavena i struktura a úroveň obtížnosti této přednášky. Jeho prezentace i projev jsou systematické a vždy zvažuje slova, kterými se snaží problematiku vysvětlit. Na dotazy odpovídá opakovaně, dokud nedostane zpětnou vazbu, že látka byla pochopena. Uvítala bych akorát více praktických příkladů k probírané látce. Přednášky hodntím velmi kladně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Výuku hodnotím kladně, na obou vyučujících bylo vidět, že mají o danou problematiku velký zájem a také ji uměli vhodně podat tak, aby vzbudili zájem studentů. Vždy se soustředili na to, zda studenti porozuměli látce dostatečně. Pedagogy nejde srovnávat, abych ohodnotila pana doktora Půtu líbilo se mi, že přednášky měly svůj systém, jen bych pro příště poprosila zkuste přidat trochu na hlase , aby Vás bylo slyšet i v těch posledních řadách:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.03.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi jsem ocenil přednášky RNDr.Františka Půty CSc. jako skvělí úvod do problematiky buněčné biologie i molekulární bio. Způsob kterým byla přednáška vedena byl velmi komunikativní a reflexivní. Pan doktor Půta zejména dbal na to aby i ten poslední studen v posluchárně pochopil danný výklad. Nakonec bych opět poděkoval za skvělou přednášku v mém prvním semestru na MOBIBO.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.03.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Jsem s přednáškou velice spokojen, jen bych více vypíchl, že probíraná látka je bezpodmínečně nutný základ pro celé následující studium.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.07.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
S přednáškou biologie buňky jsem byla vcelku spokojená, jen mám připomínku k přednesu pana Půty. V zadních řadách ho občas nebylo slyšet, lepší by bylo, kdyby přednášel s mikrofonem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.12.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Nekdy byly prednasky mene srozumitelne, diky nadmernemu pouzivani odbornych terminu, ktere prvak slysi poprve.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
přednáška byla trochu zmatená, sice chápu, že přednášet stejné věci může být nuda, ale toto experimentování nebylo moc k užitku, témata na sebe moc nenavazovaly a často jsme se dostávali do situace, kdy jsme dané téma neměli probrané a tudíž bylo velice obtížné věci pochopit přímo z přednášky, jinak ale byla přednáška velice fajn a zajímavá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jasný a srozumitelný, pekně připravené prezentace a vše odpřednášeno srozumitelně. Má to hlavu a patu, pěkně se zapisuje a chápe. Jediné co tomu trošičku chybí je pravý zápal a cit pro věc. Ale to není nutné, je to spíše nadrámec výuky. Hodnotím velice kladně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Velmi kladně hodnotím obětavost, ochotu a trpělivost se studenty. Bohužel mám někdy pocit, že někteří si to snad ani nezaslouží...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Bohužel bylo chvílemi náročnější udržet pozornost
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky s panem Půtou sice nebyly tak "akční", ale zato byly přehlednější a jasnější, takže mně se líbily víc.
A jinak taktéž děkuju, že zkouška je i přes masovost předmětu ústní :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento předmět je kvalitní. Snad jen výtka ke koncepci. Jde o to, že pro porozumění té buňce je potřebná četba celé příslušné učebnice, např. Albertse (to je však v rámci dotace přednášky nemožné odpřednášet). Jediný semestr na buňku je málo. V důsledku tohoto je přednáška pak spíše výklad vybráných buňěčných dějů, spíše než uceleného mechanismu fungování buňky. Opakuji..myslím, že to není způsobeno vyučujícími, ale dotací a koncepcí předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášející dělal ve výkladu krátké pauzy, kdy jsem si stihl většinu řečeného zapsat a trochu si to v hlavě srovnat, aniž by mi utekla nějaká další myšlenka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Z přednášek jsem odcházela zmatená...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborný profesor, který dobře vysvětlí látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Půta je vynikajicí. Jeho projev není tak "napínavý" jako u Černého, ale přednáška je mnohem lépe strukturovaná, Půta zdůrazní, co je důležité a co vedlejší. Nesnaží se být zábavný - to považuji za klad, protože látka je zábavná sama o sobě a Půta ji neruší svými historkami a vtípky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.11.2011, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Jeden z nejlepších pedagog co jsem kdy měl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
V přednáškách jsem se dost ztrácela, přišly mi trochu zmatené. Moc jsem si z nich nezapamatovala.
Na druhou stranu se mi líblo, že doc. Půtovi nevadilo zopakovat věci, které jsme nepochopili a také se snažil k těžko představitelným buněčným dějům hledat paralely, díky kterým nám je přiblížil (třeba zamotávání provázků s funkcí helikázy a topoisomerázy:)
(Ale jak už tu bylo řečeno, Doc. Půta doplácí na srovnání s doc. Černým.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pan doc. Půta je jeden z nejlepších přednášejících, které jsem zažil! Přednášky byly i přes poměrně nezáživné téma strhující. Vysvětluje velmi srozumitelně a nezabíhá do zbytečného rozvášňování o tématu.
---, Biologie buňky [MB150P31, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.03.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
jak Františěk Půta,tak Jan ˇčerný mi přijdou jako hodne fajn ucitele a mozna taky proto byla pro me biologie bunky zatim dosud nejzabavnejsim a nejzajimavejsim predmetem...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2011, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
K přípravě na zkoušku většina doporučuje přepisy z přednášek, zvolil jsem jinou cestu. Načetl jsem co nejvíc z Albertse, Pollarda aj. k probíraným kapitolám a až zpětně jsem se vrátil k prezentacím a srovnal si své znalosti. To málo, u čeho jsem si nebyl jistý jsem si posledních pár dní před zkouškou dohledal et voilà - 1.

Doporučit můžu vřele Pollarda. Je to sice mírně náročnější čtení než Alberts, ale dostanete z něj mnohem víc. Byť to třeba nebudou přímo požadované příklady z přednášek, jsou zde tyto vysvětleny do takového detailu, že vám podají dostatečný základ na to správné odpovědi odhadnout popř. si je nacpat do hlavy po jednorázovém přečtení přepisů z přednášek - neboť jim budete opravdu velmi dobře rozumět. Přepisy z přednášek jako takové bych nedoporučoval bez předchozí účasti na přednáškách - jsou značně přehuštěné, jedná se spíše o stručný výpis požadovaných znalostí (a jako takové jsou velmi vhodné) než o vysvětlující materiál. Zřejmě by na složení zkoušky stačilo se naučit tyto přepisy nazpaměť, ale aby na to potom daný student nedodělal někdy v budoucnu...

Na přednášky jako takové se chodit určitě vyplatí, i kdyby jen pro letmé zopakování si již nastudovaného tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přijde mi poněkud nešťastné, že jedinou doporučenou literaturou jsou učebnice s enormním obsahem informací, případně přepisy přednášek asi 8 let staré, které jsou, notabene, klasifikovány jako "doplňující".
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK