Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Michal Bláha je super kluk, kdo se dostane k němu, má vyhráno. Asi jako byste vedle sebe měli o pár let staršího bratra, před kterým svoji chemickou tupost nemusíte skrývat a klidně ho můžete poprosit o páté vysvětlení :o)
cvicenie bolo do pohody, jedina vec, co mi vadila bola, ze bolo skoro rano :), ale inak myslim, ze so zapoctom nemal nikto problem, a test, ktory sa potom pisal ako prva cast skusky zodpovedal ucivu, ktore sa na cviku prebralo a dal sa zvladnut...
michal ma k studentom dobry pristup, a je ochotny aj co sa tyka konzultacii, takze mu nie je moc co vytknut :)
Pokud budete mít to štěstí a setkáte se na cvičení s Michalem Bláhou, odnesete si nejen znalosti, ale i příjemné vzpomínky na staršího spolužáka, který vám otevřel dveře k poznání chemie i studentského života.
Díky cvičením, kde jsme byli nuceni přemýšlet, jsem si lépe zapamatovala potřebné vzorce. Moc se mi líbilo, že jsme museli logicky uvažovat, ne jen bezmyšlenkovitě opisovat vykládanou látku.
Barbora Pokrývková, 01.02.2011, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Paní doktorka vždy vše vysvětlila, obtížnější příklady vyřešila na tabuli (poté, co dala prostor, kdybychom to vyřešili my sami) a ty jednodušší nás nechala počítat samotné, když byl problém, vždy nám poradila a problém vysvětlila. Tohle považuji za super přístup, neboť člověk jen tupě neopisuje, co je na tabuli ale donutí ho to počítat a přemýšlet, což se před zkouškou vyplatí:)Jen jsem občas měla problém s porozuměním, ale na to si člověk po pár minutách zvykne :o)
Paní Rédrová umí velmi dobře vysvětlit látku, která je pro mnoho z nás náročná. Nepospíchá a vždy se ujistí, zda všichni pochopili, jak se příklad počítá.
doc. RNDr. Jan Sedláček, Dr. [31-260], Obecná chemie (pro KATA, BIO, UCH) [MC260P54, přednáška]
Prednaska byla podana velice poutave i vtipne a zaujala mne i presto, ze jsem se na Obecnou chemii v prvnim rocniku prilis netesila...Byl zde poskytnut dostatek casu na psani zapisku i pro pochopeni veci primo na prednasce.
Najlepsia prednaska v prvom rocniku. Velmi dobry
prednes umoznujuci si pohodlne pisat poznamky a
zaroven sledovat obsah prednasky.
Doporucena ucebnica sa tazko zhana ale je skvela.
Doc. Sedláček je moc milý pán, který i ve mně dokonce vzbudil krátkodobý zájem o chemii, která je mi jinak hluboce protivná. Jedna z přednášk, které byly svojí atmosférou nezapomenutelným vstupem do VŠ života. Určitě se vám bude líbit. Minimálně forma, když ne obsah :o)
Přednášky pana Sedláčka byly vynikající. Každý vztah dopodrobna vysvětlil a co mohl i názorně předvedl. Výuka byla výborně strukturovaná a daly se z ní dělat přehledné a pro zkoušku dostačující poznámky. Nechtěl byl přednášet organickou chemii????
Přednáška je fajn, sice ke zkoušce stačí v podstatě Vacík a jeho Obecná chemie, která se liší od výkladu jen málo (člověk při přednášce zjistí, co se z ní učit nemusí ), ale pana Sedláčka bych si určitě poslechnout šla. Jen je trochu nepříjemné, že na ústní část zkoušky nemusíte být zkoušeni přednášejícím či cvičícím, ale díky množství studentů, kteří mají předmět zapsán, pro vás v podstatě neznámým člověkěm.
Dr. Sedláček je rozhodně jedním z nejlepších přednášejících na chemické sekci. Kromě velkých znalostí z něj vyzařuje elán, bezmezná ochota pomoci a vysvětlit a zejména úžasný optimismus.
Prednaska je dobra na prehlbenie vedomosti zo strednej skoly a pochopenie zakladnych zakonitosti ktore sa v prirode uplatnuju. Pan profesor vsetko zrozumitelne vysvetlil.
Pan Sedlacek (jak uz zminili jini) mel vytecne strukturovanou a organizovanou prednasku, vse bylo prehledne, jasne, dobre vysvetlene, s durazem na logiku veci. Jeho vyklad se dobre poslouchal a snad i proto byla CH1 vetsinou hodne zaplnena (a to i presto, ze v podstate kopiroval skripta, takze tam lide chodit moc nemusili).
Vytecna priprava pro Fyzikalu (teda alespon u chemiku).
Jsem tu, abych pozvedl svůj hlas ku obraně doktora Šmejkala.Už loni mě dokázaly pořádně naprudit věčné nářky biologů, stěžujících si na proradného a ďábelsky zákeřného Šmejkala. Uznávám, že cvičení s ním byla obtížnější, ale sorry, jak jinak nás to měl naučit počítat. Ale to, jak byl nepříjemný s udílením zápočtů, plně vynahradil u ústní zkoušky. Všichni z termínu, na kterém jsem byl, ho blahořečili za mírnost a laskavost. Co se týče pedagoga, sotva najdete tak autoritativní a pedagogicky zdatnou osobnost s jasnou představou co a jak se bude dělat.