AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Lenka Libusová, Ph.D. [31-151], Obecná biologie [MB150P06, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
velice příjemná přednáška
RNDr. Nataša Šebková, Ph.D. [31-151], Biologie buňky - praktická cvičení [MB150C28, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Cviceni byla vedena na urovni, strukturovane a srozumitelne. Trochu bych mozna vytkl snahu nahustit co nejvice do kratkeho casoveho useku, ale jinak bez problemu. Zapis na cviceni byl take lehce problematicky.
RNDr. Nataša Šebková, Ph.D. [31-151], Obecná biologie [MB150P06, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2007, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Pani Sebkova chce za kazdou cenu behem jedne hodiny narvat do studentu co nejvice veci.Prednasky se mi zdali byt nesrozumitelne a mela jsem co delat abych vydrzela vzhuru(to ovsem muze byt jen muj problem).Hlavne nepodcenit pripravu na zkousku,neni tak uplne jednoducha.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2008, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Pouze bych vytkla rychlé tempo přednášky. Na druhou stranu, bylo ale málo času, takže při pomalejším tempu by se to nestihlo, takže to není chyba přednášejícího.
Paní Šebková má nejlepší studijní materiály (elelktronické presentace), které jsem viděla. Obrázky jsou přehledné a celkově se snaží, aby jsme danou věc pochopili. Vždy ráda poradí.
Stachová
RNDr. Nataša Šebková, Ph.D. [31-151], Biologie buňky - vzdělávací programy [MB150P73, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
I když jsem chodila na každou přednášku, rozhodně mi to moc nepomohlo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.05.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
přednes pani Šebkové byl bohužel mnohokrát přerušován jejími nevhodnými slovními obraty, případně přeřeknutími, špatnými formulacemi, často též mylnými informacemi (vzápětí byly opravovány), v pátek po obědě tedy tato přenáška jednoznačně svojí nezajímavostí a komplikovaností uspávala
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Zkouska z tohoto predmetu byla jednou z nejobavanejsich a take nejtezsich, jake jsem kdy tady absolvoval. Bylo to dano zpusobem hodnoceni testu, ktery ne ze by se mi zdal prisny, nicmene drobne odlisnosti v jednotlivych odpovedich (slovickareni), bylo spise na obtiz, nakonec mi pripadalo, ze vsechny uvedene moznosti (a,b i c) by mohly byt spravne ci spatne. Je to ovsem jen muj subjektivni pocit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2007, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Doktorka Šebková se na přednáškách strašně snaží říct všecko potřebné, ale podle mě absolutně neumí zaujmout, takže se většina lidí na přednášce k smrti nudí a usíná. A taky má sklon k tomu mluvit strašně rychle...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Paníá profesorka Nataša Šebková je kádr
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Prednaska v poradku, je mi bohuzel jasne, ze chemicke aspekty biologie bunky nelze vynechat, ale bylo to v ramci zakladu. Prednasejici nema problem veci zopakovat a snazi se vykladat nemonotonne. Zkouska byla ponekud tezsi, nez jsem cekal, ale dalo se to zvladnout, slo jen o presnou terminologii a orientovat se prave v zakladnich chemickych dejich v bunce.
RNDr. Nataša Šebková, Ph.D. [31-151], Biologie buňky pro geobiology [MB150P73G, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.02.2008, 1. Ročník, Geologie, bakalářské
Náročný, ale nesmírně zajímavý předmět. Vyučující je odbornice na svém místě, její výklad se ale ani při nejlepší vůli nedá zvládat psát. Tempo výkladu je nesmírně rychlé a člověk musí volit, zda se snažit pochopit na úkor psaní zápisků, nebo psát (na notebooku) slovo od slova a pokusit se pochopit látku později. Z tohoto hlediska je předmět nesmírně složitý a obtížný, ale předmět byla radost se učit. Výborný odrazový můstek do dalšího studia buněčné a molekulární biologie.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK