AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Fyzická geografie Asie [MZ330P38, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.04.2008, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Verbální projev byl vynikající. Jen mi přišlo, že množství místopisných pojmů, je trochu zbytečné - nedá se to vnímat, nebylo by lepší předat pouze soupis a zaměřit se na jednotlivé "zajímavosti", i odbornějšího charakteru, které by dokázaly upoutat pozornost (lépe se potom vybaví další souvislosti).
RNDr. Tomáš Chuman, Ph.D. [31-330], Regionální biogeografie [MZ330P40, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2008, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli. U Mgr. Chumana oceňuji velmi dobré propojení Katalogu biotopů a Vegetace střední Evropy a dobré porozumnění biotopům v ČR.
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Geografická exkurze [MZ300T01, exkurze]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.09.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
nemůžu hodnotit,když nenabízíte učitele,se kterými jsem jela
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Byl jsem na Albeři s pány Šefrnou, Bičíkem, Chromým, Štychem a Marešem(?) a bylo to skvělé. Požadavky byly srozumitelné, podání přímé a poutavé, diskuze s tématy širokého záběru byly přínosné a při plnění úkolů nebyla nuda.
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Regionální biogeografie [MZ330P40, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2008, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.04.2011, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
výborné interaktivní hodiny
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Pedogeografie a biogeografie [MZ330P50U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
BINSLADIN
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly až příliš zdlouhavé. To co se odpřednášelo za tři hodiny by se rozhodně dalo zvládnout za dvě.
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Pedogeografie a biogeografie [MZ330P50Z, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Cvičení v podstatě nebylo, jen na jedné přednášce jsme se podívali na půdní vzorky. A zpracovávali jsme půdní profil, to bylo myslím velmi přínosné.
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Pedogeografie a biogeografie [MZ330P50Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
měl bych dva nedostatky:1)tichý přednes
2)pedagog na sebe nechal při mém termínu zkoušky dlouho čekat(a snad i bez vysvětlení)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zajímavá přednáška, dojem z předmětu ale kazí neodpovídající stanovení termínů zkoušek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Jelikož se tímto předmětem chci do budoucna zabývat,tak informace dobré,ale bohužel spíše neucelené do nějaké lepší osnovy. Tento rok již podáno formou prezentací,což je +,ale bohužel pro předcházející ročníky -.S obrazovými ukázkami by jistě tento předmět nabyl na atraktivitě:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2010, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Je těžký poznat hlínu v reálu (výjma černozemě) a mnohem těžší se s ní seznamovat bez názorné praktické ukázky jen z prezentací! :-)
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Pedologie [MZ330P95, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zajímavý predmět, kladně hodnotím exkurzi do ústavu na Zbraslavi a zpracování zajímavých úkolů studentů a následnou diskuzi. U předmětu mi však velmi chybělo DPZ v pedologii, na který je v osnově předmětu kladen důraz. Toto bych upřednostnil před nějakými méně zajímavými úkoly studentů. O úkolu by bylo možné pojednat při samotné zkoušce.Jinak bez výhrad.
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Terénní cvičení z fyzické geografie [MZ330T01, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.11.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Terénní cvičení bylo velmi poučné a hlavně doplnilo některé mé nedostatky hlavně z pedogeografie a biogeografie.
doc. Mgr. Václav Treml, Ph.D. [31-330], Regionální biogeografie [MZ330P40, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2008, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli.
---, Geografická exkurze [MZ300T01, exkurze]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.11.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Byl jsem na Korsice pod vedením dr. Křížka. Exkurze jsou podle mých zkušeností velmi přínosné.
---, Pedologie [MZ330P95, ]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2004, . Ročník,
Nelíbilo se mi, že vypsaná zkouška začala kvůli bezdůvodně pozdního příchodu pedagoga o více než hodinu později a to bez jediného slova omluvy. Připadá mi to vůči studentům bezohledné a neslušné.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK