AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Vojtěch Jarošík, CSc. [31-162], Populační ekologie [MB170P29, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
pan Profesor napsal k tematu vynikajici skriptum (dle meho soudu), ketre dane kapitoly populacni ekologie vysvetluje velmi pochopitelne. Tuhle zkousku jsem si opravdu uzil.
RNDr. Mgr. Arnošt Leoš Šizling, Ph.D. [31-162], Základní kurz matematiky [MB162P05, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Objektivně vzato(tj. oprostím-li se od skutečnosti, že jsem vždy k matematice pociťovala odpor) to byla asi nejlepší přednáška, kterou jsem měla v zimním semestru (a že i ty ostatní byly super :0) Vřele doporučuji. Sice je rozsahem nesrovnatelná s ostatními matematikami (tj. jestli má nějaký předmět jako prerekvizitu Základy matematiky, tak tohle jako alternativa nestačí), ale mě hrozně moc dala. V páně Šizlingově podání jsem poprvé měla pocit, že matematika může být zajímavá a třeba i k něčěmu užitečná, což by mě nikdy dříve ani nenapadlo :0) A pokud jde o zkoušku, tak skutečnost, že i já ji udělala za 1, je snad dostatečně výmluvná. Sice jsem se na to učila nejdýl ze všech svých zkoušek, ale to jen proto, že na matiku vážně nemám buňky. A taky nemám základy ze střední, páč tam jsem vždycky jen o fous unikla propadnutí. Z čehož lze usoudit, že A.L.Šizling je génius a vysvětlil látku tak, že jsem se jak š tak š chytala i já.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento víkendový kurz mi pomohl (v rámci MÝCH možností) pochopit některé základní matematické operace a přiblížil mi jejich využití v biologii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2010, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Na přednášky jsem se vždy velmi těšila. Opakování středoškolské matematiky příjemnou a zábavnou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.05.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
S matematikou jsem nikdy neměla problémy, ale nějak jsem to celé nepochopila, přestože mám za 1. Na co a o čem to bylo? Nemám nic proti vyučujícímu, Dr Šizling se neúnavně snažil ...a my taky...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
možná by mě přednášky více bavily, kdybych si nejprve zopakovala co jsou integrály, logaritmy..takže jsem se většinou moc nechytala, ačkoli se nás nejmíň třikrát za hodinu ptal vyučujíci: "Rozumíte tomu?", naštěstí pár lidí středoškolskou matematiku umělo. Prezentace jsou ale opravdu srozumitelné, a díky nim (a souhrnu středoškolské matematiky)jsem se vše potřebné lehce naučila a zkouška nakonec byla pro mě snadná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2011, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Zkouška byla jednoduchá, přednášky mě moc nezaujaly. Nejspíš jsem nepochopila, o co jde..
RNDr. Mgr. Arnošt Leoš Šizling, Ph.D. [31-162], Populační ekologie [MB170P29, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Arnost proste umi... Tak to vypada, kdyz je clovek nad veci. Doporucuju zapsat ci jakkykoli predmet, kde je Arnost namocen.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK