AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyučující doktoranti byli velmi dobří. Zvláště oceňuji měření průtoku v terénu...
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyučující dokáží zaujmout, přednáška byla výborná. Jen si ji přednášející (spolu s vyučujícími na cvičení) špatně rozvhli - nestihli všechno, co měli v plánu a některé informace jsme naopak slyšeli dvakrát. Ve zkouškovém byly vypsány pouze 3 termíny - každý se alespoň jednoho musel zúčastnit, což některým (těm, co jedou během zkouškového na povinný lyžařský kurz) dělalo problémy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.05.2007, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Tato přednáška se z prvu jevila jako zajímavá, ale podání a organizace byly nešťastné.Hlavně upozorňuji na tyto problémy:
-Dotace hodin v Karolínce 2/1 skutečnost byla taková že jsme měli 3 hodiny přednášku plus cvičení v našem "volném čase"
-Na přednášce se střídali 4 vyučující, kteří mezi sebou nebyli domluveni, takže jsme některé části brali dvakrát a některé vůbec.
-Na začátku nám bylo Doc. Janským řečeno, že hydrogeologická část je pro OŽP zrušena a přednášky pro nás končí před Vánoci. Proto nechápu, proč se v testu nebral zřetel na tuto skutečnost a varianta testu byla stejná jako pro HPZ, kteří hydrogeologii měli.
-Ve zkouškovém byly pouze 2 termíny + 1. termín, který nebyl zapsán na SIS. K velkému údivu zadávajících, nikdo nepřišel. :)
Doporučuji studentům z OŽP aby chodili i na hydrogeologickou část.
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvěle vyprávěl, zaujal, nutil přemýšlet
doc. RNDr. Michal Jeníček, Ph.D. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2012, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
praktické úkoly byli velice přínosné ,až na úkol z GIS byl velice těžký na to,že někteří neměli vůbec zkušenosti s programem GIS.Jedna prezentace k této problematice rozhodně nestačila.
RNDr. Jan Kocum, Ph.D. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Cvičení nesmírně trpělo po stránce organizace. Termíny cvičení se neustále přesouvaly, což vytvářelo úžasný zmatek. Poctivému návštěvníkovi se za semestr třikrát (mělo probíhat šestkrát) stalo, že přišel a cvičení se nekonalo. Proto si myslím, že požadovat účast jako podmínku pro udělení zápočtu není dobré. A to i s ohledem na jejich náplň - jedno cvičení se skládalo pouze z odevzdání práce, na dalším se probírala stejná látka jako na přednášce (ve skutečnosti pan doktor vystačil s jednou prezentací o 15-20 stránkách na dvě přednášky a jedno cvičení), takže účast na nich byla naprosto zbytečná. Na vypracování seminárních prací bylo nejprve spousta času, ale všechny případné problémy se nakonec musely řešit ve velmi krátkém čase - to bylo velmi nepříjemné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Pár nápadů, připomínek:
1) Vadilo mi přesouvání termínů, odpadávání a způsob, jakým nám byla odpadnutí (ne)oznamována. Navrhuju systém "zamčené dveře" a "lísteček na dveře" nahradit hromadným mailem přes SIS, tak jak to dělají ostatní vyučující :-).
2) Cvičení bych "zhutnila" - přidala procvičovanou látku nebo zkrátila např. na jednodenní seminář např. dopoledne blok hydrometrie, odpoledne blok hydrografie, zadání úkolů a esejů. Vybrání esejů a úkolů bych načasovala buď na přednášku nebo někam na smluvené místo, protože je zbytečné kvůli tomu pořádat cvičení (kam se musí každý dostavit), na kterém se jinak nic neprobere.
3) Metody měření průtoků jsme slyšeli dvakrát od Vás a jednou od p. Langhammera na 1. přednášce.
4) Možná bych si ráda zkusila něco s GISama (ArcHydro?), modely záplav, šíření znečištění?
prof. RNDr. Jakub Langhammer, Ph.D. [31-330], Hydrologie a hydrogeologie [MG451P27, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.11.2005, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
Cvičení proběhlo v pobobě jedné přednášky, tedy pouze jako velmi stručná instruktáž domácí práce. Znalosti ze "cvičení", (jež nebyly součástí úkolu!), pak ovšem byly požadovány u zkoušky. Komunikace s vyučujícím byla velmi komplikovaná, často nemožná.
prof. RNDr. Jakub Langhammer, Ph.D. [31-330], Povodně v krajině [MZ330P33, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Toto je již druhý předmět garantovaný panem docentem Langahammerem, který jsem absolvoval a rád bych poukázal na nízkou úroveň organizace kurzu. Proti odborné kvalitě kurzu nenamítám nic, vadí mně však nesrovnalosti v dodržování harmonogramu a neavizované odpadávání výuky. Věřím, že předmět, který stojí na tom, že je přednášen více odborníky, má smysl. Tato koncepce ovšem vyžaduje organizaci, kterou by měl garant zaštiťovat a výuka by měla probíhat podle plánu. To se mnohokrát nestalo.
prof. RNDr. Jakub Langhammer, Ph.D. [31-330], Výpočetní technika ve fyzické geografii [MZ330P48, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
dobře připravené prezentace, vysvětlené postupy, fajn přístup u zkoušky:-)
prof. RNDr. Jakub Langhammer, Ph.D. [31-330], Výpočetní technika ve fyzické geografii [MZ330P48, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
jeden z nejlepších kurzů se schopným pedagogem. jen škoda, že takové důležité základy jsou studentům předneseny až na samotném konci bc. studia (???)
prof. RNDr. Jakub Langhammer, Ph.D. [31-330], Aplikace výpoč. techniky ve fyzické geografii [MZ330P53, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Hodně kvalitní a potřebný předmět, praktické informace se každému budou hodit hlavně při zpracovávání diplomek. Škoda jen velkého počtu studentů na cvičení. Jinak hodnotim na 1. Při zpracování úkolů ke zkoušce hodně pomohly dostupné prezentace s popisem práce. Vyučující se nesnaží studenty při zkoušce potopit, chce jen aby každý věděl co a hlavně proč právě dělá (narozíl od CV k DPZ - Geomatika...)
prof. RNDr. Jakub Langhammer, Ph.D. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Dobrý den,
jen malá připomínka - při 1. přednášce jste jako jeden z okruhů témat zkoušky zmínil regionální hydrografii ČR a světa, ze které pak ve zkoušce nebylo nic. Určitě mi to neuškodilo se to všechno naučit, jen jsem pak těsně před zkouškou stihla vystresovat pár nevinných spolužáků :-) Jinak mi forma zkoušky vyhovovala. Také si cením toho, jak jste nám na začátku semestru vyšel vstříc s časem přednášky.
S přáním všeho dobrého
RNDr. Milada Matoušková, Ph.D. [31-330], Hydrologie [MZ330P61U, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
škoda , že to bylo jen o biflování řek, mohlo to být zajímavější, chtělo by to exkurzi
---, Aplikace výpoč. techniky ve fyzické geografii [MZ330P53, ]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2004, . Ročník,
Velmi užitečný a dobře podaný předmět, takových by mělo být mnohem více!
---, Hydrologie [MZ330P61Z, ]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.09.2004, . Ročník,
Možná by se měl pan doc. Jánský domluvit se cvičícími, co bude kdo probírat. Měření průtoků jsme teoreticky probrali na přednášce a poté to stejné dvakrát na cvičení, ale příklad jsme na to počítali poprvé až v zápočtové písemce a to je trochu pozdě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2004, . Ročník,
Mrzí mě, že se na odpočátku slibované video s aktuální tematikou nedostalo.Jinak kvalita.
---, Kvalita povrchových vod [MZ330P93, ]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2004, . Ročník,
Moc se mi líbila otevřená atmosféra na přednáškách. To, že se hodně diskutovalo, že se nikdo nemusel bát na cokoli zeptat, že naopak dotazy byly vítány a že je s velkou trpělivostí přednášející zodpovídal. Taky bylo příjemné, že se nebál přiznat, že na některé otázky odpověď nezná a když ji slíbil zjistit do příště, tak ji pak opravdu přinesl. Musím říct, že podobnou atmosféru na přednáškách jsem tady za celých pět let studia nezažila. A myslím, že zlepšení nebylo jen v přístupu studentů, ale že celkovou atmosféru a chuť diskutovat vytvořil především pedagog svým postojem a reakcemi. Děkuji za podnětné a přínosné přednášky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK