Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Geografická exkurze [MZ300T01, exkurze]
Začnu závěrem. Po příletu na Ruzyň a při následném loučení Jiří Tomeš prohlásil, že to byla zřejmě jeho nejkrásnější exkurze a není si moc jist, jestli to některá budoucí překoná. Troufám si tvrdit, že to nebyl pouze jeho názor, ale s touto exkurzí byli neméně spokojeni i účastníci. Atmosféra byla během celého týdne skvělá, program byl individuálně přizpůsobován zájmu studentů a taktéž bylo dost volna k samostatnému poznávání místních reálií. Cesta, ubytování i průběh exkurze byly dobře organizačně naplánovány a posléze i realizovány. Na své si přišli jak fyzicky tak i sociálně založení geografové. Vyučující dali prostor studentům a nedělali žádné přednášky, nechali radši mluvit Karima, jako zástupce Tuniské univerzity ve Sfaxu, který nám po většinu pobytu dělal doprovod. Takže skvělý nápad následovala skvělá příprava a skvělá realizace. Možná je dobře, že studenti obvykle jezdí jenom na jednu exkurzi, protože by přístě mohli být značně zklamáni.
Komplexní hodnocení: výborně.
Pozn. Ve výběru, ani po rozšíření nebylo možno zvolit jiné pedagogy než Pavla Chromého a Marka Křížka. Proto prosím přesuňte toto hodnocení ke správným pedagogům.
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, přednáška]
Nebylo by špatné sjednotit probírání učiva na přednáškách a cvičeních. Hrozně jsme skákali z jednoho tématu na druhý at uz v smotných cviceních tak i v přednáškách
RNDr. Jiří Kastner [31-330], Seminář z fyzické geografie [MZ330S02, seminář]
Na geografické exkuzi byl Luděk Šefrna v duetu s Jiřím Tomešem tím viditelnějším, také převážně překládal výklad našeho průvodce Karima Douza, profesora univerzity ve Sfaxu. Často si povídal při jízdě v autobuse se studenty a během celodenního procházení města Sousse zorganizoval návštěvu místní čajovny/kavárny. Celkově byl velice milým socializačním faktorem a studentům byl trvale nablízku. Byl častým a vítaným hostem v zadní části kloubového zájezdového autobusu, kde na točně se konaly občas přednášky za jízdy a vzadu byla zasedačka (4+4 sedadla proti sobě). Tam právě bylo jedno volné místo, kam si sedával a vyprávěl různé veselé historky. Možná proto se mi zdál nedávno, tedy až několi měsíců po návratu z exkurze tento sen. Opět jsme letěli na geografickou exkurzi, složení studentů bylo trochu jiné, ale vedoucí byli stejní. Nastoupili jsme do kloubového Jumbo Jetu, někde na letišti v poušti mezi palmami a než se letadlo odpíchlo od gatu, Luděk Šefrna s úsměvem obcházel letadlo přes točny, seděli jsme roztroušeně jak bylo místo, a ptal se kdo si dá jaký čaj. Škoda, že jsem se probudil dřív, než jsme stihli odletět, let kloubovým boeingem by byl jistě zajímavý. Tato exkurze ve mně zanechala spoustu příjemných vzpomínek, čehož je tento sen důkazem a mrzí mě, že se pravděpodobně již nebude opakovat (ani sen ani exkurze).
Komplexní hodnocení: výborně.
Pozn. Ve výběru, ani po rozšíření nebylo možno zvolit jiné pedagogy než Pavla Chromého a Marka Křížka. Proto prosím přesuňte toto hodnocení ke správným pedagogům.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, cvičení]
zápočtový test spočíval v tom, že jsme zuřivě bušili do kalkulaček a sypali ze sebe nadrcené vzorce - kde byl prostor pro vlastní přemýšlení a odvozování?!Kdo špatně zmáčkl tlačítko na kalkulačce byl ztracen. Na kontrolu nebyl čas. Takovým typem testu se rozhodně nezjistilo, zda student látce rozumí!
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Geomorfologie [MZ330P51, přednáška]
Později vypsané termíny, ale nejsem si zcela jistý, zda to nebylo již vyčerpanou kapacitou a nutností vypsání nových, což se projeví až během zkouškového období.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Geomorfologie [MZ330P68, přednáška]
Nelíbil se mi přístup vyučujícího. Zvláště, když se dovíte, že řekl:"Někdo to tady na té škole musí vyhazovat!", a vyhodil nejmíň 3 lidi ze školy. Hned si uděláte obrázek.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Seminář z fyzické geografie [MZ330S02, seminář]