AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie I [OB2301003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Na tohle jsem čekal od základní školy, že mi konečně někdo vysvětlí, proč všechno vyslovují jinak a jaká jsou pravidla, a to jste zvládla na výbornou! Zejména connected speech a coarticulation byly super, akcenty rovněž. Moc Vám děkuji, kurz je velmi přínosný, poutavý a profesionálně provedený, obdivuju Váš smysl pro organizaci a tajně Vám ho závidím, kéž by mé hodiny měly takovou strukturu také. Těším se příští semestr. :)
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie II [OB2301005, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
opravdu přínosný předmět! teorie využitá v praxi, výuka Mgr.Poesové je efektivní a inspirující pro nás, budoucí učitele
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Semináře s dr. Poesovou jsou velmi přínosné, hlavně díky praktickým cvičením. Oceňuji,že nám paní doktorka předává i pedagogické techniky a metody.
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie II [OB2301005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborné lekce, vysoká profesionalita hodin. Hodiny mají spád a jsou využity do poslední minuty. Profesorka jasně formluje požadavky, ví,jak látku vysvětlit a je ochotná a nápomocná
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Fonetika I i II byla naprosto úžasná. Vše bylo vždy naprosto připraveno a hodně nám to dalo. Není naprosto nic, co bych vytkla.
Opravdu mě tyto hodiny bavily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dr.Poesová umí studenty zaujmout a srozumitelně podává i náročnější látku.
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Jazyková cvičení III [O01301203, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět je dobrý, hezky vyučován a baví mě. Opravdu se při něm nenudím. Vynikající vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní doktorka tohle prostě umí - pracovní a motivovaná atmosféra, pocit, že nás opravdu chce naučit užitečné věci, velké množství různých aktivit použitelných v praxi s dětmi.
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Jazyková cvičení IV [O01301204, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji inovativní a tvůrčí prvky ve výuce, díky nimž jsou semináře zábavné, obohacující a inspirativní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Spolu s fonetikou nejlepší hodiny aj, perfektní přístup, struktura každé hodiny, všechno tak, jak ma být!
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie I [O01301211, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jednoznačně nejlepší a nejsmysluplnější předmět specializace na anglický jazyk pro 1.stupeň ZŠ. Dle mého názoru velmi opomíjená, ale potřebná problematika. Rozhodně se mi rozšířily obzory, co se týče výslovnosti.
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie I [O01301211, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nejoblíbenější hodina angličtiny. Oceňuji, jak vyučující motivuje k aktivitě, hodiny odsýpají, opravdu jsem si z nich pokaždé něco nového odnesla. Skvělé jsou i handouty - částečně tedy poznámky v přehledné formě dostáváme, z části si je doplňujeme vlastními poznámkami. Pomáhala mi i precizní výslovnost a celkově srozumitelný projev vyučující.
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie III [O01301213, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi pracovní atmosféra - někdy možná až moc. Poslechy, příležitosti k mluvení, vyzývání k hlasitému vyzkoušení jevů, odkazy na internetové materiály, množství cvičení a her použitelných v budoucí praxi.
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie IV [O01301214, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nejpřínosnější hodiny angličtiny, naprosto perfektní přístup, děkuji!
Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie IV [O01301214, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Kvalitně a smysluplně provedený předmět stejně jako předchozí tři předměty věnované fonetice a fonologii.
PaedDr. Marie Hofmannová [41-KAJL], Syntax [O01301209, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bezvadný předmět, pohodový vyučující.
Mgr. Jana Richterová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie II [OB2301005, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Látka byla podána celkem srozumitelně, i když byla těžší. Ke zkoušce a její organizaci : Test z transkripce byl docela dlouhý. Pokud to jde, tak víc procvičit transkripci na seminářích. Horší bylo zapisování k ústní zkoušce. Termíny se vypisovali postupně na nástěnku a byl u nich limit cca 8 studentů. Pokud to jde, bylo by lepší vypsat víc termínů dopředu, neboť se termíny brzo rychle zaplnily a studenti se o nich často dozvěděli jen díky spolužákům, co zrovna byli v Celetné. Myslím si, že vypisování ústních zkoušek pomocí google dokumentů by usnadnilo studentům zápis na zkoušku a předcházelo možným problémům.
Mgr. Jana Richterová, Ph.D. [41-KAJL], Fonetika a fonologie II [OB2301005, přednáška]
Barbora Imrišková, 29.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pani doktorka Richterová je určite odborník na svoju špecializáciu, každopádne však výuku fonetiky v jej podaní považujem za krok vedľa. Výklad sa nedal poriadne stíhať, vyučujúca pôsobila chaoticky, neorganizovane, každú prednášku mala problémy s časom, začínala neskoro, končila neskoro. Korunku všetkému nasadilo zmenenie obsahu testu dva dni pred termínom formou mailu. Aj keď pani doktorku ako odborníka rešpektujem, celkový dojem z predmetu je bohužiaľ zlý.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK