Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. [41-KHV], Reflexivní praxe v HV v MŠ I [OB7308246, seminář]
Chtěla bych panu docentovi Kodejškovi poděkovat za jeho výuku přínosnou pro praxi v mateřské škole. Dále také, že byl vždy ochoten většinou do druhého dne se vším pomoci elektronicky přes e-mail. Jsem ráda, že je jeho výuka vedena na vysoké úrovni a že neslevuje ze svých nároků, tak to má být. Jen je škoda, že jako dálkoví studenti máme tak málo hodin Hv, i přes to, že máme Hv specializaci. Kvůli nedostatku hodin jsme nestihli probrat látku k ústní zkoušce a ke státnicím. Vše jsme museli studovat samostatně bez vědomí, zda se to učíme správně.
Ještě jednou za vše mnohokrát děkuji
Mgr. Jaroslava Lojdová, Ph.D. [41-KHV], Hra na klavír IV [OB7308241, seminář]
Jsem velice ráda, že jsem se prostřednictví svého studia naučila alespoň základům hry na klavír a můžu proto doprovázet děti v MŠ při zpěvu. Uvítala bych rozšíření seznamu dětských písní, doporučení zdrojů písní (zpěvníky) a hru zpaměti, protože tohle všechno využijeme v praxi více než etudy a stupnice.
Mgr. Jaroslava Lojdová, Ph.D. [41-KHV], Hra na klavír III [OKB7308240, seminář]
Od začátku studia musím trénovat každý den na klavír a je to opravdu náročné. Ocenila bych, kdyby jsme na počátku byli informováni, že prohloubená HV je pro studenty, kteří mají zkušenosti s hrou na klavír a ne pro úplné začátečníky jako jsem já. Přijde mi pak opravdu nefér, že trénuji každý den a mé kolegyně ve třídě se posadí ke klavíru a dovedou zahrát skladbu ihned z not, tudíž se na tuto zkoušku připravují cca dva dny a já půl roku. Nelíbí se mi tedy náročnost tohoto předmětu. Zároveň chci ale pochválit Magistru Lojdovou za její vstřícnost.
Lidský přístup, pedagogická fakulta potřebuje více takových vyučujících, mladých, energických, nezatížených předsudky! Paní magistra poskytuje velmi cenné rady, např. jakým způsobem postupovat v praxi hud. výchovy, i když jsme méně talentování.