AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. [41-KHV], Reflexivní praxe v HV v MŠ I [OB7308246, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Praxe byla velice přínosná, ale velice krátká rozsahem. Uvítala bych spíš více návštěv v různých předškolních zařízeních a vedení celé jednotky hv.
Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. [41-KHV], Hra na klavír a flétnu I [OKB7308139, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Málo času na výuku. Flétnu jsme měli za celý semestr pouze 10 min.
Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. [41-KHV], Reflexivní praxe v MŠ z HV II [OKB7308333, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vynikající výuka je 100% přínosem pro naše zaměstnání v MŠ.
doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. [41-KHV], Základy HV pro specializaci HV I [OKB7308135, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice ochotný vyučující. Spolupracuje pomocí internetu. Máme dostatek materiálů. Naprosto srozumitelná výuka.
doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. [41-KHV], Didaktika předškolní HV III [OKB7308329, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Chtěla bych panu docentovi Kodejškovi poděkovat za jeho výuku přínosnou pro praxi v mateřské škole. Dále také, že byl vždy ochoten většinou do druhého dne se vším pomoci elektronicky přes e-mail. Jsem ráda, že je jeho výuka vedena na vysoké úrovni a že neslevuje ze svých nároků, tak to má být. Jen je škoda, že jako dálkoví studenti máme tak málo hodin Hv, i přes to, že máme Hv specializaci. Kvůli nedostatku hodin jsme nestihli probrat látku k ústní zkoušce a ke státnicím. Vše jsme museli studovat samostatně bez vědomí, zda se to učíme správně.
Ještě jednou za vše mnohokrát děkuji
Mgr. Jaroslava Lojdová, Ph.D. [41-KHV], Hra na klavír IV [OB7308241, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jsem velice ráda, že jsem se prostřednictví svého studia naučila alespoň základům hry na klavír a můžu proto doprovázet děti v MŠ při zpěvu. Uvítala bych rozšíření seznamu dětských písní, doporučení zdrojů písní (zpěvníky) a hru zpaměti, protože tohle všechno využijeme v praxi více než etudy a stupnice.
Mgr. Jaroslava Lojdová, Ph.D. [41-KHV], Hra na klavír III [OKB7308240, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Od začátku studia musím trénovat každý den na klavír a je to opravdu náročné. Ocenila bych, kdyby jsme na počátku byli informováni, že prohloubená HV je pro studenty, kteří mají zkušenosti s hrou na klavír a ne pro úplné začátečníky jako jsem já. Přijde mi pak opravdu nefér, že trénuji každý den a mé kolegyně ve třídě se posadí ke klavíru a dovedou zahrát skladbu ihned z not, tudíž se na tuto zkoušku připravují cca dva dny a já půl roku. Nelíbí se mi tedy náročnost tohoto předmětu. Zároveň chci ale pochválit Magistru Lojdovou za její vstřícnost.
Mgr. Jaroslava Lojdová, Ph.D. [41-KHV], Didaktika předškolní HV I [OKB7308242, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hodiny s paní magistrou jsou velice příjemné, přínosné a také zábavné.
Mgr. Barbora Šobáňová, Ph.D. [41-KHV], Didaktika předškolní HV I [OKB7308220, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Lidský přístup, pedagogická fakulta potřebuje více takových vyučujících, mladých, energických, nezatížených předsudky! Paní magistra poskytuje velmi cenné rady, např. jakým způsobem postupovat v praxi hud. výchovy, i když jsme méně talentování.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK