AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Marie Csiriková, CSc. [41-KRL], Vybrané kapitoly ze syntaxe [ON2316013, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji. Přínosný předmět. Čím déle ruštinu dělám, tím více zjišťuji, jak vlastně nic neumím. Ale tak to má být. Děkuji Vám za veškeré informace. :)
PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. [41-KRL], Syntax RJ I [OB2316052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
S výukou Mgr. Jakuba Konečného (Syntax Rj) jsem byla velmi spokojena. Především jsem oceňovala, že všechny požadavky k danému předmětu byly zcela jasně stanoveny hned na začátku semestru, což u jiných předmětů na katedře není samozřejmostí. Dále se mi velmi líbila aktivita, se kterou k předmětu Mgr. Konečný přistupoval. Na stránkách katedry si bylo možné stáhnout všechny materiály na hodiny i doplňující materiály, výsledky průběžných testů (na Pedf UK už samy o sobě nadstavba) byly zveřejňovány max. den po jejich napsání a i na maily jsem vždy dostala odpověď ještě téhož dne. Dále nám pan Konečný posílal zajímavé odkazy na různé ruské weby, které by se nám mohly hodit ke studiu a mnoho dalšího. Nakonec ještě musím dodat, že velmi oceňuji zásadovost, se kterou Mgr. Konečný přistoupil k otázce, zda nechat studentky, které nezískaly zápočet během dvou regulérních pokusů, dělat ještě třetí pokus. Daným studentkám vůbec nepřeji, že si budou muset prodloužit o půl roku studium, to opravdu ne, na druhou stranu si ale myslím, že kvalitě studia na katedře rusistiky by obecně prospělo více jasně daných pravidel, za jejichž porušení by si studenti museli nést následky sami a nepřistupovat ke všemu s pocitem, že se to nakonec vždy „nějak udělá“. Tento pocit je totiž pro kteréhokoli studenta (včetně mě) samozřejmě velmi pohodlný, na druhou stranu ale i velmi demotivující.
PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. [41-KRL], Syntax RJ I [OB2316052, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hodiny Mgr. Konečného mi přišly smysluplné, oceňuji, že se na semináři procvičovalo to, co se probralo ten den na přednášce. Výuka byla dobře strukturovaná, výklad jasný a materiály dostatečně dopředu dostupné na webu katedry. Nemám co vytknout.
PhDr. Lenka Rozboudová, Ph.D. [41-KRL], Úvod do studia jazyka [OB2316012, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Milá a naučí :)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK