AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. [41-KG], Fonetika a fonologie I [OB2307A08, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento předmět je užitečný a zajímavý. Naprosto mi vyhovovalo rozdělení předmětu na 45minutovou přednášku a následné cvičení.

Vyučující je profesionální. Motivuje ke studiu nejen svým otevřeným přístupem ke studentům, ale i tím, jak má sama dokonale zvládnutý předmět, který vyučuje.

Už teď se těším na pokračování předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, oceňuji profesionalitu doktorky Nečasové a její lidský přístup.
PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. [41-KG], Fonetika a fonologie II [OB2307A09, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Perfektní přístup paní doktorky, semináře strukturované, přínosné a velmi praktické! Moc mě celá výuka bavila a jsem rád, že jsem se ve výslovnosti zlepšil a znám už pravidla, jak, co a kde vyslovovat. Paní doktorka je profesionál a velký znalec, moc dobře se mi s ní komunikovalo. Jen je škoda, že už nám nezbyl čas na Umgangslautung a různé akcenty, to by určitě bylo taky zajímavé probrat. :)
PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. [41-KG], Praktická fonetika [OB2307A36, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Fonetika je dle mého názoru velmi důležitým předmět při našem studiu. Jsem ráda, že jsme po povinných hodinách měli možnost zapsat si tento předmět volitelně i dále.

Témata byla velmi pečlivě vybraná, hezky doplnila vědomosti, které jsme za předešlé semestry získali. Sama jsem si uvědomila spoustu slov, na která při běžné komunikaci nemyslím, nebo jsem ani nevěděla, že je vyslovuji špatně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborný kurz, který pomáhá cítit se v němčině více sebevědomě. Vyučující vytváří v hodinách příjemnou atmosféru.
Uvítala bych ve studijním plánu ještě více fonetiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Studenti jsou aktivně zapojeni do průběhu seminářů. Přístup vyučující je vysoce profesionální, zároveň ovšem nepostrádá humor a pochopení pro lidské jednání.
PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. [41-KG], Úvod do lingvodidaktiky [ON2307004, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Strukturovaný, přehledný předmět.

Na každý seminář je třeba připravit didaktický materiál.

Pro splnění předmětu je potřeba sledovat moodle, aby nedošlo ke zmatení (jako u mě:).
PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. [41-KG], Didaktika reálií [ON2307012, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý obsah předmětu s jasnými přiměřeně náročnými požadavky. Velmi inspirativní pro budoucí učitelskou praxi. Děkuji
Mgr. Zdeňka Španingerová, Ph.D. [41-KG], Úvod do lingvodidaktiky [ON2307004, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný předmět, prakticky orientovaný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jsem moc ráda, že u nás konečně učí i někdo z praxe.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK