AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Jindřich Dejmek, DrSc. [41-KDDD], Vybrané kapitoly z dějin 20.století [ONUZ05V001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
V popisu předmětu v SISu stálo, že se jedná o dějiny USA. Jaké bylo moje překvapení, když pan Dejmek na první přednášce začal vykládat dějiny evropské integrace! Když téma s každým semestrem obměňuje, tak by taky měl aktualizovat informace v SISu!
Mgr. Dušan Foltýn [41-KDDD], Úvod do studia dějepisu I. [OB2305111, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
přednášky i exkurze se mi líbily
doc. PhDr. Jiří Hnilica, Ph.D. [41-KDDD], Výběrová přednáška D [OB2305236, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednáška, u které jsem si byl už od začátku jistý, že jí musím mít!
Doporučuji !
doc. PhDr. Jiří Hnilica, Ph.D. [41-KDDD], Výběrová přednáška E [OB2305237, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento cyklus přednášek považuji za opravdu velmi zdařilý a doufám, že se bude opakovat, protože je přínosný a podnětný nejen pro studenty dějepisu. Myslím, že jedná o jedinečnou zkušenost, kterou nám nemůže nikdo zprostředkovat a poslechnout si téma heydrichiády z úst těch, kteří ji na vlastní kůži zažili je neopakovatelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice silný zážitek, potkat se s osobami, které byli v centru dění v roce 1989, děkuji :)
doc. PhDr. Jiří Hnilica, Ph.D. [41-KDDD], Aktuální problémy historického výzkumu [OB2305359, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvěle koncipovaný předmět. To, že je každou přednášku jiný přednášející, odborník na danou věc je v rámci mého studia unikátní a skvělé. Přednášející jsou dobře zvoleni. Kladně hodnotím, že máme možnost setkat se s různými i ne příliš exponovanými tématy, které by každé jistě vydalo na celý cyklus přednášek, avšak pro nás možná zbytečně. Takto je to akorát :).
Na serióznosti a zajímavosti předmětu přidává i přítomnost odborného garanta předmětu a dalších pracovníků katedry, kteří mají o téma také zájem.
Pozitivní pro mě je i večerní čas konání přednášek.
Jediné doporučení: možnost nějakým způsobem si nahradit absenci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Mám jen jednu výtku: předmět měl být vyučován jednou za 14 dní, což nebylo vždy dodrženo (a chápu, že vzhledem k časovým možnostem jednotlivých vyučujících to asi nebylo možné), ale pro člověka, který si musí např. práci naplánovat déle dopředu je to problém a to především s ohledem na požadavky splnění přemětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zajímavé a různorodé přednášky.
doc. PhDr. Jiří Hnilica, Ph.D. [41-KDDD], Historická geografie a kartografie [OB2305366, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Myslím si, že tento předmět je velmi přínosný a zajímavý, ovšem pokud by to bylo možné, tak bych ho přesunula do zimního semestru místo APHV, protože v letním semestru před státnicemi a při psaní bakalářské práce není mnoho času na čtení cestopisů a zpracovávání referátů a člověk spíše ocení každou volnou chvíli k psaní závěrečné práce.
doc. PhDr. Jiří Hnilica, Ph.D. [41-KDDD], Dějiny historiografie [ON2305231, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky byly velmi dobře organizovány. Informace byly podnětné a zajímavé. Jedinou nevýhodou je nedostatek času. Tento předmět by měl být alespoň dvousemestrální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky byly velice zajímavé a jsem toho názoru, že požadavky pro splnění nebyly přemrštěné, jak jsem se na začátku semestru domnívala. Snad jedinou stinnou stránku bych viděla v tom, že ačkoliv přednášky začaly později, až v druhé polovině listopadu, požadavky pro splnění zůstaly stejné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující podává látku nesmírně zajímavě a poutavě, doplňuje látku samotnou zajímavými informacemi, vykládá živě, ale okolnosti trochu kazí dojem z celého semináře.
Rozhodnutí probrat tuto látku za necelé tři měsíce v tříhodinovém bloku jednou týdně, kdy ztrácí pozornost i ten, koho to opravdu zajímá, je vážně nešťastné. tenhle seminář by si zasloužil daleko víc času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět byl pro mne velmi přínosným, vyučující přednáší zajímavě, vtipně a dostatečně podrobně. Zarážející byl zpočátku velmi obsáhlý seznam literatury ke zkoušce, ale řadu děl jsme již měli možnost nastudovat v rámci přípravy na obecné dějiny. Oceňuji, že nebylo třeba číst všechny kroniky, ale většinou stačilo vybrat určitou pasáž a porovnat, jak o ní psali různí kronikáři. Ke cti zkoušejícího nutno přičíst i fakt, že nezkoušel období, která jsme nestihli probrat (např. škola Annales), pokud k nim student nepředložil prostudovanou literaturu. Jedinou nevýhodou předmětu byla jeho délka a náročnost, při přednáškách trvajících celé dopoledne (často pouze s jednou přestávkou) šla pozornost udržet jen stěží. Také si myslím, že by se tento předmět mohl probírat již v nižších ročnících, protože by pomohl řadě studentům s porozuměním učivu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Co se dodat. Snad jen, že 30 věcí ke zkoušce na přečtení vypadá hrozivě, ale ve skutečnosti to hrozivé vůbec není. Strávil jsem sice v knihovně tolik hodin, co snad nikdy za své studium, ale vyplatilo se.
Na tomto předmětu jsem nikdy (ať už při příravě nebo přímo na hodině) pocit ztraceného času. Pan doktor vykládá velice poutavě. Pan doktor si určitě zaslouží být ve "zlatém trojlístku" katedry mezi Mgr. Foltýnem a prof. Charvátem.
doc. PhDr. Jiří Hnilica, Ph.D. [41-KDDD], Výběrová přednáška E [ON2305406, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Cyklus přednášek o Heydrichiádě se mi moc líbil, a to jak téma, tak to, že se vystřídalo několik odborníků na dané oblasti a také to, že jsme měli možnost slyšet vzpomínky pamětníka. Určitě by bylo pěkné, kdyby KDDD měla v budoucnu tu možnost zajistit další takový cyklus přednášek.
doc. PhDr. Petr Koura, Ph.D. [41-KDDD], Vybrané kapitoly z dějin 20. století [OKNUZ05001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2015, 4. Ročník, Speciální pedagogika, navazující magisterské
Předmět jsem měla zapsaný jako volitelný, studuji zcela jiný obor, ale tato přednáška rozhodně patřila k nejzajímavějším, které jsem na PedF zažila. Pan doktor velmi poutavě a strukturovaně vyprávěl, odcházela jsem s pocitem, že si o určitých probíraných událostech (jím přednesených) chci zjistit více informací.
Seminární práci četl pečlivě, poskytl mi zpětnou vazbu.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], České dějiny v kontextu světových pro 1. st. ZŠ a NŠ [O0110508A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi zajímavý a přínosný předmět, PaedDr. František Parkan přednáší bez připravených prezentací velmi poutavě, dokáže vše spojit do kontextů tak, že mi konečně začaly být jasné věci, které doposud v učebnicích nejsou dobře zpracovány. Určitě by mě zajímalo prohloubení jednotlivých oblastí dějin v jeho pojetí.
Mgr. Robert Skopek [41-KDDD], Úvod do studia dějepisu II. [OB2305121, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Semináře byly zajímavé, dosti obsáhlé, ale se zajímavými podrobnostmi. Zkouška i zadaná seminární práce vyžadovala dost práce, ale to bylo studentům oznámeno včas. Předmět hodnotím velmi kladně.
PhDr. Lubor Václavů [41-KDDD], Úvod do studia dějepisu I. [OB2305111, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Myslím si, že odchod pana doktora Václavů uprostřed výuky Úvodu do studia dějepisu nebyl šťastný. Každý vyučující má své postupy a metody a domnívám se, že uprostřed semináře se nám, studentům, bude jen velice těžko navazovat na semestr výuky u někoho jiného. Napsala jsem, že se všemi body souhlasím, protože se domnívám, že nedostatky ve výuce byly způsobeny ukončením působení pana doktora Václavů na fakultě.
PhDr. Lubor Václavů [41-KDDD], Vybrané kapitoly z dějin 20.století [ONUZ05V001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Člověka až udivuje povýšenost a arogance pana doktora Václavů. Přišlo mi, že cílem jeho hodin nebylo předávat vědomosti a znalosti, ale urazit co nejvíce lidí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK