Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PaedDr. Eva Marádová, CSc. [41-KSP], Výživa I [OB2317109, přednáška]
Předmět Výživa I řadím k nejlepším předmětům tohoto semestru oboru Výchova ke zdraví. Jedná se o předmět, kde může člověk vnímat většinu naučených informací/poznatků v praxi.
Co se paní doktorky týče, chtěl bych jí moc poděkovat, jelikož je to typ kantora, který opravdu naučí, který ví o čem mluví a který má jasně daná pravidla. Její hodiny mě bavily a z každé jsem odcházel naplněn novými vědomostmi.
Vědomí toho, že v navazujícím předmětu Výživa II se již s tak úžasným člověkem nesetkám mě dosti mrzí. Není mnoho kantorů, kteří umí svůj předmět učit, kteří jej dokážou žákům prodat. Ona taková je a já doufám, že se mi někdy v životě podaří být aspoň z poloviny tak dobrý vyučující. Takových učitelů je totiž opravdu málo (bohužel i na naší fakultě).
PaedDr. Eva Marádová, CSc. [41-KSP], Výživa I [OB2317109, seminář]
Předmět Výživa I řadím k nejlepším předmětům tohoto semestru oboru Výchova ke zdraví. Jedná se o předmět, kde může člověk vnímat většinu naučených informací/poznatků v praxi.
Co se paní doktorky týče, chtěl bych jí moc poděkovat, jelikož je to typ kantora, který opravdu naučí, který ví o čem mluví a který má jasně daná pravidla. Její hodiny mě bavily a z každé jsem odcházel naplněn novými vědomostmi.
Vědomí toho, že v navazujícím předmětu Výživa II se již s tak úžasným člověkem nesetkám mě dosti mrzí. Není mnoho kantorů, kteří umí svůj předmět učit, kteří jej dokážou žákům prodat. Ona taková je a já doufám, že se mi někdy v životě podaří být aspoň z poloviny tak dobrý vyučující. Takových učitelů je totiž opravdu málo (bohužel i na naší fakultě).
PaedDr. Eva Marádová, CSc. [41-KSP], Úvod do didaktiky výchovy ke zdraví [OKN2317003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Ke splnění zápočtu za dva kredity mi přijde 8 seminárních prací, splnění velice náročného testu ve velmi krátkém časovém limitu na 75% a ještě ústní kolokvium příliš mnoho. Obáváme se, jaké budou v dalším semestru požadavky ke zkoušce!!!
PaedDr. Eva Marádová, CSc. [41-KSP], Didaktika výchovy ke zdraví [OKN2317019, přednáška]
Alena Kučerová, 11.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
"Moodlování" je super, zejména (ale nejen) z důvodu ukázkové zpětné vazby.
PaedDr. Eva Marádová, CSc. [41-KSP], Didaktika - školní a komunitní projekty [OKN2317027, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Paní Marádová dokáže vyvážit svoji náročnost obrovskou porcí povzbuzení a velkorysosti. Všechna její práce má velký lidský rozměr a svou erudovanoustí, životní zkušeností a nadhledem si získala můj obdiv a úctu. Pečlivostí, pracovitostí a zodpovědností předčí mnohé své mladší kolegy a doufám, že jí vydrží elán ještě spoustu let.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Oceňuji přínos pro praxi, odbornost, celkový přehled, empatii i lidskost paní doktorky.Přednášky probíhají v pohodovém duchu,úkoly jsou náročné, ale dají se využít v praxi. Děkuji Kateřina Obermajerová
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji, paní doktorko za vše. Vaše přednášky byly jedny z nejlepších. A ač mám 23 let praxe, Vy byste mě měla stále co učit. Kdykoli otevřu učebnici Vz a vidím Vaše jméno, vzpomenu si. Přeju Vám jen štěstí a zdraví.
PaedDr. Eva Marádová, CSc. [41-KSP], Práce se sociálně patologickými jevy ve škole [OKO131356, seminář]
Požadavky vyučující jsou náročné na přípravu studenta, ale směřují přesně k naší praxi, motivují k seznámení se s problematikou v konkrétní vzdělávací instituci i k prostudování dostupných informačních zdrojů. Skutečně jsem se něco naučila, získala praktické zkušenosti při hodnocení MPP, "nakoukla pod pokličku" naší školy a navíc získala zájem o problematiku rizikového chování a hlavně jeho prevenci. Zkouška je náročná, ale je dostatek času i termínů. Děkuji paní doktorce Marádové.
Oceňuji způsob, jakým byla zadána klauzurní práce a rychlost její opravy
a zapsání výsledků do sis. S takovouto rychlostí jsme se po celou délku studia ještě nesetkali.
PaedDr. Eva Marádová, CSc. [41-KSP], Životní styl a komunitní projekty [OK0514237, přednáška]