AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Dana Bittnerová, CSc. [41-KPSY], Interkulturní komunikace I [OBPS13103, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Pro ty, kteří mají zájem o interkulturní komunikaci, bude tento předmět velmi přínosný. Paní doktorka Bittnerová dává mnoho příkladů z reálného života a z minulosti, a tak dobře propojuje teoretické modely s praxí. Zkoušku - esej vnímám jako vhodnou formu ukončení předmětu, neboť umožňovala použít různé teorie na konkrétní případ. Nepříjemná byla asi jen občasná nedochvilnost paní doktorky.
PhDr. Dana Bittnerová, CSc. [41-KPSY], Interkulturní komunikace I [OBPS13103, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Pro ty, kteří mají zájem o interkulturní komunikaci, bude tento předmět velmi přínosný. Paní doktorka Bittnerová dává mnoho příkladů z reálného života a z minulosti, a tak dobře propojuje teoretické modely s praxí. Zkoušku - esej vnímám jako vhodnou formu ukončení předmětu, neboť umožňovala použít různé teorie na konkrétní případ. Nepříjemná byla asi jen občasná nedochvilnost paní doktorky.
PhDr. Dana Bittnerová, CSc. [41-KPSY], Etnické minority v české škole [ONPP13047, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Speciální pedagogika, navazující magisterské
Dobře, srozumitelně a kvalitně vedené přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přes slibný název i sylabus byly tyto přednášky bohužel ztrátou času (a ani formální rozdělení na přednášku a seminář na tom nic nezměnilo). Jednalo se o hodinu a půl výkladu vyučující, přesah do praxe (pro studenty) takřka žádný (s výjimkou velmi zdařilého způsobu pro získání zápočtu), povinná docházka byla (a myslím si, že ve výsledku pro obě strany) utrpením. Ocenila bych změnit koncept celého předmětu s ohledem na to, že se jedná o předmět na magisterském programu, tudíž po čistě teoretickém bakalářském studiu jsem lačná poznatků vhodných pro praxi, ráda bych diskutovala, sdílela své zkušenosti, zjišťovala, jak se dané problémy dají ve škole skutečně překonávat, dovídat se o pozitivních příkladech apod. Byla jsem vyděšená z úvodních přednášek třeba o tom, co je to kultura (myslím, že tyto počáteční vědomosti mají už všichni za sebou a není potřeba se u nich zdlouhavě zastavovat).
Jsem přesvědčená o tom, že vyučující má bohaté zkušenosti a znalosti o tématu, ale způsob, jakým nám je předávala, byl nešťastně zvolený a neproduktivní.
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Kulturní modely ve vzdělávání [OBPS13207, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2014, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Cvičení nelze hodnotit, jednalo se pouze o přednášky.
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Kulturní modely ve vzdělávání [OBPS13207, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2015, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Bylo to moc dobré!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK