AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Veronika Francová, Ph.D. [41-KPSY], Pedagogická a sociální psychologie II [OK0613022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Smysluplný seminář zakončený zkouškou, která prokázala komplexnost znalostí a jejich užití v praxi.
PhDr. Radovan Slavík, Ph.D. [41-KPSY], Obecná a vývojová psychologie [OKBPV13001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.12.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
velmi kladný přístup ke studentům, perfektní výklad, nemám co bych vytknul
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dokáže zaujmout a vtáhnout do tématu.
Výklad je jasný, názorný a dobře strukturovaný - tento bod hodnotím ze dvou pohledů:
1. Výklad je jasný, názorný - výborné
2. Strukturovanost - občasné přřeskakování a vracení se k tématu*
* zde předpokládám, že se jedná o snahu maxima informací v krátkém čase kombinovaného studia.
PhDr. Radovan Slavík, Ph.D. [41-KPSY], Osobnost a její vývoj [OKO131115, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2015, 1. Ročník, Speciální pedagogika, bakalářské
Vynikající přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Oceňuji, že pan magistr přednáší zpatra. Má dobré poznámky z praxe, což velmi pomáhá.
PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. [41-KPSY], Rodiče, učitelé a děti ve vzájemné interakci [OKNPP13153, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi zajímavá témata podávaná srozumitelnou formou, velmi vstřícný přístup vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. je velmi inspirativní svým projevem i obsahem přednášek.
  • Děkuji za hodnocení. Ida Viktorová
    PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. [41-KPSY], Pedagogicko-psychologická praxe s pedagogickou a psychologickou reflexí [ONPP1424, praxe]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
    luxusní, oběma dámám děkuji za vedení celého předmětu! =o))
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
    Velmi přínosné semináře podporující zájem studentů o výuku a žáky. Umožnění diskuze a aktivní účasti, přizpůsobení se aktuální situaci a zájmům studentů.
    Děkuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
    Seminářů s PhDr.Viktorovou, Ph.D. jsme mnoho neměli kvůli jejímu úrazu, takže číselné hodnocení je zkreslené nedostatkem příležitostí ke kontaktu, k reflexi.

    Ocenila jsem, že vyučující reagovala na naše úkoly vložené do Moodlu. Měla jsem pak dobrý pocit, že to alespoň někdo opravdu čte a že jsem to nepsala úplně zbytečně. Na zprávy reagovala rychle.

    Závěrečný seminář mi příliš nedal, sice měl každý student možnost se k praxi vyjádřit, ale pak si slovo vzali ti "průbojnější" a vyučující diskuzi moderovala jen velmi málo, takže se z toho stalo vyprávění zážitků o otřesné výuce jedné studentky. Nebavilo mě to.

    Obecné postřehy k organizaci praxe jsem sice už psala do pedagogické části předmětu, ale nevím, kdo co čte a kdo má slovo v nějakých změnách, proto ještě jednou:

    Obecně přínos této ped-psych praxe nemohu hodnotit nějak vysoko. S výběrem školy jsem spokojená, ale byla to spíše náhoda, protože je tento předmět tak časově náročný, že příliš na výběr student vlastně nemá- musí se nám prostě „hodit“ do rozvrhu, společně s reflektivními semináři.

    Předmět jsem absolvovala po obou praxích z mých dvou oborů, tedy po tom, co jsem učila na základní i střední škole.
    Je veliká škoda, že tento předmět nepředcházel zejména praxi na základních školách, protože by bylo skvělé seznámit se s podobným prostředím, kde pak student působí.

    Ani výběr semestru, kdy jsem tento předmět plnila, nebyla moje volba, protože jsem se z kapacitních důvodů dříve nikam nevešla. Chápu, že je-li předmět povinný pro všechny studenty fakulty, je to organizačně a kapacitně nesmírně náročné vše skloubit, ale kvůli pozdnímu načasování jsem z předmětu nevytěžila to, co bych dříve mohla.

    Úkoly, které jsme měli zpracovávat, byly docela zajímavé a nutily člověka zaměřit se v hodinách na jiné aspekty než jen didaktické, což byla po praxích a vlastní výuce příjemná změna. Nicméně plnění úkolů ve skupinkách nám práci spíše přidělávalo, vezmeme-li v úvahu, že jsme se navzájem neznali a každý z nás pak chodil na jiné reflektivní semináře. Vím, jak je pro budoucího učitele důležité učit se kooperaci, ale z téhle formální spolupráce jsem se asi mnohému nenaučila.

    Mrzí mě, že není možné předmět plnit v prvním semestru NMgr., tedy ještě před praxemi.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
    Výborně vedený reflektivní seminář!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
    Vynikající a podnětné semináře, rychlé vyhodnocení i připomínky k odevzdaným úkolům.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK