|
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. [41-KPG], Interkulturní vzdělávání [ONPP1422, přednáška] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Skvěle zorganizované a koncipované semináře. Diskuze, sdílení zkušeností, vysvětlování postojů, tvoření, to vše kombinované s výkladem, který ale nezabíhal do zbytečně teoretizujících přednášek. Oceňuji i smysluplné využití vložené oborové praxe. Pro mě jediným vroubkem bylo občasné nepochopení vyučující, co studenti říkají nebo jak to myslí, někdy bylo pociťováno drobné míjení se, ale spíše výjimečně a v pochopitelné míře. |
PhDr. Petr Prokop, Ph.D. [41-KPG], Interkulturní vzdělávání [ONPP1422, přednáška] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Vzhledem k tomu, že předmět byl veden jiným vyučujícím než tím, který předmět pravidelně vede již delší dobu, jednalo se spíše o improvizovaný obsah i formu.
Na druhou stranu však oceňuji, že se pan doc. Prokop nepokoušel ze své strany o pedagogické psí kusy s nejistým výsledkem. Nejpodnětnější z celého předmětu byly jednotlivé výstupy skupinek studentů s hodinou, v niž měli naplnit libovolným obsahem a formou průřezové téma multikulturní výchova. Smutným zklamáním pro mě bylo zjištění, že některé ze studentek, budoucí učitelky a profesorky, jsou schopny mezi řečí používat výrazy typu "negr" nebo "černý jak bota", které jsou přinejmenším nedůstojné akademické půdy a potenciálního absolventa UK a při nejhorším sprostě rasistické. |
PhDr. Jaroslav Šaroch, Ph.D. [41-KPG], Interkulturní vzdělávání [ONPP1422, přednáška] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Považuji za dobré zařadit předmět, který se věnuje průřezovému tématu.
Vyučující skutečně umí učit. Umí do výkladu dobře zapojit studenty, zaujmout je a motivovat. Velmi oceňuji výběr videí do kurzu, schopnost pracovat s kritikou, vstřícnost a bezpečné klima. Zároveň si z předmětu skutečně něco odnáším do praxe. Více takových vyučujících a předmětů. |