AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Metodologie pedagogického výzkumu II [ON23142003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl zajímavý, ale myslím si, že by mohl být spíše volitelný. Kdo nechce dělat výzkum, bylo to pro něj asi docela zbytečné. Já bych si ho, s ohledem na povahu mé diplomové práce, stejně zapsala, ale ne všichni kolegové ho asi využijí. Stejně jako Metodologie I by měla i Metodologie II být spíše v bakalářském programu- i tam jsem dělala výzkum v bakalářské práci a teď vidím, kolik jsem tam udělala chyb a vlastně celé to bylo dost neumělé.
Jinak vyučující dobře vybírá formu výuky, má velmi dobře zpracované studijní materiály, podmínky splnění byly jasně dané už na začátku, předmět i obsahově (nejen prerekvizitou) navazoval na Met.I ze ZS. Test byl "udělatelný", obsahoval opravdu jen to, co jsme brali a navíc byl velmi dobře koncipovaný- strukturované otázky, očíslované řádky, kde jsme měli psát odpovědi (takže jsme nemohli ani na nic zapomenout) a vyučující evidentně chtěla, abychom o věcech přemýšleli, ne jen napsali to, co jsme s naučili nazpaměť. Oprava testů byla rychlá, komunikace je také bez problému. Kéž by bylo víc takto kvalitně připravených předmětů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK