AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky III [ON2310009, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
U tohoto předmětu bych uvítal větší hodinovou dotaci. Vzhledem k úvodním praxím na SŠ a nepředvídatelnému rušení výuky v průběhu semestru bylo hodin až nezvykle málo, což si myslím, že je škoda.
Pavel Sovič, 15.12.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět považuji za svůj nejpřínosnější během celého studia na fakultě. Doc.Vondrová je člověk na svém místě. Klade nároky, které nejsou malé, ale nemám problém s tím se věci doučovat a přemýšlet nad nimi. Líbí se mi dostatek materiálu a skvěle propracovaný kurz v moodlu, kde člověk plní úkoly na které dostává zpětnou vazbu a to jak od spolužáků, tak od přímo vyučující. Zároveň je pěkné vidět, že když člověk dodržuje během výuky na ZŠ předkládané nápady, tak v reálné výuce většinou fungují. Navíc je kurz, kde vyučující k výuce přistupuje didakticky a názorně. Jsem velice spokojen a nadšen :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Asi nejlepší a hlavně nejpřínosnější předmět (spolu s DMI a DMII) za celé studium na fakultě. Požadavky na splnění jsou poměrně rozsáhlé, nicméně adekvátní důležitosti předmětu. Mám jedinou výtku. Přišlo mi, že jsme se během předmětu věnovali převážné vyučování na gymnáziu a o střední odborných školách, případně učilištích mnoho řečeno nebylo. Přeci jen je rozdíl mezi výukou na gymnáziu s hodinovou dotací např. 5-4-4-4 a SOŠ s dotací 2-2-2-2.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji za setkání s panem profesorem Hejným. Považuji si zejména jeho velmi cenných didaktických rad. Setkání s ním mě vždy nabije novou energií a obnoví moje přesvědčení.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK