AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Jiří Hnilica, Ph.D. [41-KDDD], Dějiny historiografie [ON2305231, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky byly velmi dobře organizovány. Informace byly podnětné a zajímavé. Jedinou nevýhodou je nedostatek času. Tento předmět by měl být alespoň dvousemestrální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky byly velice zajímavé a jsem toho názoru, že požadavky pro splnění nebyly přemrštěné, jak jsem se na začátku semestru domnívala. Snad jedinou stinnou stránku bych viděla v tom, že ačkoliv přednášky začaly později, až v druhé polovině listopadu, požadavky pro splnění zůstaly stejné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující podává látku nesmírně zajímavě a poutavě, doplňuje látku samotnou zajímavými informacemi, vykládá živě, ale okolnosti trochu kazí dojem z celého semináře.
Rozhodnutí probrat tuto látku za necelé tři měsíce v tříhodinovém bloku jednou týdně, kdy ztrácí pozornost i ten, koho to opravdu zajímá, je vážně nešťastné. tenhle seminář by si zasloužil daleko víc času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět byl pro mne velmi přínosným, vyučující přednáší zajímavě, vtipně a dostatečně podrobně. Zarážející byl zpočátku velmi obsáhlý seznam literatury ke zkoušce, ale řadu děl jsme již měli možnost nastudovat v rámci přípravy na obecné dějiny. Oceňuji, že nebylo třeba číst všechny kroniky, ale většinou stačilo vybrat určitou pasáž a porovnat, jak o ní psali různí kronikáři. Ke cti zkoušejícího nutno přičíst i fakt, že nezkoušel období, která jsme nestihli probrat (např. škola Annales), pokud k nim student nepředložil prostudovanou literaturu. Jedinou nevýhodou předmětu byla jeho délka a náročnost, při přednáškách trvajících celé dopoledne (často pouze s jednou přestávkou) šla pozornost udržet jen stěží. Také si myslím, že by se tento předmět mohl probírat již v nižších ročnících, protože by pomohl řadě studentům s porozuměním učivu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Co se dodat. Snad jen, že 30 věcí ke zkoušce na přečtení vypadá hrozivě, ale ve skutečnosti to hrozivé vůbec není. Strávil jsem sice v knihovně tolik hodin, co snad nikdy za své studium, ale vyplatilo se.
Na tomto předmětu jsem nikdy (ať už při příravě nebo přímo na hodině) pocit ztraceného času. Pan doktor vykládá velice poutavě. Pan doktor si určitě zaslouží být ve "zlatém trojlístku" katedry mezi Mgr. Foltýnem a prof. Charvátem.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK