AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Při veškeré úctě: Pokud kantor celou dobu sedí za katedrou a jenom vykládá z knížky, není to dobré ani pro studenty (můj názor).
Tomáš Adamovič, 01.07.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Mrzelo mne, že byl výklad formou komentovaného čtení studijního textu. Domnívám se, že nám dr. Klusák může ze sebe předat daleko víc, než text, který si můžeme přečíst i sami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Navrhuji více výuky pro "studenty" na úkor výuky pro "specialisty na vývoj dítěte".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky v podání doktorandů byly monotónní a nijak zvláště obohacující, v podstatě předčítali prezentaci, která byla promítána.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Věřím, že cvičení (o počtu méně studentů) pod vedením pana doktora by byla jistě velmi přínosná, ale právě forma cvičení (v podstatě analýza učebnicových textů) mi k přednáškám nevyhovovala. Jsem toho názoru, že pan doktor nám mohl předat mnohem více (jeho přístup je naprosto profesionální a jeho zkušenosti zcela nezpochybnitelné); možná bych se proto pokusila změnit strukturu předmětu v jeho podání - nejprve teorie (ta je pro prvotní seznámení se s určitou věkovou kategorií nezbytná), až následně praxe (klidně i v podobě společného čtení; materiály by mohly být přihlášeným studentům posílány předem k pročtení, např. emailem). Co se týká závěrečného testu - byl poměrně náročný; rozsah vývojových změn (motorické, kognitivní, percepční...) je přeci jen hodně široký, takže na všechny změny pochopitelně nezbyl čas - úplné samostudium v tomto případě nevnímám pro skutečné pochopení problematiky (s řadou komentářů a připomínek) jako vhodnou volbu, ačkoliv četba by jednoznačně měla patřit k tomuto předmětu, ovšem jako doplňující prvek přednášek. Za pozitivní přístup a další motivaci ovšem velice děkuji.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad je opravdu zajímavý a pečlivě připravený a namířený na nás. Oceňuji nejen "výklad" potřebný pro zkoušku, ale i motivování nás ke správnému přístupu k dítěti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky v podání doktorandů byly monotónní a nijak zvláště obohacující, v podstatě předčítali prezentaci, která byla promítána.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nemám absolutně co vytknout - struktura, vedení a průběh přednášek byl vynikající (přehledné prezentace, konkrétní příklady, jasný výklad, prostor pro dotazy); takto jsem si vždycky představovala přednášky na VŠ. Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní dr. Smetáčková je perfektní a její výklad se mi líbil velmi! Škoda, že nepřednášela celý semestr. Umí poutavě vyprávět a dává praktické příklady, výborný pedagog.
Jen některé otázky v písemce jsem asi úplně nepochopil. Magické, artificialistické myšlení atp. nebylo v materiálech úplně nejvhodněji vysvětleno. Přesto děkuji za zajímavé poznatky. :)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK