Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Martin Kruliš, Ph.D. [32-KDSS], Programování v paralelním prostředí [NPRG042, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
S cvičícím bylo možné komunikovat přes Mattermost, což považuji za plus. U příkladů ke konkrétním technologiím je moc teoretický, na cvičení se jen řeklo, jak by se úloha teoreticky paralelizovala, ale chybělo konkrétní řešení, což by právě vzhledem k domácím úlohám pomohlo.
Nemám žádné zásadní výtky.
Rady na Mattermostu a Discordu přijdou rychle a to kvituji.
doc. RNDr. Martin Kruliš, Ph.D. [32-KDSS], Programování v paralelním prostředí [NPRG042, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
O technologiích toho ví hodně, možná by bylo dobré udělat i nějaký jednoduchý step-by-step návod například pro nějaký CUDA výpočet. Na dotazy odpovídá rychle.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Programování v paralelním prostředí [NPRG042, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející měl na starost teoretickou výuku, zdálo se mi, že jsme některé informace slyšeli vícekrát a tempo bylo trochu pomalejší. Na druhou stranu se dobře poslouchá.
Myslím si, že mít pouze polovinu cvičení kvůli přednáškám není moc dobré.
Chtěl bych zjistit, jak se má například kód kompilovat a jak má vypadat syntaxe / konkrétní použití.
Na cvičení jsme se nedozvěděli, jaké mají nové technologie syntaxe. Museli jsme si to naprogramovat sami.
Ocenil bych, kdybychom na stránkách měli ukázkové řešení všech úloh. TO je mnohem užitečnější, než když si to mám "nějak" naprogramovat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Polovina cvičení byla jen o zadání úkolu, který bylo stejně nutné si detailně přečíst, tedy to bylo celkem zbytečné. Místo toho bych ocenil, kdyby na cvičeních bylo předvedeno více příkladů z dané problematiky, tedy namísto zadání úlohy mít praktické cvičení. Většinou jsme totiž jen stihli napsat nějakou jednoduchou paralelizaci (jako paralelní for cyklus) a to bylo většinou vše, co se stihlo. Líbily se mi však předpřipravené úkoly pro jednotlivé technologie.
Ne pokaždé byla nová technologie úplně dodetailu uvedena, takže spouštění věcí jako CUDA vyžadovalo spíš samostudium.
A myslím že co se tohohle předmětu týče má cvičení význam jen jako showcase jak s technologií operovat a jak jí setupnout. (Protože to co se s ní dělá jsou nakonec jen algoritmy a programování a to není nic nového)
Připomínka k předmětu, Programování v paralelním prostředí [NPRG042, přednáška]
Přednáška se zabývala pouze teorií a výčtem všeho, co se dá dělat v konkrétních technologiích.
Bohužel už ale neukázala, jak se ty konkrétní technologie mají používat. Za celou dobu výuky jsem nedostal skoro žádné ukázky zdrojového kódu z konkrétních technologií. Ten by mi pomohl mnohem více.
Samotná kompilace není jednoduchá a když jsme za celou výuku nedostali ukázku například syntaxe konkrétního jazyka/knihovny, tak je poté tvorba programů velmi obtížná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška je dost teoretická, alespoň na poměry toho, že není povinná zkouška vyžadující znalost teorie. Ocenil bych naopak vysvětlení teorie na nějakých konkrétních příkladech včetně ukázek kódu, diskutovat to, kde je vhodné využít jaký přístup a podobně.
Skvělý průlet různými technologiemi. Jak moc se s nimi student seznámí je už na něm.
Lehce mi ale vadilo prolínání různých technologií -> běží deadline pro úkol pro technologii A, ale už se přednáší a cvičí technologie B, což mi občas dělalo lehký nepořádek. Jinak k předmětu nemám připomínky, příšel mi velmi dobrý.
Dobře zpracovaný předmět.
Existují záznamy takže ++;
Zkouška je optional a discouraged.
Pokud člověk udělá domácí úkoly tak nějak rozumně dostane 2. (Na jedničku se musí tryhardit (nedoporučuji))