AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Martin Branda, Ph.D. [32-KPMS], Výpočetní aspekty optimalizace [NMEK436, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.08.2023, 1. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Obecně mám hodiny pana docenta moc ráda.
Ing. Vít Procházka, Ph.D. [32-KPMS], Výpočetní aspekty optimalizace [NMEK436, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.08.2023, 1. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Ochotu nám předat co nejvíce praktických věcí milým způsobem oceňuji. Výuka se mi líbila i přizpůsobení hodin dle našich zájmů, postřehů a připomínek. Klidně bych se zapsala na další cvičení pod tímto vyučujícím.
Připomínka k předmětu, Výpočetní aspekty optimalizace [NMEK436, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.08.2023, 1. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Oceňuji praktické úlohy od někoho, kdo se opravdu programování věnuje. Avšak buď člověk opisuje kód nebo vnímá výklad, ale nemá kód. Po domluvě nám pak kód vždy mailem vyučující poslal, což oceňuji. Ale je to celkem náročné pro někoho, kdo nikdy nepracoval s Gurobi. Někdy jsem po cvičení moc nevěděla, co se v programu dělo. Hlavně když se kod zpětně upravoval na několika místech. Asi by se hodilo začít s lehčí úlohou na začátek semestru. Zápočet za projekt dle vlastního výběru je dobrá varianta.
Připomínka k předmětu, Výpočetní aspekty optimalizace [NMEK436, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.08.2023, 1. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Předmět se mi líbil. Přišlo mi dobré, že jsme se seznámili se základními myšlenkami různých metod. Například rozvrhy a cesty v grafu, i toerie her byla zajímavá témata. Zkouška byla také adekvátní k předmětu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK