AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Denys Bulavka, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
very nice and helpful
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s panem docentem Fialou byly sice čas od času obtížná, ale zato mě skvěle připravili na zkoušku. Má naprosto férový přístup ke všem studentům a perfektně propojuje svá cvika s obsahem přednášky, čímž vytváří asi nejlépe učený přemět v prvním semestru na matfyzu. Lineární algebra pro mne byla nejtěžší oříšek prvního semestru hlavně a díky panu doc. Fialovi jsem dokázal ho překonat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení dobře opakovalo témata z přednášky, testy na začátku hocdiny mají výhodu toho že donutí člověka se na cvičení dostatečně připravit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie bolo pre mňa veľmi prínosné, presne nadväzovalo na prednášku. Prebranú látku sme vždy poctivo precvičili, pravidelné domáce úlohy boli primerane náročné. Na každom cvičení sme písali test, ktorý slúžil na zopakovanie látky z minulého cvičenia. Vďaka týmto testom a domácim úlohám bolo veľa príležitostí získať potrebné body na zápočet.
Pán docent tiež vždy na cvičení (rovnako ako na prednáške) udržal príjemnú atmosféru, ochotne dovysvetlil všetko, čo nám nebolo jasné. Tiež ochotne a rýchlo odpovedal na maily s otázkami k zadaniu domácich úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je přísný, ale spravedlivý cvičící.
Během jeho cvičení je kladen důraz na manuální numerické výpočty, což nemusí každému vyhovovat.
Během cvičení se také občas studenti naučí nějaký triky, který pomůže počítat rychleji.

Zadané domácí úkoly bývají relativně časově náročné, ale ve srovnání s jinými předměty nijak drasticky.
Oceňuji, že jsou domácí úkoly opravované velmi rychle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Za mě bezchybné cvičení s přiměřenými podmínkami na zápočet.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška způsobem převrácené výuky. Za mě dobrý způsob jak se učit. Komu zní dobře tak můžu doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší materiály na učení. Na přednášky se opravdu vyplatí chodit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prezentace a videa k přednáškám jsou kvalitně zpracovaná. Protože jsou hodně koncentrované, některá témata se často o samotě těžko zpracovávají. Je proto potřeba chodit na přednášky a aktivně využívat hojných možností pro kladení dotazů.

Ocenil bych:
- větší časovou dotaci na rozebírání odpovědí u kvízů a otázek k porozumění tématu přednášky z prezentací.
- naznačení, jak se probírané koncepty v historii objevily. Vše je sice formalizováno a dokázáno, ale většinou mi nebylo jasné, jak a proč jsme se k něčemu dostali, respektive co dovedlo dávné matematiky ke zkoumání tímto směrem, a z čeho extrapolovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán docent vytvoril na každej prednáške výbornú atmosféru, vždy ochotne zodpovedal na otázky tak, aby sme tomu všetci porozumeli a bol ochotný stráviť aj viac času pri témach, ktoré nás zaujímali nad rámec predmetu. Vždy bol na výuku pripravený (aj s dobrou náladou, čo veľmi pomohlo, keď začala byť látka trochu náročnejšia) a bolo vidno, že mu záleží na jeho študentoch.
Veľmi kvalitné boli aj materiály, ktoré sme mali dostupné - videá s prezentáciami. Všetko v nich bolo zrozumiteľne vysvetlené a keď v nich aj bol nejaký preklep, pán docent ho vždy v blízkej dobe opravil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji metodu převrácené výuky, a to hlavně díky skvělým videím, která pan Fiala připravil.
Narozdíl od záznamů přednášek u jiných předmětu jsou přiměřeně krátká, takže je možné je shlédnout rychle.
Díky tomu se z nich také dobře učí na zkoušku.
Ve videích jsou také dostatečně podrobně uvedeny důkazy vět.
Oceňuji, že není nezbytně nutné chodit na přednášku, takže si studenti mohou přispat, pokud chtějí, a v případě absence není těžké si látku doplnit.
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Převrácený způsob výuky mi velice vyhovoval. Na hromadných konzultacích bylo vždy vše skvěle zodpovězeno a dovysvětleno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je jeden z nejlepších vyučujících, které jsem kdy potkal. Jeho metoda převrácené výuky mi velice vyhovuje a jeho výklad je snadné pochopit. Materiály, které poskytuje (tedy především videa a prezentace), jsou výborně zpracované.
Adam Jahoda, 19.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je rozhodně výborný vyučující, ale co je třeba vypíchnout jsou jeho excelentní studijní materiály. Na samotné konzultace jsem přiliš nechodil, ale z jeho prezentaci jsem čerpal neustále a věřím, že se k nim budu v případě nějakých svých budoucích lingebrích pochyb vracet.

Zkouška je hodnocena férově a ač je těžká, tak se na ni dá dobře připravit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobré materiály na výuku, vše dobře vysvětleno.
Mgr. Elif Garajová [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Christopher Bouma, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Najlepšia cvičiaca
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúca cvičiaca, bol som nadmieru spokojný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Naprosto skvělá cvičící. Každý týden domácí úkol a písemka za body k zápočtu, což vyžadovalo průběžnou přípravu, která je ale v případě lin. algebry potřebná. Zápočet tak akorát náročný.
doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních s panem docentem Kolmanem jsme povětšinou řešili příklady ze stránek pana Hladíka nebo nějaké nejasnosti z přednášek. Velice oceňuji jeho přístup, protože se vždy snaží, aby ty klíčové koncepty pochopil každý student. Domácí úkoly byly někdy dost časově náročné, protože obsahovali hodně podúloh. Myslím si však, že byly dobrou průpravou na zkoušku a získání zápočtu nebylo nějak těžké.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních jsme pracovali se sbírkou příkladů prof. Hladíka, přičemž každý příklad, který jsme řešili, byl skvělě vysvětlen, případně dovysvětlen. Pan docent na vyřešené domácí úkoly (které opravoval až nebezpečně rychlým tempem) a e-maily odpovídal s velmi malou prodlevou, s komunikací nebyl vůbec žádný problém.
doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent Kolman byl skvělým přednášejícím. Matematický aparát budoval mnohdy originálně po svém a dle mého názoru dost pěkně. V průběhu přednášky se vždy po nějaké době zastavil, aby se ujistil, kolik lidí z publika danému tématu rozumí. Díky tomu bylo tempo přednášky tak akorát.

Před přednáškou pan Kolman vždy zveřejnil svoje poznámky, které by většina lidí asi považovala za nečitelné. Já píši dost podobně jako pan Kolman, takže mi to nedělalo problém a poznámek jsem dosti využíval.

Co se týče písma, tak to dělalo mnohdy potíže i na přednáškách, myslím si však, že je to věc, která se dá odpustit. (Pokud něco nepřečtete, tak stačí zvednou ruku a zeptat se)
Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsou velmi záživné, přestože to byla už moje třetí v řadě, přednášející dokázal zaujmout. Je ochoten i opakovaně vysvětlit látku a reaguje přívětivě a dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý vyučující. Jeho poznámky k přednáškám jsou sice občas dost nečitelné a spoustu slov uhodnete pouze podle kontextu, ale dá se podle nich naučit. Zkouška byla dobře zorganizovaná, u (volitelné) ústní části se snažil pomoct, ale vyžadoval určitou znalost látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bylo by dobry kdyby jeho vypisky sli v klidu precist, takhle to je jak lustit sifru. Nemyslim zle ale je to tak a nejsem jediny, pak se z toho nemuze clovek poradne ucit. Taky rychleji a vice srozumitelne vysvetlovat na prednasce. Jsme byli porad ve skluzu
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky vedené panem docentem byly klidné a přehledné. Dbal ohled na dotazy studentů, v případě potřeby zpomalil nebo něco dokázal znovu ­­– zkrátka skvělý přednášející. Občas byl přednes trošku zmatečný, ale to za mě nebyl problém. Na svůj web dával vždy ručně psané poznámky, které byly občas nerozluštitelné, ale přesto velmi cenné při studiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
prístupový, odpovedá na kladené otázky,
neviem po ňom úplne prečítať z tabule ale je ochotný to prečítať nahlas keď ho na to niekto vyzve, mám pocit že posledná téma nebola prebraná dostatočne do hĺbky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Občas sa stalo, že ste sa zamotali vo svojich vlastných poznámkách. Samozrejme je to ľudské a chápem to, avšak prijala by som trochu jasnejší výklad. Osobne by mi možno pomohli konkrétnejšie príklady namiesto všeobecných, i keď si uvedomujem, že to asi nie je štandardom na prednáškach tohoto predmetu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent Kolman se snažil, abychom všichni pochopili nové důkazy a definice. Když pojem/definici vysvětloval, snažil se o různé úhly pohledu a odpovídal na všechny otázky, co se namanuly (pokud se nějaké namanuly). Při nových definicích uváděl i příklady, abychom přesněji věděli, co daná definice představuje.
RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
výborné cvičení, stojí za to tam chodit. Vyučujúca na začátku dobře vysvětlí hlavné témy z přednášky, které jsou obsáhnuty v nasledujících příkladech a předvede pár příkladů jak se co počítá. Pak ostatní příklady si každý počítá samostatně a jenom se zkontrolují.
Když třeba něco vysvetlit znova, není s tím problém, taky když třeba něco vyřešit nebo se dohodnout, vyučující je velmi ústretová a všechno se dá vyřešit tak, aby s tím všichni byli spokojeni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení, na kterých jsou vždy připomenuty a procvičeny hlavní koncepty z přednášky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Perfektně připravená cvičení. Paní doktorka vždycky ví, co nám chce předat, to skvěle vysvětlí a vždy vše stihne. Možná by mohla být trochu přísnější. V testu je vždy nejsnazší příklad z možných.
Jakub Šimek, 04.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
rozhodně doporučuji, hodiny jsou přínosné. Na začátku cvičení dává přehledné zadání na papíře. Každou hodinu je možnost získat extra body za domácí úkoly, motivuje to k přípravě doma a dost jsem se naučil jen díky tomu, že jsem se na to každý týden podíval alespoň jednou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejvíce jsem na cvičící oceňovala její vstřícnost a ochotu odpovídat na dotazy. Cvičení byla vždy velmi dobře připravená a vysvětlení všech připravených příkladů mi připadala logická. Trochu rychlejší studenti se mohou zvlášť ze začátku semestru trochu nudit, připravených příkladů i s domácím úkolem bylo ale vždy dostatek. :)
Bc. Radek Olšák [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Naozaj sa mi páčil jeho zápal do predmetu.
Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Radek vysvetluje ucivo velmi dobre a priklady su aj na zamyslenie ale aj na aplikovanie vedomosti z prednasky. Vzdy sa s Radekom dalo dohodnut a bol mily, velmi napomocny.

To ako ma pripravil na skusku neviem moc posudit pretoze po zapocte (ktory som mal velmi skoro) som priklady prestal pocitat a cele som to trosku chapal len intuitivne, no ak sme sa priznali ze sme nieco nezachytili, tak nam to vysvetlil viacerymi sposobmi a dal nam aj odporucania kde na internete hladat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prišlo mi občas náročné naladiť sa na tvoj spôsob myslenia. Inak si veľmi cením tvoje príklady, ktoré mi aspoň trochu priblížili abstraktný svet lineárnej algebry. Nečakala by som, že prístup so slniečkami, srdiečkami či autíčkami namiesto premenných bude mať také čaro.
Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Irena is an excellent professor, one of the best in the faculty. She passed the material accurately and in a way that is accessible to us. She is also considerate of her students and willing to put in extra efforts in order to meet their needs.
Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
good teacher
Mgr. Lenka Ptáčková, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vše umí dobře vysvětlit, ale často dlouho trvalo, než pochopila, na co se vlastně ptám.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny byly velmi chaotické a nepříjemné. Paní doktorka na připomínky (např. u přepsání) reagovala nejprve agresivně (agresivním "Co"/"Co zase", přerušováním uprostřed vysvětlení tím, že nám nerozumí apod.) a až poté případně poděkovala, vysvětlila. To, dle mého, vedlo ke ztrátě respektu vůči paní doktorce ze strany studentů. Což na oplátku problém zhoršilo. Hodiny se tak často propadaly do chaosu.
Jednou jsme strávili asi 15 minut snažením se vysvětlit otázku, padly přitom věty jako, že je to hloupá otázka a když se to konečně podařilo, závěr byl, že se máme zeptat přednášejícího.
Hodiny tak byly velmi chaotické, rušné a nepříjemné a špatně se v nich soustředilo.
  • Dekuji za zpetnou vazbu. U prepsani zvolavam "Co/Co zase jsem napsala spatne?" s dramatickou autoironii. Pomohl jsme mi pochopit, ze tato dramaticnost muze pusobit na nektere studenty agresivne, dekuji za upozorneni. Zadnou otazku zasadne neoznacuji za hloupou, tady muselo dojit k nejakemu nedorozumneni. Navic bych preci nestravila s "hloupou" otazkou 15 minut a neposlala bych Vas s "hloupou" otazkou za prednasejicim.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pořád maže tabuli a přepisuje. Pro ty co třeba z přednášky moc nepochopili tohle je bude jenom mást ještě víc. Pak je problém i s neustálým opravováním se. Někdy mám pocit jako kdybych poslouchal studenta, který jen tak chápe učivo.
    Ing. Katarína Studeničová [32-KSVI], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn cvičenie, zápočet mi prišiel primerane náročný - domáce a krátke písomky na začiatkoch hodín. Do budúcna by som ocenil lepší systém v zadávaní DÚ, napr. OWL (namiesto zapisovania si z tabule). Výklad mi miestami prišiel trochu uponáhlaný.

    Studeničová je inak veľmi milá a ústretová cvičiaca, s radosťou spomínam napr. na tortu pre víťaza v bodoch :-)
    Markéta Velková, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dobře se s ní komunikuje, podmínky pro zápočet jsou férové a motivace zvýšená odměnou pro první tři s nejvyšším počtem bodů. Atmosféra v hodinách byla velmi uvolněná a příjemná.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Dlho neopravil domáce úkoly, neviem po ňom prečítať z tabule
    Ale dobrá atmosféra na hodinách
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení určitě může znatelně pomoci s řešením příkladů ve zkoušce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi sa mi páčil systém domácich úloh.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn cvičenie k LA, odporúčam
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na predmete mi trochu chýbalo prepojenie s praxou (alebo inými predmetmi), ktoré by sme si sami skúšali na cvičeniach. Na prednáške sme sa síce dozvedeli o aplikáciách lineárnej algebry v praxi, ale na cvičeniach sme nepočítali veľa príkladov, ktoré by priamo nesúviseli s prednesenou teóriou, alebo by nás vyslovene nútili hľadať, ako na riešenie aplikovať naše nadobudnuté znalosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení úzce navazuje na přednášky.
    Opakuje se na nich látka řešením příkladů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    i should've worked harder, good course
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi uzitocne straveny cas, na prednaske sa ide celkom rychlo a tu sa to tak utrasie. Dajte si ich idealne na zaciatok dna kedy este mozog nie je unaveny lebo tu sa oplati davat pozor a byt vyspaty.

    Neodporucam ich skipovat ma to nemile nasledky na skusku.
    Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pokročilé cvičení je hodně specifické. Získat zápočet není těžké, stačí odevzdat pár domácích úkolů, na samotné cvičení není třeba moc chodit a s samotným obsahem úkolů přiliš nesouvisí. Na cvičeních samotných se o věcech hodně přemýšlí, spousta věcí se dokazuje, jde se do většího detailu, než na přednáškách. Důležité je dodat, že se věci většinou pouze dokazují, počítání je tedy třeba se na zkoušku naučit jinde.
    Markéta Velková, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je velmi zajímavý a myslím, že jednotlivá témata na sebe dobře navazují. Cvičení bylo zpočátku o jednu hodinu před přednáškou, ke konci spíš jednu hodinu za přednáškou, nicméně jsme pokryli uspokojivě celý objem učiva.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je fajn, spíše počítací, než přemýšlecí (i když přemýšlení v něm je také dost). Vše o předmětu je skvěle dohledatelné, studijních materiálů je až až.
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden ze složitějších. Určitě potřebuje se pořádně na zkoušku připravit.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Všem doporučuji si půjčit skripta pana Milana Hladíka, je v nich vše co budete potřebovat ke zkoušce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Převrácený způsob výuky mi vyhovuje více, než ten normální. Navíc se z videí učí dobře na zkoušky
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Lineární algebra je zajímavá, nabízí nový pohled na matematiku.
    Jedná se asi o jeden z těžších předmětů prvního semestru, látky je poměrně hodně a ne vždy je na první pohled zcela intuitivní.
    Látka na sebe úzce navazuje, je důležité si doplňovat zameškanou výuku včas.
    Oceňuji velké množství dostupných materiálů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    too much stuff to study, credit is very hard to obtain
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Tento predmet sa najprv tvari byt taky nevinny mily; upravujeme rovnicky vsetko je krasne vieme to zo strednej skoly, ale stane sa to najtazsi predmet v semstri velmi rychlo.

    Su to vsetko velmi abstraktne veci ktore sa nedaju moc ani predstavit a toto modelovanie lego kociek ze ucime sa definicie dokazy... co ma sluzit ako nadstavba na nieco serioznejsie co budeme neskor robit je sice pekna myslienka ale mne osobne sa tato oblast matematiky proste nelubi.

    V porovnani s diskretkou (druha povinna matika v 1sem) to bolo asi cca radovo tazsie a radovo menej zabavne.

    Ja som strasne rushoval zapocet a mal som ho o tyzden skorej ako to bolo vobec mozne lebo som odovzdal aj kody ktorymi som si overoval spravnost prikladov a niekedy aj postupy. Zapocet som mal a potom prestal pozerat prednasky a na cvika chodil len tak symbolicky, mysliac si, ze to dobehnem ked predmet zostane v tomto duchu, problem bol, ze ja som robil len tie lahke veci a tie tazke ma v podstate uplne obisli, zistil som to az tyzden pred skuskou.

    Predtermin som neurobil (uspesnost 20%), dalsi pokus som tiez neurobil lebo som nepisal ziadne matematicke notacie. Oficialne 2nd ale v skutosnosti 3rd pokus som dal s odretymi usami na 3ku a ked sa na to spatne pozriem tak ako dohnat to cele za ~2,5tyzdna (+ do toho ine skusky a ucenie + pauzy) je celkom vykon, ale je to jednak zdraviu ohrozujuce a dvak nema to ziadne vyhody, hlavne ked ma tento predmet pokracovanie. Prosim nerobte tieto chyby.

    Na skusku treba urcite vediet dokaz na 100%, cim viac definicii tym lepsie lebo priklady z nich viac menej vyplyvaju, ale je to trochu aj o treningu lebo odvodzovat si to tam vsetko pod stresom nie je ulne sranda.

    Bez nejakeho prior knowledge by som asi odporucil naucit sa matematicku notaciu velmi dobre.
    Adam Jahoda, 19.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Lineární algebra je rozhodně jeden z nejtěžších, ne-li vůbec nejtěžší předmět v prvním ročníku, ale rozhodně je zvládnutelná a celá látka dává smysl a je dobře formulováná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Poprosil bych mene definic a dukazu co musime umet komplet nazpamnet jinak neprojdeme z predmetu. Jako jsem psal u diskretky tak je podle me dulezitejsi tomu rozumnet co se tam deje
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je fajn, spíše počítací, než přemýšlecí (i když přemýšlení v něm je také dost). Vše o předmětu je skvěle dohledatelné, studijních materiálů je až až.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Primerane optiažne učivo, usporiadane, som si schopná neskôr pozrieť presne téma ktoré boli na prednáške
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Sice to nebyl nejlehčí předmět, ale přednášky mě velice bavily a rád jsem se dozvídal i to, jak fungují různé důkazy. Je to abstraktní látka, při níž je složitější si pod pojmy "něco" představit.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK