AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Opět vše v pořádku, příjemná atmosféra a fajn hodiny.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na túto paralelku som chodil radšej ako na českú paralelku pána Klazara. Pani Kantor má kompetentne pripravené poznámky aj prednes, prišli mi intuitívnejšie ako na iných matematických prednáškach. Aj otázky na prednáške sa mi páčili.

Viac by som si prednášku užil v češtine, keďže angličtina a výslovnosť prednášajúcej nie sú veľmi plynulé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
Very engaging lectures and the professor is quite relaxed and helpful
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Já si asi nemám na co stěžovat, výuka mě bavila. A fakt nevím, co víc dopsat. Přehledné, dobré, zajímavé.
doc. RNDr. Martin Klazar, Dr. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky působily kvůli monotónnímu výkladu nezáživně a bylo velmi složité udržet pozornost. Možná by bylo lepší psát látku na tabuli. Také mi není jasné, proč bylo prezentováno tolik vět a tvrzení s důkazy, když pak u zkoušky je požadována znalost pouhého zlomku z nich.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vydržal som počúvať prvých 15 minút. Prednášajúci čítal zo svojich skrípt tým najmonotónnejšim možným hlasom. Tie su navyše zbytočne mätúce a plné nepodstatnej sémantiky. Po druhej prednáške som radšej chodil na anglickú paralelku pani Kantor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly velmi nudné - přednášející převážně četl svá skripta, která jsou sice obsáhlá ale špatně stravitelná. Déle než 30 minut jsem se soustředit nedokázal i když jsem chtěl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúci mi nevyhovoval, čítal svoje skriptá. Bol celý čas monotónny a nakoniec mi oveľa viac vyhovovalo prejsť si látku sám.
Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška nemá velkou přidanou hodnotu. Podklady, ze kterých pan Klazar čte, doplnil řešením nějakého cvičení či se hodilo vysvětlení důkazu, ale celkově to nestálo za to tam být. Po dvou, třech přednáškách jsem přestal chodit.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Občasné nestandardní značení v textu přednášky bylo někdy trochu složitější na pochopení přímo na hodině.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jediné, co se na přednáškách dá pochválit, jsou dobře zpracovaná skripta.
Pdfka si každý doma umíme přečíst sám, nemusíme na to chodit na přednášky, kde je pro všechny čte pan Klazar, a to bez jakéhokoliv vlastního inputu, prostě jen čte a občas se ztratí.

Písemná zkouška je téměř zadarmo, podezřívám pana přednášejícího, že nám to radši dá, než aby se s námi musel zaobírat podruhé. Cením možnost zlepšit si známku na hraně ústním zkoušením.

Pověsti matematické analýzy by prospělo, kdyby fakulta nechala přednášet někoho kompetentnějšího. Na přednášky čtvrtý týden nikdo nechodí, a to dopadá i na cvičení, kde půlka přítomných netuší, která bije.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi nudný přednášející. Vůbec nemotivuje ke studiu analýzy, naopak spíše odrazuje. Jeho skripta jsou docela nečitelná. Naštěstí nedává moc těžké zkoušky, dají se upočítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Mohlo by to být fajn, kdyby pan docent jen nečetl věci z PDF, ale měl i trochu více kontaktu s posluchači. Ostatní věci jsou v pořádku, ale metoda výkladu mi moc nevyhovovala.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel byl výklad dost monotónní a nezáživný. Možná by pomohlo namísto výkladu hned ve vší obecnosti a se všemi předpoklady dát víc prostoru praktičtějším, hmatatelnějším ukázkám a z nich potom zobecňovat. Drtivou většinu nových pojmů jsem tak pochopil až na cvičeních a na přednášky dál ani nechodil. Ale bylo vidět - hlavně na zkoušce, že panu Klazarovi na studentech záleží, tak mi přijde, že se šťastnějším způsobem výuky může mnohé změnit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Moc se omlouvam, ale fakt to byla hruza. Prednasejici celou hodinu cte slovo po slove svoje skripta z pocitace. Nutno dodat ze ty skripta jsou fakt spatny (podle meho nazoru)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jednoznačně nejhorší přednášející, kterého jsem tento akademický rok měl. Je mi to líto, jelikož je vidět, že má pro matematiku vášeň, avšak tu absolutně nedokáže předat. Jeho výklad je suchý a nedává žádný prostor pro interakci s posluchači. Skripta jsou pěkná, ale neměl jsem šanci takové kvantum látky pochopit za tak krátký čas tak, jak bych si představoval. (Třeba z lineární algebry jsem měl mnohem lepší pocit jak z pochopení látky, tak z přístupu přednášejícího)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi oceňujem kvalitu spísaných materiálov k prednáškam aj ochotu pána profesora odpovedať na prípadné otázky počas hodín. Inak ale hodiny pôsobili sucho. Pán profesor predčítal svoje skriptá a miestami dlhšiu pasáž označil ako "blabla" alebo povedal, že veď to si prečítame, čo ale znamenalo, že bohužiaľ som viackrát vypadol z prednášky a kým som pochopil to "blabla", tak už sme boli o dve definície ďalej. Myslím, že to bola škoda vzhľadom na to, že učivo bolo fakt zaujímavé a ešte na ňom budeme stavať v ďalších ročníkoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na mnoho přednáškách jsem nebyl, neb nemají moc velkou přidanou hodnotu a měl jsem kolize v rozvrhu. Pan Klazar dozajista tématu hluboce rozumí a jeho materiály (podklady k přednáškám a skripta) jsou vlastně fakt kvalitní shrnutí tématu a docela dobře se v nich orientuje, pokud máte o tématu nějaký přehled. Pokud ale přehled nemáte a snažíte se z toho učit bez větších základů, trochu to drhne. To samé platí o přednáškách, které nejsou o moc lepší než samostudium materiálů. Pan Klazar má bohužel velmi monotóní hlas a není jednoduché udržet pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejhorší vyučující. Celou přednášku čte z papírů. Připadá, že ani sám nerozumí látce. Jinak zkouška je v pohodě.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor je velmi hodný a milý. Ve svém oboru je skutečně velmi zdatný a tak toho má opravdu hodně co předat, ale někdy by neuškodilo věci trošku uvolnit a zjednodušit, možná pro začátek některé věty neformulovat co nejobecněji, ale přiklonit se k takovým těm jejich běžným zněním, která jsou jednodušší, sice toho říkají méně, ale bylo by to možná přínosnější. Materiály, které dává k dispozici, jsou velmi pěkně napsané (v těch z posledních pár přednášek bylo někdy trochu obtížnější se v nich vyznat, ale šlo to). Zkouška je fajn - není nijak extra těžká, ale je potřeba se na ni připravit a umět to. :)
  • Děkuji za pochvaly. Co se týká znění vět (a definic), jsou výsledkem
    mého mnohaletého přemýšlení nad tématem a stále se vyvíjejí. Mohl jsem například
    zavést bodovou derivaci pro jednoduchost jen pro funkce definované na
    na nějakém celém okolí bodu, jak se to dělává, ale proč bych to dělal,
    když to je blbost? Obecná funkce tak nevypadá. Abych to trochu zmírnil, samozřejmě
    že sám jsem ``blbou'' definici bodové derivace mnoho let přednášel, než jsem dospěl
    k tomu, že je nutné to zlepšit. Jako student(ka) nemůžete (teď) vědět, jak strašnou věcí
    je setrvačnost výuky, kopírování jedněch skript do druhých (čímž se kvalita
    materiálu průběžně zhoršuje) atd.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi nudné přednášky, skripta jsou moc fajn. Kdyby byla však nějaká přidaná hodnota na samotných přednáškách, tak bych měl mnohem větší chuť na ně opravdu chodit a i si z nich něco odnesl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející pouze četl svoje předpřipravené materiály, které promítal a označoval v nich. Sem tam občas něco napsal na tabuli a to bylo vše. Na druhou stranu, pokud se někomu podařilo položit otázku, vždy vysvětlil.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výuka se pomalu zlepšuje oproti minulým letům, ale přednášky jsou stále monotónní a uspávající. Přijde mi, že uvedené důkazy vět často čerpají z jiných oblastí matematiky a nejsou moc přizpůsobené prvákům na informatice.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Prednasky boli v celku nezajimave, bo pan Klazar vacsinou len cital skripta.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Klazar pouze četl ze slajdů a občas přidal "no" nebo "tak". Neuvěřitelně nudné, nemělo cenu na přednášky chodit. To je smutné, protože moc jiných materiálů nemáme.
    Matěj Volf, 28.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    na hodinách jednoduše sedí/stojí u počítače a předčítá PDFka poznámek. rozumím, že některé věty a důkazy jsou velmi abstraktní a nelze je podat o moc lépe, ale jsem přesvědčen, že minimálně u některých částí výkladu by bylo vhodné se o nějaké oživení výkladu alespoň pokusit, a ukázat na tabuli konkrétní příklad, nějakou vizuální intuici pro obsah věty apod.
    doc. RNDr. Markéta Lopatková, Ph.D. [32-UFAL], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Příjemná a milá cvičící s výborným přístupem ke všem typům studentů.
    Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    SUPER! Opravdu povedené cvičení - vše jsme si nejdřív vysvětlili tak lidsky, čímž jsme si vybudovali intuici, a pak i správně matematicky, což je přesně to, jak mi to vyhovuje :)
    RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučujúca bola profesionálna, na cvičeniach som bol vždy zaujatý.
    Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji cvičící, že byla vždy dobře připravená a dokázala látku srozumitelně vysvětlit. Bystřejší žáci se mohou místy nudit, ale to nevadí, buďme rádi za toto kvalitní cvičení. Doporučuji všem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jedna z nejlepších cvičících vůbec (nejenom na analýze). Snaží se vše vysvětlit, je příjemná, nehází klacky podnohy. Zápočet nedává zadarmo, ale zadává dostatek práce pro jeho získání.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jenom díky paní Maxové jsem analýzu zvládl, je absolutně skvělá. Na to, jak málo času jsme měli do nás zvládla všechno nahustit. Dovysvětlit mezery z přednášek i napočítat příklady. Podmínky na zápočet jsou odpovídající, skvělý je systém domácích úkolů.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Umí vše výborně vysvětlit. Asi nejlepší cvičící, kterého jsem tento semestr měl.
    Aleš Manuel Papáček, 01.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super, vse skvele vysvetleno. Jelikoz na prednasku nikdo nechodil, tak to castecne nahrazovalo i prednasku.
    Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pani profesorka bola skvelo pripravená, ochotná dovysvetliť prípadné nejasnosti aj férová pri zápočte.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Paní Maxová je náš zachránce. Nelehkého úkolu připravit nás na předmět, jehož obsahové složení je velmi rozsáhlé a který je pro mnohé studenty jednou z největších výzev studia, se zhostila neuvěřitelně dobře. Má nekonečnou trpělivost, její materiály jsou úžasné a byly pro mne primárním učebním materiálem pro zkoušku. Na každém cvičení shrnula většinu učiva probraného na přednášce, což bylo super, protože většina z nás si toho z přednášek mnoho neodnesla, naopak většinu učiva znám jen díky cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Příjemná a trpělivá cvičící, vždy všechno dovysvětlila a byla velmi vstřícná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hodiny paní doktorky mě bavily, vlastně cvičení patřilo k mým nejoblíbenějším. Na začátku hodin se vždy prošlo to nejdůležitější z přednášek a zbytek hodiny se počítalo (víceméně ve středoškolském stylu, což mě osobně vyhovovalo). Zápočet je férový, tři písemky za semestr + body za dobrovolné domácí úkoly, které se rozhodně vyplatí dělat ;-). Látku vždy vysvětlila tak, že ji musel pochopit i ten, kdo v životě limitu nebo rybářský háček ještě nikdy neviděl. Skvělé cvičení.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla dobrá.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Rozhodne najťažšie cviko prvého ročníka. Pán Pangrác ho však podal skvele. Každú hodinu sme stihli prejsť mnoho príkladov a spôsobov ako ich riešiť.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, doporučuji.
    Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji srozumitelné vysvětlení hlavních konceptů z přednášek.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý cvičiaci. Naučil ma veľmi dobre analýzu. Písomky sú na primeranej úrovni, nič ťažké, nič ľahké. Je férový, keď niečo potrebujete dá sa dohodnúť, čo veľmi cením.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý vyučujúci, dobre vysvetlí. Ak treba opraviť písomku tak je možnosť.
    Mgr. Lenka Ptáčková, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Paní doktorka na začátku trochu zmatkovala, ale v průběhu cvičení se v učení výrazně zlepšila. Celkově mě hodiny bavily a ke zkoušce jsem si připadal v příkladech ze cvika dobře připravený.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Myslím, že to byl její první semestr a podle toho také začátek semestru vypadal. Ale můžu říct, že zhruba v polovině semestru se vše o hodně zlepšilo
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Behem semestru sa to zlepsilo ale na zacatku nikto nevedel co ma zle v ulohach, nebola spatna vazba, na cvikach sa islo extremne rychlo. Priklady sme nestihali pocitat na cvikach a casto neboli ani dost pripravene. Ku koncu to uz bylo lepsi.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Domácí úkoly byly vždy hodnoceny s velkým zpožděním. Jen vzácně bylo vysvětleno, kde jsme udělali chybu. Podmínky k získání zápočtu nebyly nikde sepsány (co jsem viděl), tak někdy bylo nejasné, co pro zápočet mohu nebo musím udělat. Při hodinách vyučující nedávala dojem že by rozuměla tomu, co dělá, pouze následovala návod postupu a v momentě kdy se někde objevila chyba tak se vše rozpadlo.
    Mgr. David Sychrovský [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    U cvičení jsem musela zapojit všechny smysly, což mi zprvu přišlo zvláštní, ale zvykla jsem si na to a nyní už tento způsob výuky přímo vyžaduji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jedinečné - přátelské, vstřícné, s prvky komedie. Prostě skvělé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Mgr. David Sychrovský byl jedním z mých nejlepších cvičících tento akademický rok. Domácí úkoly od něj daly zabrat, ale stálo to za to. Oceňuji ale hlavně jeho nadšení pro matematiku a s ním související skvělý výklad. Pěkné zpestření byla také doporučená videa od 3 Blue 1 Brown týkající se vždy probírané látky. Toto cvičení byl důvod, proč jsem dokázal přetrpět tento předmět v podání pana docenta Klazara.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výborně vedená cvičení. Velmi jsem ocenil těžší příklady a hlubší vhledy do samotné látky pro opravdové pochopení. Finální zápočtový test je malinko těžší, ale pomohl mi k dopochopení všeho, čemu jsem nerozuměl. Za mě super.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Sychrovský odvádí obrovskou práci jako cvičící, čímž zachraňuje celý předmět. Vysvětluje učivo z přednášek, vede studenty u tabule při samostatném řešení úloh a doplňuje látku zajímavostmi. Je vstřícný a nápomocný.

    Chybělo mi v hodinách víc mechanického procvičování základních věcí, jelikož domácí úlohy jsou náročné a je třeba provést nějaký trik nebo použit pokročilou techniku. Bohužel na to často není čas kvůli přednáškám (je třeba se hodně věnovat samostudiu pro pochopení učiva) a získání zápočtu je tím pádem velmi náročné.

    Přesto se stále domnívám, že to je nejlepší cvičící, kterého můžete na tento předmět mít.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia boli záživné, nikdy som sa nenudil. Oceňujem predbežné písomky, motivovali ma k predbežnému učeniu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení z matematické analýzy hodnotím o něco lépe než přednášku. Mám dojem, že přednášky se zbytečně moc zaměřily na teorii, zatímco cvičení více na praktické využití. To má pro studium informatiky mnohem větší význam.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení rozumně souvisí s přednáškou. Obtížnost je dobře zvladatelná.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo extrémně uspěchané, jen co se nakouslo jedno téma už se muselo na další a pak zase na další... Rozložení látky by jistě pomohlo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvěle doplní nedostatky ve znalostech témat z přednášky. Matematickou analýzu jsem se naučil převážně na tomto cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět matematická analýza je velmi užitečný a jsem rád, že nabízí praktická cvičení, které vyvažují suchý teoretický výklad pana docenta Klazara. Občas mi chybělo vysvětlení, proč nějaké konkrétní matematické techniky fungují. Například různé kritéria konvergence atd.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení jsou fajn, ale udržet krok s přednáškou je poněkud obtížný úkol.
    Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Moc fajn cvičení, na kterém jsme si upevnili použití vět z přednášky. :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Cvičení z analýzy mě překvapily asi ze všeho nejvíce. Přednášky byly zhruba srovnatelné jako jsem zažil semestr předtím na učitelství, ale cvičení se dost změnily. Průběžné úkoly dost pomohly k procvičení příkladů + mi přišlo, že úlohy byly jakýmsi způsobem zajímavější. Na učitelství to bylo jen spočtěte limitu 1) až 18)... Zde byly úlohy rozmanitější.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá cvičení, mnohem lepší než samotné přednášky.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Malá časová dotace na takový objem informací. Předmět je extrémně náročný na domácí přípravu a samostatnou práci.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet je jeden z tých menej zaujímavých. Zaoberá sa hlavne jednoduchými konceptami s pedantnými definíciami a dôkazmi. Taktiež nepomáha tohtoročný výber prednášok.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Učivo malo dobrú následnosť. Chýbali mi však ďalšie učebné materiály, pretože tie z prednášky neboli dostatočné na detailné pochopenie látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pověsti matematické analýzy by prospělo, kdyby fakulta nechala přednášet někoho kompetentnějšího. Na přednášky čtvrtý týden nikdo nechodí, a to dopadá i na cvičení, kde půlka přítomných netuší, která bije.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Matematická analýza je spíše méně užitečný předmět, ale poskytuje základní vhled do jednoho ze základních matematických oborů. Obtížnost byla velmi nízká, zejména pro mě jako absolvent(a/ku) matematického gymnázia.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je rozumně náročný, cvičení a přednáška docela navazují.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Bohužel se snahou vměstnat spoustu učiva do jednoho semestru mám pocit dost věcí a klíčových témat trochu ztratilo nebo zapadlo v záplavu nových konceptů - to teda bylo vidět hlavně na cvičeních.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dle mého názoru obsahoval tento předmět příliš mnoho látky na to, aby se dala v jednom semestru dobře pochopit a spíš se jednalo o jakýsi rychlý průlet, který však v paměti po absolvování zkoušky příliš nezanechá. (To je potřeba se tématu věnovat trochu více do hloubky a nechat čas k tomu, pochopit souvislosti a více se s každým tématem seznámit) Doporučoval bych se zaměřit spíše na kvalitu než kvantitu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    MA1 je předmět poněkud zvláštní. V některých věcech, obzvlášť v první půlce semestru, se učivo bere hrozně do detailu, v druhé půlce se zase většina učiva projede hrozně rychle a povrchově. S většinou učiva se dá potkat i na střední škole, pokud jste ho ale nepotkali, bude vám to chybět a předmět vám v pochopení moc nepomůže. Narozdíl od LA není brán prakticky žádný důraz na důkazy (právě kvůli nedostatku času a obtížnosti učiva), což je možná škoda. Za mě by bylo lepší dát jediné povinné analýze více času a snížit koncentraci učiva, a spíše ho probrat více do hloubky s větším důrazem na pochopení a osvojení si učiva. Záznamy paní Klimošové jsou moc fajn. :)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět byl moc fajn. Je ale škoda, že je to celé takové narychlo a pořádně jsme se nestihli u ničeho pozastavit a vidět to více do hloubky. Zdá se mi, že jsme těch témat prolétli snad i více než matematici, kteří pokud se nepletu ale mají dvě přednášky týdne, takže to mají takové pořádnější. Takže by možná neškodilo toho trochu ubrat, třeba zastavit u derivací a integrální počet nechat až do MA 2, kde, co jsem tak slyšel, toho je prý znatelně méně než v MA 1, takže by se to mohlo lépe rozložit. Ale jinak to bylo fajn.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Pro mě osobně byl hlavně skvělý zážitek vzít si předmět v AJ, osobně bych to doporučil každému prvákovi.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Náročnější předmět zabývající se posloupnostmi, řadami, funkcemi a s tím souvisejícími derivacemi a integrály. Asi to, co od matematické analýzy čekáte.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Je moc málo zdrojů a struktury, předmět působí kvůli tomu náročnější než má být.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je do nějaké míry užitečný, integrace a derivace se určitě můžou hodit. Ovšem mi osobně připadá, že bylo příliš velké zaměření na formality a definice, tak aby analýza mohla vyplynout z teorie množin (proč?), a nedostatečné zaměření na intuitivní stránku, tj. Co to integrál a derivace znamená (reálně, ne formálně), a proč to někdy chceme použít
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK