AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Radek Honzík, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie množin 2 [NMAG439, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
Pan docent je výborný přednášející, je vidět, že má velký přehled a mluví s nadšením. Často důkazy doplňuje obrázky, které i u kolikrát komplikovaných důkazů pomáhají studentům s intuicí. Ocenil jsem také historická okénka a vysvětlení "bigger picture", takže člověk nikdy nemohl mít pochybnosti, proč se danou věcí vůbec zaobíráme. Přednáška včetně vymýšlení důkazů probíhala interaktivně, studenti se tedy nejen dozvěděli "jak na věc", ale zároveň, kde určité nápady selhávají a obecně odešli nejen se schopností důkaz odrecitoval, ale i s vědomostmi, jak při dokazování přemýšlet a co zkoušet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
Radek Honzík je skvělý a vtipný přednášející, umí dobře upoutat do tématu a má obrovský rozhled. Oceňuji i historická okénka. Určitě doporučuji jeho přednášky.
Připomínka k předmětu, Úvod do teorie množin 2 [NMAG439, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
Výborný předmět rozšiřující znalosti z Úvodu do teorie množin 1. Student získal přehled o problémech, které lze v rámci teorie množin řešit a vyzkoušel si například dokazování výsledků nezávislých v ZFC za použití principu diamond. Předmět se skvěle doplňuje s (aspoň jednou za dva roky vypsaným) předmětem Forcing.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
Naprosto skvělá přednáška, věnovali jsme se spoustě témat z teorie množin, tedy člověk získal velký přehled, a vše bylo vždy zasazeno do kontextu v matematice a v teorii množin specificky. Výuka probíhala interaktivně, dokazování vět simulovalo, jakým způsobem by člověk přicházel na důkaz, kdyby ho neznal, což bylo nápomocné k pochopení vět.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK