AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Martin Hampl, DrSc. [31-340], Sociogeografické regionální systémy [MZ340P14, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Prof. Hampla jsem na cvičení neměla.
prof. RNDr. Martin Hampl, DrSc. [31-340], Sociogeografické regionální systémy [MZ340P14, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2005, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
děkuji, že jsem mohla absolvovat předmet u velikána českých geografů, ocenuji, že se nad nas nikdy nepovysoval a trpelive vse vysvetloval (zvlaste pri cviceních)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Látka pro mě obtížně uchopitená, ale prakticky využitelná a zajímavá.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Sociogeografické regionální systémy [MZ340P14, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Vysvětlení práce na cvičeních by někdy mohlo být vysvětleno lépe a postupně podle jednotlivých zpracovávaných úkolů.Práce na semináři byla přínosná ke zkoušce.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Sociogeografické regionální systémy [MZ340P14, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Přednášky se vcelku moc netýkaly sociogeografických regionálních systémů, ale byly zábavné a představovaly zpestření oproti většinou probírané složitější látce.
doc. RNDr. Miroslav Marada, Ph.D. [31-340], Sociogeografické regionální systémy [MZ340P14, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Vysvětlení práce na cvičeních by někdy mohlo být vysvětleno lépe a postupně podle jednotlivých zpracovávaných úkolů. Práce na semináři byla přínosná ke zkoušce.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK