Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Martin Hampl, DrSc. [31-340], Teorie sociální geografie [MZ340P11, cvičení]
Hodnotím kladně donucení studentů k zamyšlení a vlastní úvaze. I když to, na co jsem třeba já osobně přišel, nebylo pro značnou neznalost věci moc na místě. Proto oceňuji zpětnou vazbu po odevzdání eseje, která umožňovala vysvětlení, nastavení zrcadla .. prostě co bylo potřeba.
prof. RNDr. Martin Hampl, DrSc. [31-340], Teorie sociální geografie [MZ340P11, přednáška]
Zajímavé, jenom mi nepříjde vhodné zařazovat takto abstraktně teoretický předmět do povinného základu. Řada studentů si z něj nic neodnesla a pouze se přednášky namemorovala, což je škoda. Velký počet studentů je i na úkor cvičení.
podle me dulezita prednaska zasazujici nase studium do sirsiho ramce,bohuzel pro velkou cast studentu tezko stravitelna a malo srozumitelna.
pozadavky ke zkousce byly odpovidajici,potesilo me,ze jde o pochopeni principu a ne biflovani udaju,spis jsem od zkousky ocekavala dukladnejsi provereni meho pochopeni problematiky.
negativne hodnotim nedostupnost zakladniho studijniho materialu,publikace pujcovane v geograficke knihovne na pul roku, takze je casti studentu ztizen pristup k ni, resila jsem to s knihovnou,slibili povesit naskenovanou knihu na web,ale priznam se, ze nevim jak to dopadlo
prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. [31-340], Teorie sociální geografie [MZ340P11, cvičení]
Hodnotím kladně donucení studentů k zamyšlení a vlastní úvaze. I když to, na co jsem třeba já osobně přišel, nebylo pro značnou neznalost věci moc na místě. Proto oceňuji zpětnou vazbu po odevzdání eseje, která umožňovala vysvětlení, nastavení zrcadla .. prostě co bylo potřeba.
prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. [31-340], Teorie sociální geografie [MZ340P11, přednáška]
prednasejici podle me castecne rezignoval na zapojeni studentu do debaty nad pripravenymi tematy - debata se rozvinula malokdy, vetsinou u temat "ze zivota" (organizace vyuky na prf apod). spis to melo podobu,"at uz to mame vsichni za sebou". souvisi to s neatraktivitou predmetu pro studenty, kteri nemaji z prednasek prilis predstavu o cem je rec a nechteji se tim zabyvat
mozna urcite propojeni zpracovavani/prezentace eseji a seminaru by bylo prinosne
jako studenti jsme nevyuzili moznosti nechat si vysvetlit nepochopenou latku z prednasek, ale mezi prednaskami a seminari byl velky casovy odstup