AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jan Kabrda, Ph.D. [31-340], Metody v SG I [MZ340C01Z, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2009, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Je dobře, že se na cvičení zopakovaly metody, které jsme používali.
prof. RNDr. Martin Ouředníček, Ph.D. [31-340], Metody v SG I [MZ340C01Z, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2013, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Hlavní výtkou k organizaci Metod ze SG I je neukotvenost a nesynchronizovanost. Každá z paralelek měla trochu jiné termíny pro odevzdání a některé jednotlivosti ve zpracovávání dílčích úkolů. Vrcholem pak byla organizace testu, která prý je jen jedním z dílčích povinností, a tak byl vypsán pouze jediný termín, který byl studentům sdělen velmi pozdě a vůbec nebyl v době, kdy seminář probíhal. Jakákoliv domluva alespoň o jeden další termín narazila. Tento přístup mi připadal neseriózní a povýšený.
Mgr. Jan Šatra [31-340], Metody v SG I [MZ340C01Z, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2011, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
Především je problém ve skupinových pracech, tento předmět by měl být až ve 2. ročníku.
---, Metody v SG I [MZ340C01Z, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.03.2009, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Pozitivně hodnotím seminární práce v tomto předmětu, které nás jistě dobře připravily na psaní práce bakalářské. Je dobře, že jsme je mohli dělat ve dvojících, protože rozsah I. bloku cvičení vydal na více jak třicetistránkovou práci. Přesto se mi i tak rozsah prací zdá dost velký. Naopak jsem nespokojena s přístupem vyučujícího (v našem cvičení Martin Šimon), který nebyl schopen nám zadání dostatečně vysvětlit ani nám poradit s problémy, které se při zpracování objevily. Naopak nám nepochopením našich dotazů práci pouze přidělával, případně komplikoval.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK