AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyučující doktoranti byli velmi dobří. Zvláště oceňuji měření průtoku v terénu...
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyučující dokáží zaujmout, přednáška byla výborná. Jen si ji přednášející (spolu s vyučujícími na cvičení) špatně rozvhli - nestihli všechno, co měli v plánu a některé informace jsme naopak slyšeli dvakrát. Ve zkouškovém byly vypsány pouze 3 termíny - každý se alespoň jednoho musel zúčastnit, což některým (těm, co jedou během zkouškového na povinný lyžařský kurz) dělalo problémy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.05.2007, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Tato přednáška se z prvu jevila jako zajímavá, ale podání a organizace byly nešťastné.Hlavně upozorňuji na tyto problémy:
-Dotace hodin v Karolínce 2/1 skutečnost byla taková že jsme měli 3 hodiny přednášku plus cvičení v našem "volném čase"
-Na přednášce se střídali 4 vyučující, kteří mezi sebou nebyli domluveni, takže jsme některé části brali dvakrát a některé vůbec.
-Na začátku nám bylo Doc. Janským řečeno, že hydrogeologická část je pro OŽP zrušena a přednášky pro nás končí před Vánoci. Proto nechápu, proč se v testu nebral zřetel na tuto skutečnost a varianta testu byla stejná jako pro HPZ, kteří hydrogeologii měli.
-Ve zkouškovém byly pouze 2 termíny + 1. termín, který nebyl zapsán na SIS. K velkému údivu zadávajících, nikdo nepřišel. :)
Doporučuji studentům z OŽP aby chodili i na hydrogeologickou část.
doc. RNDr. Michal Jeníček, Ph.D. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2012, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
praktické úkoly byli velice přínosné ,až na úkol z GIS byl velice těžký na to,že někteří neměli vůbec zkušenosti s programem GIS.Jedna prezentace k této problematice rozhodně nestačila.
RNDr. Jan Kocum, Ph.D. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Cvičení nesmírně trpělo po stránce organizace. Termíny cvičení se neustále přesouvaly, což vytvářelo úžasný zmatek. Poctivému návštěvníkovi se za semestr třikrát (mělo probíhat šestkrát) stalo, že přišel a cvičení se nekonalo. Proto si myslím, že požadovat účast jako podmínku pro udělení zápočtu není dobré. A to i s ohledem na jejich náplň - jedno cvičení se skládalo pouze z odevzdání práce, na dalším se probírala stejná látka jako na přednášce (ve skutečnosti pan doktor vystačil s jednou prezentací o 15-20 stránkách na dvě přednášky a jedno cvičení), takže účast na nich byla naprosto zbytečná. Na vypracování seminárních prací bylo nejprve spousta času, ale všechny případné problémy se nakonec musely řešit ve velmi krátkém čase - to bylo velmi nepříjemné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Pár nápadů, připomínek:
1) Vadilo mi přesouvání termínů, odpadávání a způsob, jakým nám byla odpadnutí (ne)oznamována. Navrhuju systém "zamčené dveře" a "lísteček na dveře" nahradit hromadným mailem přes SIS, tak jak to dělají ostatní vyučující :-).
2) Cvičení bych "zhutnila" - přidala procvičovanou látku nebo zkrátila např. na jednodenní seminář např. dopoledne blok hydrometrie, odpoledne blok hydrografie, zadání úkolů a esejů. Vybrání esejů a úkolů bych načasovala buď na přednášku nebo někam na smluvené místo, protože je zbytečné kvůli tomu pořádat cvičení (kam se musí každý dostavit), na kterém se jinak nic neprobere.
3) Metody měření průtoků jsme slyšeli dvakrát od Vás a jednou od p. Langhammera na 1. přednášce.
4) Možná bych si ráda zkusila něco s GISama (ArcHydro?), modely záplav, šíření znečištění?
prof. RNDr. Jakub Langhammer, Ph.D. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Dobrý den,
jen malá připomínka - při 1. přednášce jste jako jeden z okruhů témat zkoušky zmínil regionální hydrografii ČR a světa, ze které pak ve zkoušce nebylo nic. Určitě mi to neuškodilo se to všechno naučit, jen jsem pak těsně před zkouškou stihla vystresovat pár nevinných spolužáků :-) Jinak mi forma zkoušky vyhovovala. Také si cením toho, jak jste nám na začátku semestru vyšel vstříc s časem přednášky.
S přáním všeho dobrého
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK