AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Petr Boschek [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Dovolím si obecnější poznámku k zařazení předmětu do studijního plánu geografie. Proč máme úvodní kurz matematiky a statistiky v 1. semestru a pokročilejší kurz následuje až po 2 letech? Nejenže až na několik málo metod nemáme na co navazovat, ale podrobnější seznámení s pokročilejší statistikou až v semestru, kdy píšeme bakalářské práce (do kterých již těžko někdo stihne použít naučené metody), mi přijde poměrně pozdě. Navíc navazující kurz SAD II budeme mít až v navazujícím magisterském studiu, kam třeba ne vvšichni chtějí směřovat.
Jinak k výkonu pedagogů nemám podstatných připomínek.
prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Látka na seminářích v SPSS dobře vysvětlována.
prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Náročná látka, dobře vysvětlována na příkladech. Celkové veliké nároky na studenty.
doc. RNDr. Pavlína Netrdová, Ph.D. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Látka na seminářích v SPSS dobře vysvětlována. Ovšem některé věci, co byly v testu jsme na semináři neprobíraly. Chtělo by to větší synchronizaci všech třech vyučujících.
doc. RNDr. Pavlína Netrdová, Ph.D. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Někdy složité vysvětlování náročné látky. Celkové veliké nároky na studenty.
doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Vyučující je velmi komunikativní, vstřícná, vytváří pohodovou a uvolněnou atmosféru a klade důraz na správné pochopení principů praktického využití programu pro analýzu dat. Ke cvičení využívá spoustu ilustračních analýz a studentům dává doprovodné texty s aplikacemi a také nutnou teorií. Při jejích cvičeních jsem měl pocit, jako bych se na 90 minut ocitl v Berkeley, pro tento předmět a toto cvičení je její americký neformální přístup naprosto ideální. Studenti chodí rádi a cvičení se aktivně účastní, neváhají konzultovat výsledky práce s cvičící a diskutovat s ní nejen nad úlohami. Když si odmyslím, že ne každý student má k statistické analýze dat pozitivní vztah, tak pedagogický talent a hluboce lidský přístup Jany Spilkové více než dostatečně kompenzuje nezájem studentů o tuto disciplínu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Látka na seminářích v SPSS dobře vysvětlována. Ovšem některé věci, co byly v testu jsme na semináři neprobíraly. Chtělo by to větší synchronizaci všech třech vyučujících.
doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Někdy složité vysvětlování náročné látky. Celkové veliké nároky na studenty.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK